جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پاسخ ظریف درباره تاسیس دفتر اتحادیه اروپا

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 440753
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه زمان نشست ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس هنوز مشخص نیست، گفت: ما همیشه آماده مذاکره با کشورهای حوزه خلیج فارس بوده و هستیم ولی آنها باید خودشان بخواهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه عصر روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم یادمان آیینه داران آفتاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص گفت‌وگوهای بین ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس و زمان و مکان آن گفت: زمان این اجلاس مشخص نیست، اما ما همیشه آماده مذاکره با کشورهای حوزه خلیج فارس بوده و هستیم ولی آنها باید خودشان بخواهند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره بازگشایی سفارتخانه انگلیس در تهران عنوان کرد: انگلیسی‌ها خودشان سفارتشان را در تهران بستند و حالا نیز آن را باز کرده‌اند.

وزیر خارجه در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران هم گفت: اتحادیه اروپا دفتری در تهران نداشته که حالا بخواهد آن را باز کند.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود: در حاشیه مذاکرات هسته‌ای با خانم موگرینی نیز صحبتی راجع به این موضوع نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *