پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
باحضور عوامل برنامه در تالار ایوان شمس

قدردانی از عوامل «ماه عسل»

سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 440677
مراسم قدردانی از عوامل برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در تالار ایوان شمس برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم که سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران متولی برگزاری آن بود از زحمات گروه تولید برنامه رمضانی «ماه عسل» قدردانی شد.

قائم مقام معاون سیما در این مراسم برنامه «ماه عسل» را یکی از نمونه های تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تولید برنامه ها با تکیه بر چهار هدف اخلاق، دین، آگاهی و امید در تلویزیون ارزیابی و از عوامل تولید این برنامه به خاطر تلاش های هدایت یافته و مستمر آنان تشکر کرد.

دکتر پور حسین علت اقبال مردم به این برنامه را ارائه الگوهای درست در زندگی اجتماعی دانست و گفت: مردم با مشاهده این برنامه علاوه بر اینکه لحظات خوبی را کنار تلویزیون می گذراندند، از عبرت و امید گرفتن لذت هم می بردند.

وی پژوهش های عمیق را از ویژگی های این برنامه برشمرد و افزود: عوامل «ماه عسل» یک سال زحمت می‌کشند و آقای علیخانی کاملا هدفمند این برنامه را هدایت و این ویژگی ها برنامه آنان را اثرگذار می کند.

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌ های مجلس شورای اسلامی، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و برخی دیگر از مدیران و مسئولان و جمعی از هنرمندان از جمله میهمانان مراسم دیشب بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *