پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

کاهش ذخیره بنزین کارت‌های سوخت

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 440535
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: ذخیره بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت به ٨٦٠ میلیون لیتر کاهش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید ناصر سجادی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ٨٦٠ میلیون لیتر سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی کماکان در کارت‌های سوخت ذخیره سازی شده است، گفت: با توجه به تمدید زمان استفاده از سهمیه بنزین ٧٠٠ تومانی تا پایان آبان ماه امسال، پیش بینی می شود شیب استفاده از آن نیز تا زمان اعلام شده ملایم تر شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام اینکه ٨٠ درصد بنزین ٧٠٠ تومانی مانده در کارت‌های هوشمند سوخت به خودروهای سواری و بقیه به موتوسیکلت ها اختصاص دارد، تصریح کرد: از زمان اعلام تک نرخی شدن بنزین (پنجم خردادماه امسال) و فرصت استفاده از بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت، هر ماه به طور میانگین ٤٠٠ میلیون لیتر از موجودی کارت های سوخت کم شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش بینی می شود مردم در شهریور ماه امسال به دلیل مسافرتهای تابستانی، از موجودی بنزین ٧٠٠ تومانی خود بیشتر استفاده کنند، تاکید کرد: بقیه آن را نیز تا پایان آبان ماه مصرف کنند.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت روز گذشته با بیان اینکه مهلت استفاده از سهمیه موجود در کارت‌های سوخت وسایل حمل و نقل شخصی تا پایان آبان تمدید شد، گفته بود: به دنبال مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و موافقت دولت مهلت استفاده از سهمیه موجود در کارت‌های سوخت که پیشتر تا پایان شهریور اعلام شده بود، تا پایان آبان تمدید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
یه چیزی میخوام بگم شاید خیلی ها باور نکنید بنده ۲۹۴ لیتر بنزین داشتم که حدود دو ماه پیش سوخت الان هم دارم مثل شاسی بلندا برا پرایدم بنزین ۱۰۰۰ تومانی میزنم.