چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳
بیانیه کمیته مطالبه حق مسکن مردم

مجلس جلوی وعده‌های دروغین وزیر را بگیرد

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 440530
امروز چشم امید محرومین و متقاضیان مسکن مهر به مجلس است که قرار بود در راس امور باشد. مردم انتظار دارند تا مجلس جلوی وعده های دروغین وزیر را بگیرد. منابع مالی مسکن مهر به این طرح بازگردند و جلوی انحراف از منابع مسکن مهر گرفته شود.
به گزارش جهان به نقل از مسیرآنلاین، مسکن یکی از مهم ترین وعده های اقتصادی حضرت امام در ابتدای انقلاب بوده است. قرار بوده است مسکن از زیر یوغ بانک ها و غارتگران خارج و در اختیار تمام محرومین و مستضعفان قرار گیرد. اما همچنان مسکن یکی از پرغصه ترین قصه های تاریخ جمهوری اسلامی است. نیمه های دهه ۸۰ درست در زمانی که اوج سوداگری و غارتگری بانک ها در حوزه مسکن بود و شرایط مسکن در بدترین وضعیت خود قرار داشت و وزیر مسکن وقت اعلام میکرد که مردم دیگر آرزوی خانه دار شدن نداشته باشند، در چنین وضعیتی دولت با اجرای طرح ضربتی مسکن مهر، کورسوی خانه دار شدن مردم را زنده نگه داشت. دوباره محرومین آرزوی دست نیافتنی خانه دار شدن را در نزدیکی خود می دیدند. مردم میدیدند که با پرداخت مبلغ اندکی میتوانند صاحب خانه شوند.

با این حال این طرح بزرگ ملی با تغییر دولت و رویکرد های غیر کارشناسی به تعطیلی کشانده شده است. دولتی که سراسر وعده شده است و حذف آنچه که وعده می دهد را در مسکن مهر به اجرا می گذارد. وزیر محترم علیرغم عدم اعتقاد به مسکن مهر در روز رای اعتماد گفت که برای اتمام مسکن مهر تمام تلاش خود را خواهد کرد. سیاست وعده های دروغین که توانست رای اعتماد را از مجلس بگیرد. اما با گذشت دوسال از عمر دولت و علی رغم تاکید رهبر انقلاب مبنی بر تسریع و اجرا و اتمام مسکن مهر همچنان مردم در چشم انتظاری به سر می برند. سیاست دروغینی که باعث شد وزیر راه و شهرسازی به جای بازدید از مسکن مهر، مرد همیشه در صحنه همایش های نامرتبط با وزارت راه و شهرسازی باشد.

نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی

امروز چشم امید محرومین و متقاضیان مسکن مهر به مجلس است که قرار بود در راس امور باشد. مردم انتظار دارند تا مجلس جلوی وعده های دروغین وزیر را بگیرد. منابع مالی مسکن مهر به این طرح بازگردند و جلوی انحراف از منابع مسکن مهر گرفته شود. آیا شما تجمعات متعدد مردم در مقابل مجلس شورای اسلامی را نمی بینید که خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود هستند؟

نمایندگان محترم چرا به جای افتادن در بازی بی پایان وعده های دروغین و سیاست گفتار درمانی وزیر راه و شهرسازی که با حمایت مطلق هیات رئیسه مجلس انجام می شود خود به بازدید از پروژه های پرند و پردیس نمی پردازید؟ هیچ می دانید برای آنکه آمار فروش اقساطی مسکن مهر را بالا نشان دهند مردمی را که واحد مسکونی خود را تحویل نگرفته اند، مجبور به دریافت دفترچه اقساط کرده اند؟ هیچ می دانید بر خلاف دستورالعمل های اجرایی و قانونی چندین مرتبه افزایش قیمت به مردم تحمیل شده است؟ هیچ می دانید که بر اساس وعده های دروغین قرار بود همه مسکن مهرها تا پایان ۹۴ تحویل داده شود اما امروز پایان مسکن مهر را آن هم با شرط و شروط، اواخر ۹۵ یا شاید ۹۶ اعلام میکنند؟

امروز روز تاریخی پیگیری حقوق موکلین خود است. واقعیت مسکن مهر را باید از زبان متقاضیان شنید. امروز واقعیت مسکن مهر را باید در کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل مسکن مهر دید. امروز باید واقعیت را در میدان حقیقت دید و به وعده های دروغین توجه نکرد.

آنچه امروز جگر طایفه را می سوزد                                    مزد زهری است که در کاسه مردم کردیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط احمدی نژاد
این وزیر پدر ما رو در اورده، از سال 92 قرار بوده مسکن مهر ما تو پرندو بدن، همش وعده شش ماه دیگه میدن و اجر رو اجر نذاشتن
Iran, Islamic Republic of
چه كسي جلوي وعده هاي دروغين نمايندگان را بگيرد وقتي كه در باره خود تبليغ ميكنند تا راي بياورند