پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انتخاب بازرسان انجمن‌روزنامه‌نگاران مسلمان

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 440501
در جلسه مجمع عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، بعد از رأی‌گیری اعضا، بابازاده و احمدی به عنوان بازرسان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فریدون احمدی در جلسه مجمع عمومی هفتمین دوره هیأت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، گفت: در سال قبل تقریباً ۲۴ جلسه هیأت مدیره برگزار شده که به طور میانگین هر دو هفته یکبار رسمیت داشته است.

ناظر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در تشریح عملکرد انجمن در یکسال گذشته، اظهار داشت: عملکرد انجمن در طی یک سال گذشته به طور خلاصه شامل برگزاری همایش ۹ دی با عنوان «پتک جمهوریت بر سر اشرافیت» با حضور حداد عادل، صفار هرندی و رحیمیان در سالن آمفی‌تئاتر لانه جاسوسی، برگزاری مراسم تقدیر از نادران، توکلی و زاکانی به عنوان فعالان سیاسی پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی، نشست خبری به مناسبت سالروز اشغال فلسطین با حضور کارشناسان مربوطه، دیدار با مسئولان فلسطین و اهداء کارت افتخاری انجمن، برگزاری جلسات هیأت مدیره، طراحی و راه‌اندازی سایت انجمن، راه‌اندازی سامانه پیامکی انجمن، حضور و نشر بیانیه‌های انجمن در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، صدور بیانیه‌هایی از جمله در خصوص فیلترینگ گزینش سایت‌های خبری، اطلاعیه در خصوص شهادت ۶ تن از رزمندگان حزب‌الله و بیانیه انجمن برای تعقیب قضایی رژیم صهیونیستی کودک‌کش است.

احمدی در ادامه افزود: با توجه به اینکه نقدینگی مجموعه صفر بوده و مشکلات مالی وجود دارد، ولی با تلاش ایشان تا حدودی بخشی از بدهی‌ها پاس شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای هیأت مدیره همگی از اصولگرایان هستند توقع می‌رود که یک کار صنفی خوب برای روزنامه‌نگاران انجام دهند، گرچه منابع مالی محدود است، اما با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد می‌توان حرکت عظیمی را شاهد بود.

در پایان جلسه مجمع عمومی انجمن، سه تن از اعضای انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان که به ترتیب فریدون احمدی، رسول بابازاده و مهدی یمنی بودند، برای انتخابات بازرسان نامزد شدند که بعد از رأی‌گیری، رسول بابازاده و فریدون احمدی به عنوان بازرسان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *