جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کمیسیون آموزش پیرامون بورسیه ها به وزیر علوم تذکر داد

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 440449
نامه‌ای از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، کمیسیون اصل نود و دیوان عدالت اداری برای تذکر به فرهادی پیرامون بورسیه‌های دانشجویی تنظیم شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تذکر کمیسیون آموزش مجلس به وزیر علوم گفت: تاکنون دوبار وزیر علوم برای بررسی مسائل آموزشی به کمیسیون آموزش مجلس دعوت شده ولی در جلسه حضور نیافته و از این رو کمیسیون آموزش به وزیر علوم تذکر داده است.

وی افزود: همچنین نامه‌ای از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات تنظیم شده که در رابطه با بحث بورسیه‌ها به وزیر علوم تذکر داده شود.

کوچکی‌نژاد همچنین در رابطه با طرح هیات امنای دانشگاه‌ها اظهار داشت: نمایندگان این طرح را امضا کردند و احتمالا بعد از تعطیلات در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، بحث قانونی کردن هیات امنای دانشگاه‌هاست که وزیر علوم با آن مخالفت دارد و خواستار عدم بررسی آن است ولی باید در دستور کار مجلس قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *