شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
طاهری در تشریح جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی

بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال درمجلس

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 440377
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: انتخابات برای تعیین نامزدهای انتخاب ناظر برای عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار و ۶ نفر از نمایندگان به عنوان نامزدهای کمیسیون بدین منظور به صحن علنی مجلس معرفی خواهند شد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز نامزدهای کمیسیون فرهنگی برای انتخاب ۲ ناظر به منظور عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص شدند که از هفت نفر نامزد ۶ نفر در رأی‌گیری انتخاب شدند که به صحن علنی معرفی خواهند شد.

وی افزود:‌ اسامی این شش نامزد که به صحن علنی معرفی خواهند شد، عبارت است از رضا آشتیانی عراقی، مرتضی آقاتهرانی، نصرالله پژمان‌فر، جمشید جعفرپور، مجتبی رحماندوست و سیدمحمد حسین میرمحمدی که در صحن علنی مجلس دو نفر از این افراد با عنوان ناظر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بند ۸ ماده ۱۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ترکیب اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده که دو نفر ناظر از میان نمایندگان مجلس نیز در آن عضویت دارند.

طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه گزارش رئیس کارگروه ورزش در خصوص بررسی مشکل دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در کمیسیون قرائت شد؛ البته مشکلاتی که فراتر از موضوع این دو تیم و در سطح فوتبال کشور بود نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا این موضوع با حضور وزیر ورزش یا معاونین وی، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در جلسات کارگروه ورزش با هدف بررسی اساسنامه فدراسیون برای رفع مشکلات فوتبال کشور انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این در جلسه امروز طرح حمایت از نوسازی مساجد اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت اما جمع‌بندی نهایی آن باقیمانده است که متعاقباً اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *