کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تک تیراندازی که به دنبال جهاد است +تیزر

1 شهريور 1394 ساعت 14:30

وحید فرهانی به همراه سید هاشم موسوی سازندگان مستند «بدون مرز عشق» این بار به دنبال تک تیراندازی رفتند که به دنبال جهاد است اما این بار نه در نزدیکی خط مقدم بلکه برای به تصویر کشیدن این لحظات ۱ کیلومتر در خاک داعش نفوذ کردند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، وحید فرهانی که پیش از این، تجربه ساخت مستند بحران را داشته است اما به تازگی در این عرصه با مستندی با عنوان «تک تیرانداز» ساخته است.

فرهانی چندی پیش مستند «بدون مرز، عشق» را ساخته بود که از رسانه ملی نیز پخش شد. در سه مستند گذشته سید هاشم موسوی نیز به عنوان تهیه کننده در کنارش حضور داشته است. این دو مستند ساز این بار به سراغ سوژه ای رفتند که ملیتی عراقی دارد اما در ایران ساکن است که به دلیل اتفاق های به وجود آمده تصمیم می گیرد در امر جهاد پیش قدم باشد.

جهاد یک تک تیرانداز می‌تواند برای مخاطب جذابیت‌هایی داشته باشد تا به این واسطه با شرایط بحران زده منطقه و کشورهای اطراف آشنا شود. «تک تیرانداز» آخرین اثر وحید فرهانی در مقام کارگردان است که به تازگی ساخته شده است.

از نکات قابل توجه که باید به آن دقت داشت این است که این گروه مستند ساز ایرانی برای ساخت مستند «تک تیرانداز» و ثبت تصاویر لازم به همراه جبهه مقاومت وارد شهر «بی جی» شدند که در ۲۰۰ کیلومتری موسل قرار دارد. البته گفتنی است این منطقه توسط داعش طی ۴۰ عملیات انتحاری در هفته گذشته تصرف شد.

فیلم

اما نکته‌ای که مدیران و مسئولین امر بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند، این است که این گروه مستندساز برای به تصویر کشیدن آنچه که در فیلم می‌بینید ۱ کیلومتر وارد منطقه داعش شدند جایی جلوتر از خط مقدم. اولین تیزر این مستند را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.


کد مطلب: 440299

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/440299/تک-تیراندازی-دنبال-جهاد-تیزر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com