پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
همزمان با دهه کرامت

ابتکار جالب در نمایشگرهای حرم امام‌رضا

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 440239
همزمان با دهه کرامت ، تصاویرحرم حضرت معصومه(س) از نمایشگرهای حرم امام رضا(ع) صورت زنده پخش می شود.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صداوسیما معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی امروز گفت : برای نخستین بارو با هدف بهره‌مندی و کسب فیض هر چه بیشتر زائران حضرت رضا(ع) تصاویر حرم حضرت معصومه(س) به صورت زنده از تلویزیون های حرم حضرت رضا(ع) پخش می شود.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود : در این طرح با توجه به تشرف میلیونی زائران حضرت رضا(ع) برنامه های دو حرم نیز به صورت زنده به وسیله نمایشگرهای پهن‌پیکر ال‌ای‌دی در صحنها و رواق های اماکن متبرکه حرم رضوی پخش زنده می شود همچنین امکان استفاده از تصاویر حرم حضرت معصومه(س) علاوه بر تلویزیون های پهن پیکر از طریق سایت رضوی تی ویبه آدرس www.razavi.tv نیز میسرشده است.

او گفت : در این نمایشگرها همچنین پیام‌های فرهنگی با هدف ارائه و ترویج فرهنگ زیارت، آداب زیارت، احادیث و پیام‌های آسمانی و همچنین پیام‌های اطلاع‌رسانی با محتوای تذکرات اقامتی و رفاهی به زائران، اعلام برنامه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی-مذهبی و خدماتی حرم مطهر رضوی پخش می شود .

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود : تأمین، فرآوری و کنترل تصاویر برای پخش از نمایشگر ها با بستر شبکه پرسرعت فیبر نوری انجام می شود.
https://jahannews.com/vdcjtyexhuqex8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtyexhuqex8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت به این ابتکار عمل واقعا کار زیبا و در خور قدردانی است.