شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سخنرانی انقلابی عضو حزب کارگر انگلیس!

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 440190
یکی از اعضای حزب کارگر انگلیس که به واسطه ظاهر و پوشش ساده خود چندین دهه مورد آماج حملات منتقدین بوده حالا در چند قدمی رهبری حزب کارگر این کشور ایستاده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «جرمی کوربین» از اعضای ارشد حزب کارگر انگلیس است که به واسطه مواضع خیلی متفاوت مانند حمایت از حقوق فلسطین و پرونده هسته‌ای ایران، بارها در مجلس عوام انگلیس مورد انتقاد جدی قرار گرفته است.

کوربین ۶۶ ساله اما محبوبیت دارد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که احتمالاً در انتخابات جدید حزب کارگر که کم‌تر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود، به عنوان رهبر جدید حزب، معرفی خواهد شد.

اخیراً ویدئویی از دهه ۸۰ میلادی منتشر شده که در آن جرمی جوان آن روزها، به انتقاد نمایندگان شیک‌پوش محافظه‌کار پاسخ می‌دهد.


در ابتدای ویدئو، مجری از درخواست محافظه‌کاران برای ممنوع شدن سخنرانی جرمی کوربیندر مجلس به دلیل ظاهر ژولیده‌اش می‌گوید و سپس مصاحبه آغاز می‌شود.

وی انتقاد مخالفان را اینگونه پاسخ می‌دهد که «صحن مجلس، محل راه رفتن مدل‌های لباس، کلوب جنتلمن‌ها و یا یک موسسه متعلق به بانکدارها نیست، اینجا محلی برای ارائه نظرات مردم است.»

مجری به بلوز کوربین اشاره می‌کند و می‌گوید «مادرت بافته؟»

جرمی ۳۵ ساله تأیید می‌کند و می‌گوید که این لباس با توجه به دمای هوا و با درنظر گرفتن رفت و آمد وی بین ساختمان‌های مختلف، مناسب و راحت است.

کوربین در ادامه به نحوه تردد نمایندگان دیگر در سطح شهر هم انتقاد می‌کند و می‌گوید که کاروانی از لیموزین‌ها، شب‌ها برای بردن آنها صف می‌کشند و نمایندگان «شکم گنده» سوار این خودروها می‌شوند.

مجری از وی می‌پرسد که آیا بخاطر رفتن دیگر نمایندگان با آن لباس‌ها و ماشین‌ها به میهمانی‌های شبانه احساس حسادت می‌کند که جرمی پاسخ می‌دهد خیر و می‌گوید: من هم همیشه به ضیافت‌های شام دعوت می‌شوم ولی یک عضو پارلمان باید به جای دعوت کردن و دعوت شدن‌های هر شب، در پی «نماینده مردم بودن» باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *