جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نصیحت انتخاباتی فومنی به اصلاح‌طلبان

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 440059
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان نباید برای انتخابات پیش رو با همان نسخه‌های قدیمی ورود کنند بلکه باید از سرمایه‌گذاری بر روی افرادی که در گذشته تندروی کردند و توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشدند پرهیز کنیم.
به گزارش جهان، محمدزارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه بعضی از گروه‌های اصلاح‌طلب هنوز دست از انحصار برنداشته‌اند، گفت: انحصار به هر شکلی محکوم است. در جریان اصلاحات یکسری افراطی وجود دارند که هدف‌شان فقط ضربه زدن به اصلاحات است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان نباید برای انتخابات پیش رو با همان نسخه‌های قدیمی ورود کنند بلکه باید از سرمایه‌گذاری بر روی افرادی که در گذشته تندروی کردند و توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشدند پرهیز کنیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه باید با مهره‌های سفید به کارزار انتخابات ورود کنیم، گفت: زمان فرصتی برای ریسک کردن باقی نگذاشته است بنابراین افرادی به انتخابات وارد شوند که حساسیتی بر روی آنها وجود نداشته باشد.

فومنی خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سریع‌تر تکلیف را روشن کنند. اگر نمی‌خواهند ائتلاف کنند گروه‌های دیگر تصمیم‌ خود را بگیرند و با لیست مستقل در انتخابات حضور یابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *