جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

برپایی"ایران‌نوشت"پاسخ‌به‌منویات‌رهبر است

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۷
کد مطلب: 439931
محمد حسن حلواریان گفت: برگزاری نمایشگاه "ایران نوشت" پاسخ مثبتی به منویات فرهنگی رهبر معظم انقلاب است و امیدوارم که در آینده شاهد اتفاق های خوبی در این نمایشگاه به لحاظ ایده، تولید و توزیع باشیم. باید در این مسیر با قدرت گام برداریم.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی، محمد حسن حلواریان مدیر شرکت نوشت افزار "بچه های آسمانی" در ارتباط با شکل گیری این موسسه و دغدغه های خود، اظهار کرد:«متاسفانه مسئولان لوازم التحریر را جزو مسائل فرهنگی کشور قلمداد نمی کنند، این نگاه باید تغییر پیدا کند، لذا با اقلام گوناگون "نوشت افزار" می توانیم بسیاری از ارزش های فرهنگی خودمان را به مردم وخردسالان انتقال بدهیم و تببین کنیم».

وی درباره رویکرد و اهداف موسسه  فرهنگی "بچه های  آسمانی" گفت: «ما به صلابت و سلامت کانون خانواده می اندیشیم، در صورتی که شبکه های ماهواره ای هیچکدام به این امر نمی پردازند و یکی از بانی های تخریب کانون گرم خانواده ها به حساب می آیند. ما در شرکت  خود اولین کاراکتر رئال خانواده ایرانی را طراحی کردیم و به بازارعرضه کردیم».

این مدیر فرهنگی خاطرنشان کرد: «شرکت  نوشت افزار ما از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است و ما محصولات خود را به بازار عرضه کردیم. ولی متاسفانه جنس هایی  که در کارگاه های زیرزمینی به صورت قاچاق تولید می شود، جریانی است که شاید ناخواسته مرتکب یک حرکت ضد فرهنگی می شوند. نسبت به این مسائل باید حساسیت بیشتری نشان داد تا عرضه  فرهنگی محصولات "نوشت افزار" به خوبی شکل بگیرد».

حلواریان در مورد اهمیت  برپایی این نمایشگاه، تصریح کرد: «برگزاری نمایشگاه "ایران نوشت" پاسخ مثبتی به منویات  فرهنگی رهبر معظم انقلاب است و تنها امیدوارم که در آینده شاهد اتفاق های خوبی در این نمایشگاه به لحاظ ایده، تولید و توزیع باشیم. باید در این مسیر با قدرت گام برداریم».

وی در پایان اضافه کرد: «در بحث  ساخت برندی معتبر باید مسائل مختلف و گوناگون کنار هم قرار دهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم، اگر شخصیت های انیمیشنی خارجی به محبوبیت می رسند، دلایل بسیاری دارد که بحمدالله در چند سال اخیر شاهد حضور پر جنب وجوش تولید کنندگان "نوشت افزار" های داخلی بوده ایم که این مسئله قطعا به راحتی به دست نیامده است».

نمایشگاه "ایران نوشت" به همت مجمع "نوشت افزار اسلامی ایرانی" و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از 27 مرداد ماه الی 6 شهریور ماه از ساعت 10 تا 22 در محل مرکز آفرینش های کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *