شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

طبقات مرفه باید از دریافت یارانه انصراف دهند

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 439899
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را مسئول حذف یارانه دانست و بر ضرورت انصراف طبقات مرفه جامعه از دریافت یارانه تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از فومن، علی ربیعی بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان پس از خطبه‌های نماز جمعه فومن با بیان اینکه کشور در سایه اسلام به طرف پیشرفت حرکت می‌کند اظهار کرد: راستگویی، حقیقت و حفاظت از اموال ملت از عهدهای دولت است.

وی با تصریح بر اینکه برای ساخت کشور باید مردم را باور کرد، افزود: کشوری موفق است که متکی به ملت باشد.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحریم را هزینه عزت ملت ایران دانست و گفت: اقتدار و پیروزی هسته‌ای دستاورد ملت ایران است و ایرانی می‌تواند به خوبی حرف بزند. ربیعی با بیان اینکه ایران آمریکای سرکش را به زانو در آورده است، یادآور شد: دولت تمام نقدها را می‌پذیرد و می‌شنود.

متکی به بازارهای خارجی نیستیم
وی تلاش دولت را در راستای توان‌افزایی اقتصادی و مهار تورم دانست و تصریح کرد: فرصت سرمایه‌گذاری در کشور باید ایجاد شود.مقام عالی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما متکی به بازارهای خارجی نیستیم افزود: ایران از واردات بی‌رویه محصولات خارجی دچار ضررهای زیادی شده است.

وی با اشاره به اینکه کارهای تخصصی روزهای خوبی را برای ملت رقم می‌زند، گفت: ملت در مقابل الطاف دولت حق ندارد که موفق نشود.ربیعی با اشاره به بیکاری فراوان در کشور ادامه داد: ایجاد سالانه ۶۰۰ هزار شغل مشکل بیکاری کشور را برطرف نکرده است.

وی تداوم مسیر توسعه را هدف مهم دولت خواند و گفت: فراهم کردن بیمه و رفاه برای مردم از موفقیت‌های دولت بوده و مسکن اجتماعی از طرح‌های دولت است و دولت بیمه‌ها را افزایش می‌دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بیمه‌ها هر روز معتبرتر و بهتر می‌شوند، یادآور شد: پایین‌ترین قشر جامعه اکنون دارای بیمه سلامت است.

بنده مسئول حذف یارانه طبقات مرفه هستم/طبقات مرفه باید از دریافت انصراف دهند

ربیعی خود را مسئول حذف یارانه دانست و افزود: طبقات مرفه جامعه باید از دریافت یارانه انصراف دهند تا طبقات پایین‌تر از این موضوع بهره‌مند شوند.

وی در ادامه فومن را دارای ظرفیت بالایی خواند و اضافه کرد: روح تفاهم موجب پیشرفت منطقه می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهدای فومن را سرمایه این شهرستان خواند و خاطرنشان کرد: با کمک نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی مشکلات فومن را در حد توان برطرف خواهیم کرد.

ربیعی با بیان اینکه فومن دارای سه ظرفیت گردشگری است، افزود: طبیعت، زیارتی و تاریخی از جاذبه‌های گردشگری فومن است.

وی از کمک خود به خانه سالمندان فومن خبر داد و یادآور شد: به مشاغل خانگی اهمیت خواهیم داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت را منتخب مردم برشمرد و متذکر شد: آثار توسعه و رفاه باید در زندگی مردم نمایان شود.

به گزارش فارس، ربیعی امروز از کارخانه فومنات شهرستان فومن بازدید می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهبازی
Netherlands
طبقه مرفه انصراف نداده اند که هیچ دولت با معیار بی ربط داشتن خارجی یارانه من بازنشسته را که حقوقم یک میلیون هفتصد هزار تومانه قطع کروه ؟؟؟!!!شاید مرفه تر ازما پیدا نکرده واقعا باید به این تدبیر که جز نا امیدی نمی آورد باید خندید !شاید دستور ...بوده؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدایا عنایتی بفرما تا یارانه هیچ مسلمانی قطع نشود . آمین یا رب العلمین
علی
اگه راست میگیدیارانه ی کارمندان سپاه،بانک ها،ادارات آب وبرق وگاز،مخابرات،تامین اجتماعی،شرکت نفت،نمایندگان مجلس،قضات دادگستری وکارمندانش و.......که بالای چندملیون می گیرندراقطع کنید،اگه جرات داریدونمی ترسید.زورتان فقط به بازنشستگان ومامعلمان رسیده...