جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت‌های تسلیحاتی داعش از کجاست؟

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 439783
سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق از استفاده تروریست‌های تکفیری از سلاح‌های اهدایی آمریکا،رژیم صهیونیستی، عربستان و ترکیه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "احمد الاسدی" سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی درباره اوضاع میدانی دیگر مناطق استان صلاح الدین و پاکسازی آنها از مخفیگاه‌های داعش گفت پیشروی در استان صلاح الدین با کندی صورت می‌گیرد که یک مسئله تاکتیکی در چارچوب طرح راهبردی و همچنین به دلیل وجود غیرنظامیان در برخی مناطق است.

وی تاکید کرد هدف ما کاهش تلفات در صفوف غیرنظامیان و وارد کردن بیشترین خسارت‌ها و تلفات به دشمن است.

الاسدی از استفاده گروه‌تروریستی داعش از پهپاد شناسایی در داخل پالایشگاه بیجی خبر داد که به گفته وی، نیروهای داوطلب مردمی آن را سرنگون کردند.

وی درباره عملیات آزادسازی الانبار گفت نیروهای امنیتی و نیروهای شجاع مردمی در حال حاضر در پنج کیلومتری شهر الرمادی هستند و فلوجه نیز تقریبا به طور کامل در محاصره نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی است.

الاسدی تاکید کرد باندهای تروریستی داعش از انواع سلاح‌ها از جمله سلاح‌های آمریکایی، اسرائیلی، سعودی و ترکیه‌ای استفاده می‌کنند.

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق افزود ما به زودی کار آموزش مردم موصل را آغاز خواهیم کرد.

وی که با الفرات گفت‌وگو می کرد،گفت عشایر صلاح الدین و الانبار در پایگاه عین الاسد در حال گذراندن دوره آموزش نظامی هستند و ما با آنها همکاری می‌کنیم و آنها نیز در کنار ما می‌جنگند و شجاعت خود را ثابت کردند.

الاسدی تاکید کرد نیروهای مردمی هیچ کار و فعالیت مشترکی با مشاوران نظامی آمریکا ندارند.

نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی طی روزهای اخیر تلفات سنگینی به تروریست‌های داعشی در در استان‌های الانبار و صلاح الدین وارد کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *