کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدیه یک گروه‌ایرانی به‌مهاجرین افغانستانی

28 مرداد 1394 ساعت 16:23

دوستی ملت ایران و افغانستان؛ به افسانه‌ها می‌ماند. اگر ظاهر ماجرا را نگاه کنیم، رسانه‌ها و برخورد برخی از دستگاه‌ها را این را نمی‌بینیم.اما کافی است به «مردم واقعی» مراجعه کنیم. ماجرا آنجاست.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روزهای پراتفاق مهاجرین افغانستانی، فرا رسیده است. این روزها صفحات خیلی از رسانه‌ها، مشغول انعکاس اتفاقات مربوط به مهاجرین افغانستانی است.اتفاقاتی که خیلی اوقات با تلخی مواجه است و خیلی اوقات هم با شیرینی روزگار.

ریشه‌های ارتباط مردم ایران با افغانستان، پردامنه‌تر از آن چیزی است که به توصیف نوشته‌ها و گفته‌ها درآید. با وجود تمام تلاش‌های تمام این سالها، برای وراونه نمایش دادن این رابطه و تمرکز صرف بر تلخی‌ها و سیاهی‌ها، این رابطه درخشان و عمیق، از عمق تاریخ تا به امروز همچنان جریان داشته است.

یک گروه مردمی ایرانی به نام «پروان» که برای تحصیل دانش‌آموزان افغانستانی، چندین سال است که تلاش می‌کند، امروز به مناسبت روز استقلال افغانستان، یک موزیک ویدئوی جذاب تولید کرده است و به مهاجرین شریف افغانستانی هدیه کرده است.

گروه «پروان» فردا صبح نیز یک خیریه غذا برای فراهم آوردن هزینه‌های تحصیل کودکان مهاجر افغانستانی تدارک دیده است. این خیریه فروش غذا از ساعت ۱۱ تا ۱۷ بعدازظهر در آدرس سیدخندان خ شریعتی خ خواجه عبدالله انصاری خ شهید عراقی، پلاک ۳۸ خیریه فاطمه زهرا برگزار می‌شود.


کد مطلب: 439625

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/439625/هدیه-یک-گروه-ایرانی-به-مهاجرین-افغانستانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com