جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نصرالله:‌ موضعمان درباره عون تغییر نمی‌کند

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 439564
دبیر کل حزب الله بار دیگر اعلام کرد که موضع این جنبش در حمایت از نامزدی رهبر جریان ملی آزاد لبنان برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور تغییر نخواهد کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از النشره خبر داد، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: موضع ما درباره انتخابات ریاست جمهوری لبنان تغییر نمی کند و تعدیل نیز نمی شود.

وی در دیدار با هیئت مدیره، رئیس و معاونان دانشگاه «معارف» که به مناسبت بهره برداری از این دانشگاه انجام شد با اعلام این خبر افزود: میشل عون یک نامزد طبیعی و قوی و دارای پایگاه مردمی بسیاری است. ما همواره از میشل عون حمایت کرده ایم و به حمایت از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری ادامه خواهیم داد و عبارت «گذرگاه الزامی برای انتخابات» هیچ تغییری در موضع ما ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است سید حسن نصرالله در سخنرانی چند روز پیش خود به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت لبنان در جنگ ۳۳ روزه بر حمایت از میشل عون در انتخابات ریاست جمهوری لبنان تاکید کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *