جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

«شهدای‌غواص»و«پدرموشکی»درمدارس+عکس

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 439518
نمایشگاه ایران‌نوشت کار خود را از روز گذشته آغاز کرده است. در این نمایشگاه طرح‌های جدیدی از شهدای دفاع مقدس مانند شهدای غواص ارائه شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی با عنوان «ایران‌نوشت» کار خود را برای دومین‌سال عصر دیروز، ۲۷ مردادماه، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. در این نمایشگاه ۴۰ تولیدکننده داخلی به ارائه جدیدترین تولیدات خود اقدام کردند. در یک‌سال گذشته تعداد تولیدکنندگان شهرستان‌ها که وارد این کار شدند، بیشتر شده است.

این نمایشگاه به منظور دسترسی آسان خانواده‌ها به طرح‌های اسلامی ایرانی در نوشت‌افزارها و رونمایی از طرح‌های جدید برگزار شده است. قرار است در ایام برگزاری این نمایشگاه علاوه بر رونمایی از طرح‌های جدید امسال، نشست‌های تخصصی در این رابطه با موضوع تولید، توزیع، شخصیت‌سازی و ... با حضور تولیدکنندگان و کارشناسان امر برگزار شود.


در این نمایشگاه تولیدکنندگانی مانند رویش، پویا، آزاده، روشنا، قاصدک، فطرس و... حضور دارند که جدیدترین طرح‌های خود را در این رابطه عرضه کرده‌اند. همگی این تولیدکنندگان عضو مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی هستند. امسال تولیدکنندگان با وجود مشکلات پیش‌رو در زمینه طراحی شخصیت‌های جدید برای نوشت‌افزارها، اقدام به ارائه طرح‌های جدید کرده‌اند که از جمله این موارد، طرح «۱۷۵ شهید غواص و خط‌شکن» اشاره کرد که از سوی رویش تولید شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

از دیگر طرح‌های این نمایشگاه می‌توان به طرح شهدای شاخص دفاع مقدس و فرماندهان جنگ اشاره کرد که از جمله این موارد می‌توان از شهید همت، شهید چمران و شهید طهرانی مقدم یاد کرد.


بخش دیگر طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه، به طرح شخصیت‌هایی مرتبط با سریال‌های تلویزیونی و یا انیمیشن‌ها و عروسک‌های تلویزیونی اختصاص دارد. طرح‌های مختلف از کلاه قرمزی، شکرستان، سنجد، چرا، پایتخت، مختارنامه و ... از جمله این موارداند.


نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی از دیروز کار خود را به مدت ۱۰ روز آغاز کرده و در این ایام میزبان خانواده‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه طرحهای مربوط به شهدای گرانقدر غواص بسیار ضعیف است