سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۴
۴۳

«مصیبت شب‌یارانه» در روزنامه‌‌های اصلاح‌طلب+عکس

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 439336
روزنامه‌های اصلاح‌طلب به این بخش از صحبت‌های وزیر اقتصاد که گفته بود شبهایی که قرار است یارانه نقدی خانوارها پرداخت شود، شب مصیبت عظمای دولت است، واکنش نشان دادند.
«مصیبت شب‌یارانه» در روزنامه‌‌های اصلاح‌طلب+عکس
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار از سوی وزارت امور اقتصاد دارایی برگزار شد، اظهار داشت: «دولت ماهانه ۳ هزار و چند میلیارد تومان یارانه می‌پردازد و شبهایی که قرار است یارانه بپردازیم، شب مصیبت عظمای دولت است»؛ جمله ای که روزنامه‌های اصلاح‌طلب نیز نتوانستند از کنارش ساده بگذرند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قیمت ها را به قبل از پرداخت یارانه ها برگردانید، یارانه هم مال خودتان
بروید یقه عامل گرانی که دولت قبل بود را بگیرید.
Iran, Islamic Republic of
گرانی مربوط به یارانه ها مخصوص انرژی هست که در این دولت به شدت گران شد ولی ریالی یارانه اضافه نشد
حامد بادرودی
برو خدا پدرتو رحمت کنه
ایرانی
دولت قبل یک بار بنزین رو گرون کرد بعد یارانه هارو پرداخت ولی دولت تدبییییییییییییییر دوبار بنزین رو گرون کرد حالا هم میگه پرداخت یارانه مصیبت شده!!!! مگه شما معجزه نکردید ، دیوار تحریم را ترک ندادید پس حالا چیه !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمزه
Iran, Islamic Republic of
خب به فرض محال گرانی فقط مال دولت فبل بود ه! خب پدر آمرزیده مردم رئیس جمهور عوض کردن که مشکلات رو حل کنه نه اینکه فرافکنی کنه ... گرچه هزار و صدهزار رحمت به دولت قبل ...
قرارنبود این دولت روی کاربیاد و وعده بهشت بده ولی وقتی خراب کرد بگید یقه قبلی هارو بگیرید!
اگروضعیت رو نمی دونست بیجاکرد کاندیدشد که حالا همش تقصیرقبلی ها بندازه
لااقل دولت قبل یارانه رو به موقع میداد نه مثل الان هی کش میدن یه ماهشو میخورن همه چی هم روز به روز گرونتر میشه
Romania
پس این دولت چی کارس عزیزم نون بنزین آب برق ....تو همین دولت با شیب به اصطلاح ملایم گرون شد تا کی میخواین هرچی شد بگین دولت قبل
Iran, Islamic Republic of
وعده های این دولت، به سامان کردن کشور بود که متاسفانه نابسامان تر شد.
Iran, Islamic Republic of
مصیبت عظمی کرسنت، توتال، پارس جنوبی و رشوه خواری آقا زاده ها و...... است آقای وزیر.
استاد احمدی نژاد کجاست؟؟
رفته پیش کد خدا تا شاید تحریمها که یکی از عوامل گرانی هست را درست کنه !!!!!!!
شمس
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر اعتقاد به کدخدا دارد. محمود که اعتقادی به این قلدر نداشت. حسن همه امیدش کدخدای بیوفا بود
Iran, Islamic Republic of
با افشاگري مقامات امريكايي ديدي كه رفقاي فبنه گر خودت به دنبال افزايش تحريمها و فشار اقتصادي به مردم بودند
داداش اینا بخش مهمیش گرانی نیست....بی ارزش شدن پول ملی ماست
دکل نفتی رو بالا کشیدند و میلیاردها دلار پول بیت المال رو به باد دادند مصیبت عظمی نیست اونوقت 45 هزارتومن با هزارتا منت میدن و ده برابر قیمتا رو گرون میکنند این میشه مصیبت عظمی!! چرا جرات ندارید یارانه پردرآمدها رو حذف کنید؟ میترسید دوره بعد رای نیارید؟!!
شهروند درجه چندم
خطاب به آقای طیب نما و آنانی که همچون ایشان فکر می کنند باید گفت شماها اشتباه کردید که دراین دولت و حکومت پست قبول کردید که اینگونه با مردم سخن بگویید
محمدی
United States
مگر از جیب خودشان پرداخت میکنند،مصیبت عظمی پولهای به غارت رفته و تاراج رفته بیت المال است،مصیبت عظمی رانتهای آقازاده هاست،به بهانه یارانه چندین برابر یارانه ها درآمد کسب کرده اند باز اینگونه حرف میزنند،قیمتها را با کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکا مقایسه میکنند اما خدمات را با افغانستان و عراق و پاکستان و قبرستانهای دیگر.
شما
شماهایی که اصلا اعتقادی به پرداخت یارانه نداشته و ندارید برای پرداخت حق و حقوق قانونی مردم منتی بر سر ملت نگذارید .
من به شخصه با توجه به رکود شدیدی که (در همه جا از بازار کار آزاد گرفته تا کارهای دولتی) مشهود است ، الان از ابتدای امسال با توجه به اینکه به صورت قراردادی کار می کردم و اوضاع بودجه ای در همه جا وضعیت نامناسبی دارد قرارداد من تمدید نشده است همین 182.000 تومان کمک خوبی بوده است . تازه این یارانه برای بعضی باعث شده تا بعضی حداقل گرسنه نمانند .
اون موقع که در دولت قبل داشت این کار انجام می شد همی آقایان دولت فعلی در موضاعات مختلفی ان قلت می آوردند که مثلا :
موضوع ایرانی های مقیم خارج از کشور ؛
جالب اینه که الان به راحتی با این استدلال که آنها لابد دارای یک تمکن مالی بودند که رفتند ، به راحتی یارانه آنها را حذف کردند ؛
یا این موضوع که یارانه حق "همه مردم" است ؛
موضوع خوشه بندی که اون موقع قرار بود از ابتدا پردرآمدها یارانه نگیرند ؛
و .....
حالا در موارد متعدد به بهانه مضوعاتی مختلفی چون :
معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت : در 27 دی سال گذشته شرکت‌های نفت و گاز دیگر بودجه‌ای برای پرداخت ماهانه یارانه ندارند !
وزیر نفت : در اولین ماه امسال حتی اعلام کرد دیگر پولی برای حقوق کارمندان ندارد! زنگنه گفت: فشار ناشی از پرداخت یارانه نقدی «له‌کننده» و سنگین است !
نوبخت : 2 ماه پیش درباره علت تاخیر در پرداخت یارانه نقدی مردم گفت: بدانید که برای پرداخت یارانه‌ها در حال حاضر با مسائلی جدی مواجه هستیم
وزیر نفت : در همان روزهای ابتدایی استعفای ایشان به علت مخالفت با پرداخت سهم وزارت نفت برای پرداخت یارانه نقدی
روحانی اواخر سال گذشته آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت: «ملت عزیز ما باید بدانند که یارانه نقدی یک دوران موقتی دارد !!! ، برای اینکه حامل‌های انرژی به نرخ واقعی خود برسد و به آنهایی که آسیب‌پذیر هستند کمک شود اما به این معنا نیست که یارانه تا قیامت ادامه پیدا می‌کند»
اسحاق جهانگیری : در ایام ثبت‌نام مجدد از متقاضیان دریافت یارانه نقدی : «چنانچه افرادی که می‌خواهند متقاضی دریافت یارانه نقدی باشند، سری به بیمارستان‌ها بزنند و وضعیت نامطلوب بهداشت و درمان را ملاحظه کنند ! ، به طور قطع از دریافت یارانه نقدی انصراف داده و دست دولت را در ارائه خدمات هر چه بهتر به بخش درمان باز خواهند گذاشت»
جهانگیری : «باید این پیام را به مردم منتقل کنید که میان دریافت یارانه نقدی و حل مشکلات یکی را انتخاب کنند»
جهانگیری : «تقسیم قیمت انرژی به عنوان یارانه نقدی تصمیمی اشتباه بود»
من نمیدونم اینها از جیب خودشون پرداخت میکنند یا از بیت المال که این همه منت بر سر مردم می گذارند تازه سر این موضوع چه قدر به دولت قبل سر این موضوع می تاختند .
وزير اقتصاد جناب علي طيب نيا : هر ماه بايد ٣ هزار و ٤٠٠ ميليارد تومان يارانه پرداخت كنيم و شب هايي كه قرار است يارانه واريز شود، "شب مصيبت دولت" است ؟؟؟!!!!
دولتی‌ها نباید برای پرداخت حق و حقوق قانونی مردم منتی بر سر ملت بگذارند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا یه وقت شک نکنید ، اون عکس از فیلم با تیتر اعتماد ربط داره !!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه آه و ناله و منت برای 45000 تومان
پس پول بنزین و اب و برق و گاز و .. که گرون کردید کجا می ره
من که سرپرست خانواده پنج نفری هستم و حدود 220000 تومان یارانه می گیرم فقط خرج بنزین می کنم و قبض برق میشه
خیلیها که دونفره و سه نفره هستند
یادش به خیر احمدی نژاد به خیلی از مفت خورها اهانت کرد و گاهی هم به اشتباه اما به مردم هرگز
یارانه را با کرامت و عیدی دم نوروز را با بصیرت ریخت به حساب و همیشه حالت عذرخواهی از کوتاهی داشت اما الان ....
United States
واقعا" در مورد مردم دلير و صبور ايران چي فكر كرديد آيا وضع به همن روال مي ماند
سمانه
Romania
یه سوال اساسی اینجا مطرح میشه مگه اینا یارانه ها رو از جیب خودشون پرداخت می کنند؟ اصلا کسی میدونه یارانه از کجا میاد؟ بابا جان یکی به اینا بفهمونه یارانه همون پول بنزین هایی است که از خودمون می گیرید حالا می خواید همونم به خودمون ندید! وقتی پول بنزینو صرف کسری بودجه دولت کنید اون موقع است که کابوس شبتون میشه یارانه!!!! انشاالله همه صحبت هایی که می کنیم فردای قیامت بتونیم جوابشونو بدیم!!!
سمانه
Romania
من از ایران نظرمو ارسال کردم چرا زدید از رومانی ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام!
احتمالا از وی پی ان یا فیلترشکن استفاده می کنین!
باعث میشه آی پی تون عوض شه.
حامد بادرودی
شما اصلاح طلبان خوب از یارانه احمدی نژاد انصراف بدین همه یارانه رو می گیرد بعد میگید مصیبت عظما و ... شماها که میگید مردم ازتون حرف شنوی دارند چرا با این همه تبلیغات رسانه ای و صحبت های حاج حسن چرا طرافدارهاش هم انصراف ندادن یعنی اینکه مردم یارانه رو می خوان یه کم از حقوق میلیونی و ماموریت های آنچنانی مدیران و ... بزنید همه چیز درست میشه گیر دادن به یه کشاوز بدبخت و کارمند بیچاره هی مصیبت عظما و شب عزای دولت میکنید بسه دیگه
سال هاست دولت ها این پول ها را خرج می کنند و مردم را به مصیبت انداخته اند، یک شب هم خودشان مصیبت بکشند بدانند که مردم چه کشیده اند و میکشند.
United States
مصيبت فعلا" براي ما دولت روحاني است !
وزیر ارشاد توی مجلس گفتند که سر قضیه کرسنت فعلا 14 میلیارد دلار جریمه شدیم یعنی عجالتاً معادل 14 ماه مصیبت عظمای دولت!!؟ باید بابت زد وبند و اختلاس و کار چاق کنی بعضیها از جیب مصیبت دیده بیت‌المال این کشور سرازیر بشه بره تو جیب رفقای خارجی ایضاً همون بعضیها!!!
ازاونطرف هم بابت چند برابر شدن آب وبرق وگاز وبنزین ومالیات ومالیات بر ارزش افزوده!! و. و. و. و. و....هر روز روز مصیبت عظمای ماست
یكی نیست به اینا بگه طرح دوم یارانه ها رو اجرا كردین و همه چیو گرون كردین خوب اون پولی را كه باید به این یارانه اضافه میكردین چی شد؟؟؟؟
اقای طیب نیا بی عرضه گی خودتون رو پای مردم نذارید!!!این همه میگید دولت قبل،احمدی نژاد،مجلس و...شما كه اوضاع رو میدونستید خیلی اشتباه كردین امدین و قول به مردم دادید...
هر اتفاقی تو این كشور میوفته و عرضه ندارن جمع كنن و درستش كنن هی میگن دولت قبل دولت قبل،اخه دولت قبل تموم شد رفت شما كاری نكنید كه مثل دولت قبل نشید(كه البته شك دارم بتونند بند كفشتون رو خودتون ببندید) و شما همه چیو میدونستید خیلی اشتباه كردین امدید و قول دادید!!!!نمیتونی نمون،برو برنگردی،بزار كسی بیاد كه میتونه...
شب مصیبت نه بهش بگین شب بی عرضگی دولت...
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی وقعا دمت گرم شیر مادرت گوارای وجودت .احسنت به شما ..اصلا از ته دل من گفتی خدا حفظت کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نوكرتم والا ...
حال كردم.
موسوی
آقای وزیر! مصیبت عظمای بنده وامثال من زمانی شروع شد که نان سنگگ 100 تومانی 10 برابرشد وقیمتهای مربوط به امرار معاش به بهانه پرداخت یارانه ماهی یکبار افزایش یافت تا اینکه الان خیلی ها سوء تغذیه گرفته اند ودر 10 سال آینده معلوم نیست چه فرزندانی را میخواهیم وارد اجتماع کنیم علی ایحال تاکنون که تاختید باز هم بتازید ببینیم چه میشود .
از قدیم گفتند عقل یار خوشی است خوب چرا پردرآمدها را حذف نمیکنید؟ الآن همه متفقند
از خود دولتی ها شروع کنید
اصلا یک پیشنهاد دیگه بیایید کم درآمدها رو حذف کنید به نظرم مشکلتون حل بشه بازم هم اگه نشد کم درآمدها حاضرند یک چیزی بدن تا خرج برخی آقازاده ها و جریمه کرسنت و ...پرداخت بشه
United States
مصیبت واقعی عرضه ی کم شماست
عمار
Iran, Islamic Republic of
مصیبت عظما!!!!!!
اینکه برق وآب وگاز وبنزین وسایر حاملهای انرژی را دراین دوسال چند برابر گران کردید ودرازای آن یارانه ثابت مانده وعده ای راهم حذف کردید کجای این مصیبت است جناب وزیر .
مصیبت بی تدبیری تدبیر است که همه کاسه وکوزه های کم کاری وبی تدبیری خود را از دیگران میداند وبرای اینکه حق مردم را(که بیشتر از این است)به خودشان بدهید منت هم سرشان میگذارید.
شما حق ندارید بابت پولی که از خودمان میگیرید وبه خودمان برمیگردانیدمنتی قایل شوید.
اگر نمیتوانید کار کنید جای خود را به شخصی که توانمند تر است وکارا است ،بدهید واینقدر زحمت به مردم ندهید.
Turkey
جالب دولت فقط دیشب را مصیبت کشید ما اجاره نشین ها همیشه مصیبت می کشیم !!!
میم لام
United States
قطعاً روحانی 96 رفتنی است...
انشاالله
علی
Iran, Islamic Republic of
بلند بگو انشاالله
کاظم
خدا مصيبت تان را زياد کند!
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت بنزین ؛ گاز؛ گازوییل؛ برق ؛ گازخانگی؛ آب؛ نان و.... درآمدهای دولت را بیشتر کرده واز طرفی یارانه اضافه نشده ! تازه یارانه بعضی ها قطع شده .. بازهم مصیبت عظما .. عجب تدبیری؟!!!!!!!!!!!