پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲
سخنگوی ناجا خبر داد

دستگیری "زن قمه زن" رستاخیز

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 439088
سخنگوی ناجا در سومین نشست خبری خود در مورد حاشیه سازان اکران فیلم سینمایی "رستاخیز" گفت: تعدادی از این افراد که فیلمشان نیز منتشر شده بود دستگیر شدند و زنی که در آن فیلم اقدام به قمه‌زنی می‌کرد شناسایی شدند.
به گزارش جهان،  سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در سومین نشست خبری خود از آخرین وضعیت حاشیه سازان اکران فیلم‌سینمایی «رستاخیز» خبر داد و گفت: در حال حاضر پرونده‌ای در این خصوص در نیروی انتظامی تشکیل شده و پلیس برای بررسی موضوع وارد شده است و تاکنون تعدادی از این افراد که فیلمشان نیز منتشر شده بود دستگیر شدند و زنی که در آن فیلم اقدام به قمه‌زنی می‌کرد شناسایی شده است.

گفتنی است فیلم سینمایی «رستاخیز» در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۴ به اکران عمومی درآمد. اما ساعاتی از اکران این فیلم نگذشته بود که برخی از معترضان مقابل سینما شکوفه علیه فیلم تجمع کردند. تجمعی که باعث ایجاد فضا ناامنی در فضای فرهنگی کشور شد. در روزهای بعد از این تجمع بحث برانگیز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که زنی را در حال قمه زنی مقابل سینما شکوفه نشان می‌داد. اقدامی مذموم که با واکنش‌ محافل مذهبی مواجه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قمه زنی یک زن چادری ! خدائیش کسانی که این معرکه را راه انداختند فکر نکردند اثر تخریبی این کار برای تشییع در دنیای امروزی بسیار بسیار بیشتر از اشکالاتی است که به فیلم گرفته شده ؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هزار تا لایک .... یا صاحب الزمان ادرکنی