پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
دیپلمات ها هشدار دادند:

یمن را تبدیل به حمام خون نکنید

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 439020
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به تحولات روزهای اخیر یمن هشدار داد که خوشبینی به پیروزی های اخیر ائتلاف ضد یمن می تواند این کشور را تبدیل به حمام خون کند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از نیویورک تایمز خبر داد: نیروهای وفادار به «منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن، با کمک کشورهای عربی از جمله امارات و عربستان در حال پیشروی در یمن هستند و بر همین اساس اکنون دولت در تبعید با دو انتخاب روبرو است یکی آنکه موقعیت فعلی خود را حفظ کرده و با توجه به وضعیت کنونی وارد مذاکره با حوثی ها شده و از آنها امتیاز بگیرد و یا آنکه پیشروی های خود را تا زمان براندازی کامل حوثی ها ادامه بدهد.

مقامات یمنی به شدت نسبت به پیشروی نیروهای وفادار به هادی با کمک نیروهای عربی خوشبین هستند اما این خوشبینی می تواند خطرناک باشد.

نیویورک تایمز در ادامه به نقل از کارشناسان منطقه ای و دیپلمات هایی که اشاره ای به نام آنها نکرده می نویسد: حوثی ها می توانند دوباره قدرت گرفته و با توان بیشتری با نیروهای وفادار به هادی مقابله کنند که این امر یمن را تبدیل به یک حمام خون کرده و شرایط انسانی موجود در یمن را به وضعیتی سوق دهد که در تاریخ بی سابقه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *