پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۵

لزوم برخورد باعوامل بازداشت طلبه منتقد

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 438983
۵۵ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور خواستار برخورد با عوامل بازداشت طلبه اصفهانی شدند که به علت تهیه پلاکاردهایی در خصوص نقد توافق وین بازداشت شده بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۲۵ مرداد ۹۴) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین به وزیر اقتصاد در مورد عدم تخصیص ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار مصوبه مجلس برای آب شرب روستایی تذکر داد.

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران به وزاری کشور، صنعت، علوم و امور خارجه به ترتیب در مورد علت عدم رسیدگی به وضعیت زنان کارتن‌خواب معتاد در شهر تهران، بازگشت مجدد شرکت پژو با توجه به وارد کردن ضررهای هنگفت این شرکت به کشور در زمان تحریم، واردات اسب مسابقه‌ای در زمان محدودیت‌های ارزی، سفر رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم به هتل جهانگردی دیزین با عنوان بررسی وضعیت جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و توضیح اقدامات انجام شده در مورد بی‌احترامی به دختران ایرانی در فرودگاه استانبول تذکر داد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در تذکری به وزیر بهداشت خواستار توضیح علت عدم اجرای قانون در مورد تعرفه پرستاری شد.

علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر به رئیس‌جمهور در مورد علت عدم پرداخت پول گندم تحویلی کشاورزان پس از ۴۵ روز تذکر داد.

۵۵ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور لزوم برخورد با مسئولانی که در شورای تامین اصفهان به ریاست استاندار دستور بازداشت طلبه فرزند شهیدی را به خاطر تهیه پلاکارد در نقد توافق وین و استکبارستیزی وی صادر کردند را متذکر شدند. همچنین تعدادی دیگر از نمایندگان اصفهان این تذکر را خطاب به وزیر کشور داده‌اند.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور عنوان کرد: شما در مراسم تنفیذ خود از بستن دهان منتقدان به خدا پناه بردید چرا در حال حاضر هفته‌نامه ۹ دی توقیف، طلبه اصفهانی بازداشت و رسانه‌ها روانه دادگاه می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر آمریکا
احسان
درود به شرف این نماینده ها
آزادی یک طرفه معنایی ندارد. یا همه آزاد باشن یا اون طلبه هم بازداشت شه
United States
ازادی یعنی چه از نظر این دولت
Belgium
به خدای خودش پناه برد نه به خدای شما