جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

حمله انتخاباتی دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی به صداوسیما

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 438884
دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: امروز صدای اقلیت جامعه از صدای اکثریت بلند تر است و صدا و سیما در اختیار عده محدودی قرار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی عجم ظهر امروز در مراسم باز گشایی مجدد دفتر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی که در تالار ابن سینا مشهد برگزار شد اظهار کرد: عده ای معتقدند که آزادی و دموکراسی دین را تضعیف می کند حال آنکه عملا مشخص است این محدودیت ها و تک صدائی هاست که دین، گناه و خلاف را در جامعه ترویج می دهد.

وی با طرح این سوال که کدام گناه بالاتر از این همه سوء استفاده و خسارت مالی است که در نهان انجام می شود افزود: متاسفانه همه دغدغه مذهب ما این شده است که در محرم لباس سیاه بپوشیم و سینه بزنیم.

وی ادامه داد: همه اسلام را تبدیل کردن به حساسیت بر روی حجاب نادرست است که گرچه از اسلام است اما این ارزشهای درجه ده را به جای ارزشهای درجه یک نشاندن و بعد ارزشهای درجه یک را بی اهمیت انگاشتن از عوامل نابودی یک جامعه است.

عجم افزود: آنچه می تواند این فاجعه تاریخی را از این جامعه دور کند حضور مردم است در سرنوشت خودشان است وهر جا مردم حضور دارند آنجا معجزات بزرگی رخ می دهد.

دبیر مجمع روحانیون مبارز ادمه داد: امروز صدای اقلیت در جامعه از صدای اکثریت بلند تر است و صدا و سیمای ایران تبدیل به رسانه ای برای انعکاس صدای اقلیت شده که این یک فاجعه است.

وی تاکید کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب گفتند رای مردم حق الناس است منظور ایشان از این حق فقط در شمارش آراء نبود بلکه در نتیجه ای است که توسط آرای مردم باید ایجاد شود.

عجم بیان کرد: آنچه مسلم است حق مردم باید در عمل اجرا شود و امروز تریبونی در اختیار اکثریت مردم نیست و نتیجه اینکه توافق هسته ای را که مورد استقبال مردم قرار گرفت و دستاورد مهمی است اینگونه کم اهمیت جلوه می دهند.

وی در انتها افزود: این بزرگترین توهین به حق الناس است که صدای اکثریت شنیده نمی شود و این به دلیل شکل نگرفتن احزاب سیاسی است و گرنه اگر احزاب و تشکل های مردمی که پایه و اساس دموکراسی است شکل بگیرند شاهد این بی عدالتی ها نخواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
اكثريت؟!!!!!
سعید
این حاج آقا کمی انصاف داشته باشد اولا دولت فعلی با اکثریت حداقلی 50+1 به پیروزی رسیده پس فکر نکنید که اکثریت مطلق را دارد . دوم اینکه صدا وسیما متاسفانه در همه برنامه ها خصوصا بحث هسته ای تمام قد به نفع دولت برخواسته بطوریکه اعتراض 49% مردم را در پی داشته و کسی جوابگو نیست که انشاء الله مردم در وقت خود جواب این نامهربانی ها را خواهند داد.
حاج آقا ظاهرا شما از آن دسته هستید که اصلا خبرهارا دنبال نمیکنید و فقط بسنده کرده اید به اخباری که اطرافیان به شما میرسانند !!!! راستی از فتنه 88 و روز عاشورا که .... !!!!
بهرام. ز
اقاى ...هم گفتند فقط ٤٪مردم مخالف توافقنامه اند !!!!
گوبلز زمان هيتلر نظريه اى داشتند مبنى بر اينكه دروغ هرجه بزركتر باشه به همون اندازه هم قابل پذيرشه
اما اين نظريه برا دهها سال پيشه نه الان كه ىه بجه دوساله هم راست رو از دروغ تشخيص ميده