شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

شهادت یک روحانی علیه داور بازی صبا

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 438598
باشگاه صبا و هیات فوتبال صبای قم از داور بازی این تیم با گسترش فولاد در هفته سوم لیگ برتر شکایت کردند و یک روحانی هم علیه الفاظی که این داور استفاده کرده است، شهادت داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم با گسترش فولاد تبریز در حالی روز پنجشنبه و در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت که نحوه قضاوت بابک وسیله‌بر داور این مسابقه انتقادات زیادی را از سوی هر دو تیم در پی داشت.

البته بعد از پایان مسابقه درگیری لفظی این داور با یک تماشاگر هم سوژه شد تا جایی که علی دایی سرمربی صبا در نشست خبری گفت: «من از کمیته اخلاق خواهش می‌کنم به این مسئله و الفاظ زشتی که داور بازی خطاب به بازیکن و تماشاگر می‌گوید رسیدگی کند.»

همین مسئله باعث شده است تا هیات فوتبال استان قم و باشگاه صبا در نامه‌هایی جداگانه نسبت به نحوه عملکرد این داور و همچنین الفاظ به کار برده شده، به فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

علی حیات‌پور سرپرست باشگاه صبا با اعلام این خبر، به خبرنگار مهر گفت: حتی یک روحانی که به عنوان تماشاگر در جایگاه حضور داشت و همه چیز را به چشم خود دیده بود، نسبت به این اتفاقات رخ داده و الفاظی که داور به کار برده، شهادت داده است. ما از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که حتما به این اتفاق رسیدگی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *