کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دریادار سیاری: به تهدیدات اوباما می‌خندیم

22 مرداد 1394 ساعت 12:26

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو الوند و بندرعباس، صبح امروز در خلیج عدن به گشت‌زنی و مبارزه با دزدان دریایی پرداخته است.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی که صبح امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با دیپلماسی دریایی نشان می دهد که یک کشور صلح‌طلب بوده و در برقراری امنیت خلیج عدن و تنگه باب‌المندب نقش آفرینی می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ناوگروه نداجا گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو "الوند" و "بندرعباس" صبح امروز در خلیج عدن به گشت‌زنی و مبارزه با دزدان دریایی پرداخته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان، درباره الحاق ناوشکن به نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: در سال ۹۵_۹۴ ناوشکن و ناو موشک‌انداز به بدنه نیروی دریایی الحاق می‌کنیم.

وی همچنین درباره ناوگروه روسی گفت: با ناوگروه روسی یک تمرین دریایی نیم‌روزه داشتیم و در آن توانمندی ناوهای ما ارزیابی شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اظهارات اوباما مبنی بر محو ایران خاطرنشان کرد: به تهدیدات اوباما می‌خندیم.


کد مطلب: 438458

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/438458/دریادار-سیاری-تهدیدات-اوباما-می-خندیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com