پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴

حمایت اسد از طرح ایران برای سوریه

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 438429
رئیس جمهور سوریه در دیدار ظریف گفت: آمادگی داریم نقطه نظرات و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه مدنظر قرار دهیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در سفری چند ساعته به دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بشار اسد در این دیدار با اشاره به دستاورد موفق توافق هسته‌ای اظهار داشت: دستاورد هسته‌ای ایران، دستاورد و موفقیتی بزرگ برای ملت و دولت جمهوری اسلامی و تمامی ملت‌ها و دولت‌های دوست بود.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به مقاومت و پایداری ملت ایران در موضوع هسته‌ای از ظرفیت‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد و گفت: آمادگی داریم نقطه نظرات و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه مدنظر قرار دهیم.

ظریف نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم ریاست جمهوری ایران به بشار اسد ریاست جمهور سوریه اظهار داشت: ما به عنوان ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه خود را از سوریه به عنوان محور مقاومت اعلام می‌کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: پایداری سوریه و لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و ایادی آنها که با افراد و اعمال تروریستی در سوریه درصدد تضعیف این کشور هستند به نتیجه خواهد رسید و ما سوریه را به عنوان رمز مقاومت در منطقه می‌بینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *