پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ظریف در پاکستان چه خواهد کرد؟

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 438420
وزیر خارجه ایران در سفر به اسلام‌آباد ضمن دیدار با مقامات ارشد پاکستان در کمیته روابط خارجی مجلس ملی این کشور نیز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در ادامه دومین دور سفر منطقه‌ای خود صبح امروز پنجشنبه وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.

ظریف در این سفر که تا عصر امروز به طول خواهد انجامید، ابتدا با نواز شریف نخست‌وزیر دیدار خواهد داشت و پس از آن با سرتاج عزیز مشاور امنیت ملی و امور خارجی نخست‌وزیر به رایزنی می‌پردازد و بعد از آن نیز در کنفرانس خبری مشترک با سرتاج عزیز حضور یافته و در ضیافت ناهار رسمی شرکت خواهد کرد.

ظریف بعدازظهر امروز نیز با رضا ربانی رئیس مجلس سنا و سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت و پس از آن در کمیته خارجی مجلس ملی پاکستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به اسلام آباد پیگیری روابط اقتصادی معطل مانده بر اثر تحریم و نیز بررسی اوضاع یمن و افغانستان را از جمله اهداف سفر خود خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *