جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

واکنش لاریجانی به سخنان عراقچی

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 438372
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:توافق باید جایگاه قانونی پیدا کند و چون تعهداتی را برای کشور ایجاد می کند ضروری است در مجلس مورد بررسی قرار گیرد .
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی لاریجانی درباره اظهارات اخیر سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه و اختلاف نظر برخی نمایندگان مجلس درباره ارائه لایحه توافق برجام از طرف دولت به مجلس گفت: این توافق باید جایگاه قانونی پیدا کند و چون تعهداتی را برای کشور ایجاد می کند ضروری است در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه لایحه دولت در این باره از نگاه سیاسی فوایدی در پی خواهد داشت، افزود: برای ایجاد یک اجماع نظر در مجلس و اینکه مجلس چگونه با این موضوع برخورد کند در حال رایزنی هستیم تا این توافق در مسیر قانونی، متقن و معقولی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم پیش از این با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی موضوع برجام را دنبال می کند؛ گفت : دولت هم باید در قالب لایحه ای، برجام را به مجلس ارائه کند.

به گفته علاءالدین بروجردی، نمایندگان به حق درباره این توافق حساسیت دارند چراکه یکی از تصمیمات تاریخی است که در جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می شود.

بروجردی گفت: با توجه به اینکه شورای عالی امنیت ملی موضوع برجام را دنبال می کند نمایندگان نظراتشان را به این شورا ارائه خواهند کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: دولت هم باید در قالب لایحه ای، برجام را به مجلس ارائه کند و مجلس هم آن را بررسی و نظر خود را اعلام می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حبیب
کجا گفته ؟ چرا پشت تریبون رسمی مجلس نمیگید آقای لاریجانی
یکی به میخ می زنید یکی به نعل!
نه بابا! تازه لاریجانی فهمید که دولت داره دورش میزنه. صحت خواب.
Iran, Islamic Republic of
آقای بروجردی گفته بود که نیازی به مصوبه مجلس نیست و شورای عالی امنیت ملی مسئول برجام است چطور شما عکس این مطلب را منتشر میکنید.لطفا به اظهارات آقای بروجردی بیشتر توجه کنید .مگر ندیدید که چطور میگفت اقای عراقچی خودکار بهسمت کری پرتاب کرده؟
ناس
Iran, Islamic Republic of
وکری گفت عباس ناراحت نشو....