چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
تنها راه قانونی پرداخت حق پخش فوتبال

ضرغامی: فوتبالی ها برایم کمپوت بیاورند!

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 438355
رئیس سابق رسانه ملی ایجاد ردیف مستقل توسط دولت را تنها راه قانونی برای پرداختن حق پخش تلویزیونی فوتبال می‌داند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی مطلب جالبی را درباره حق پخش تلویزیونی مطرح کرده است.

وی در صفحه شخصی اینستاگرامش با انتشار تصویری از مرحوم مهراب شاهرخی در کنار علی پروین و حسین کلانی نوشت: «مرحوم مهراب شاهرخی مورد احترام همه فوتبالی‌ها بود، خوزستانی و کپی ایرانی پله!
سال ها با قرمز‌ها و تیم ملی افتخار آفرید، عکس بالایی درکنار علی پروین و حسین کلانی است و در عکس پایینی هم با تیم مورد علاقه من شهباز، که درسال ۵۴ توانست قهرمان دسته دوم شود و به دسته اول (لیگ برتر آن روز)صعود کند.

بعضی از بازی‌ها در استادیوم راه آهن (کنار میدان راه آهن) انجام می‌شد و من هم یکی از تماشاگران ثابت آن، آقا مهراب همه کاره بود. تیم رابه خوبی راه می آنداخت و نتیجه می گرفت. هر وقت هم در زمین برخوردی پیش می‌آمد مثل بزرگ محله وارد می شد و همه را آرام و راضی می کرد، خدا‌ رحمت‌اش کند. در۵۰ سالگی فوت کرد، به مروارید سیاه معروف بود. .

وارد ایستگاه راه آهن می‌شدیم و از کنار مسافران، ریل قطار را می گرفتیم و یه راست می رفتیم پشت درخت هایی که در تصویر می‌بینید، بعد هم به آرامی از میان درخت ها رد شده و روی سکو ها می نشستیم . یعنی بلیت نمی خریدیم!!!
در جلسه با روسای باشگاه ها و فدراسیون فوتبال، این خاطره را نقل کردم و با شوخی گفتم، ازهمان اول عادت داشتم به فوتبال پول ندهم!!
ولی خداییش با اینکه پرداخت حق پخش بر اساس مصوبه مجمع تشخیص مصلحت، غیر قانونی بود، مجموعا بیش از ۷۰ میلیارد تومان در این سال ها به فوتبال پرداخت شد.
اگر دیوان محاسبات سراغم آمد، فوتبالی ها کمپوت یادشون نره !
ایجاد ردیف مستقل توسط دولت برای حق پخش فوتبال تنها راه قانونی است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *