پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۷

حکم اعدام رهبر عرفان حلقه تایید شد

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 438336
وکیل پرونده محمد علی طاهری موسس عرفان حلقه گفت: حکم اعدام محمد علی طاهری از طرف دادگاه صادر و تا ۲۸ مرداد فرصت تجدید نظر نسبت به حکم صادره وجود دارد .
به گزارش جهان، سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده علی طاهری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهارکرد: حکم اعدام محمد علی طاهری روز ۷ مرداد صادر و به ما ابلاغ شد و تا ۲۸ مرداد فرصت اعتراض به حکم و تجدید نظر خواهی وجود دارد.

وی گفت: آقای خلیلی و خانم طاهری، وکلایی هستند که در مرحله تجدید نظر به پرونده ملحق شده‌اند و سه نفره، وکالت پرونده را به تجدید نظر داده‌ایم.

طباطبایی افزود: در حال حاضر در مرحله مشورت پیگیری پرونده با ۲ وکیل دیگر پرونده هستم.

گفتنی است، محمد علی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه در سال ۸۹ به اتهام ارتداد، محاربه، توهین به مقدسات و فساد فی الارض و سب النبی دستگیر شد و پس از ۶۷ روز با قرار وثیقه آزاد و مجددا اوایل سال ۹۰ دستگیر و زندانی شد که روز ۷ مرداد حکم اعدام وی صادر و به وی ابلاغ شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فکر کردم خبر مهدی هاشمی رو دارم میخونم !
علیزاده طباطبایی اینجا ، اونجا ، همه جا ...!
خوشم میاد همش هم در حال باخت و اعدام موکلاش هست...!
اصن یه وقت شک نکنید ، خبط و ربطی با اونور داره!
جونیور
Iran, Islamic Republic of
طباطبایی قسم خورده وکالت مجرمان درجه ۱ را وکالت کند ! خخ خخ
اااااااااااااااااااااااااااااااااااا راااااست میگی الان که گفتی دوباره خبرو خوندم فهمیدم! این یارو وکیله چرا اینجوریه؟!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی زودتر از اینا باید اعدامش میکردن خدا لعنتش کنه که خیلیا را گمراه کرد فکر کنم هر کسی یه فریب خورده این فرقه را دور و بر خودش پیدا کنه متأسفانه
چه بهتر
Spain
فكر كنم اين آقاي طباطبائي مادرزاد وكيل كساني است كه عليه قوانين حاكم در جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي كنند. خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خير كنه.
چرا اینقدر دیر؟! همیشه باید مجرم گند زدنشو به حد اشباع برسونه تا اقدام نهایی صورت بگیره؟!!