جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

تامین اجتماعی با بیمارستانها بی‌حساب شد

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 438311
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از پرداخت معوقات مراکز طرف قرارداد (بیمارستانهاو داروخانه ها) تا پایان سال ۹۳ خبر دادو گفت: در تلاش هستیم تا درآینده ای نزدیک تاخیر به وجود آمده را برطرف کنیم.
به گزارش جهان، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: برخی از گروه های طرف قرارداد مانند بیمارستان ها، مطب ها ، داروخانه ها و... مطالبات آنها پرداخت شده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سعی می کنیم تاخیر به وجود آمده را طی هفته های آینده برطرف کنیم.

وی به زمان رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه شدگان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته توانسته ایم زمان رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه شدگان را به صفر برسانیم. این در حالی است که طی سالهای گذشته ۷ تا ۹ ماه فاصله زمان رسیدگی به اسناد و پرداخت خسارت به بیمه شدگان بود و در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

وی به صدور کارت هوشمند درمان اشاره کرد و گفت: قرار است در ماه آینده کارت هوشمند درمان ابتدا ویژه بیماران خاص صادر شود و در مرحله بعد بیمه شدگان عادی نیز می توانند از این کارت استفاده کنند.

به گفته وی: کارشناسان ساعات زیادی را برای بررسی سودمند بودن کارت هوشمند صرف کردند و به این نتیجه رسیده ایم که این کارت برای بیمه شدگان مفید بوده و افراد مسن نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جمعیت کشور مشمول دریافت کارت هوشمند درمان خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، بر همین اساس برای این افراد به مرور کارت هوشمند درمان صادر خواهد شد.

وی گفت: با اجرای نظام ارجاع درمان یک سری از مشکلاتی که گذشته بیمه شدگان با آن روبرو بودند برطرف می شود و ارائه خدمات با سرعت بیشتری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که یکی از این خدمات و تسهیلات صدور کارت هوشمند درمان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نيمه شده
Iran, Islamic Republic of
الحمداله با بيمه شده ها هم كه هميشه بي حساب است
محمد
تامين اجتماعي با وجود بيمه تكميلي دگر هزينه اي ندارد بيشتر هزينه روي دوش بيمه شده ها است