جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت قیمت گوشت در ایران

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 438243
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بازار این نوع گوشت را راکد توصیف کردوگفت:اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قیمت گوشت گوسفندی در شهریورماه نیز تغییری نمی‌کند و ممکن است در آستانه عید قربان نوساناتی در بازار ایجاد شود.
به گزارش جهان، علی اصغر ملکی در گفتگو با مهر با بیان اینکه شرایط بازار گوشت گوسفندی هیچ تغییری نکرده و بازار همچنان راکد است، اظهارداشت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه تحویل به مغازه‌دار ۲۵ هزار تومان و تحویل به مصرف‌کننده ۲۸ هزار تومان است.

وی درباره علل راکد بودن بازار گوشت گوسفندی اضافه کرد: هم اکنون عرضه این نوع گوشت با تقاضای بازار توازن دارد؛ ضمن اینکه در فصل تابستان قرار داریم و در این فصل مسافرت‌ها زیاد می‌شود.

ملکی گرمای هوا را نیز یکی دیگر از دلایل رکود بازار گوشت اعلام کرد و افزود: با توجه به تجربیات گذشته پیش‌بینی ما این است که در ماه آینده نیز اتفاق خاصی رخ ندهد چرا که در این ماه مردم بیشتر به فکر ثبت نام دانش آموزان و خرید لوازم مدارس آنان هستند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قیمت گوشت گوسفندی در شهریورماه نیز تغییری نمی‌کند و ممکن است در آستانه عید قربان (اوایل مهرماه) نوساناتی در بازار ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *