جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
عضو فراکسیون رهروان گفت:

سخنان رهامی ریشه در سهم‌خواهی دارد

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 437835
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، اظهارات رئیس کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان را ناشی از سهم‌خواهی از دولت خواند و گفت:این افراد بهتر بود از ابتدا اصلاً شعار و شیوه آقای روحانی را نمی‌پذیرفتند و به‌جای او به‌دنبال نامزد مورد نظر خود رفته و برایش شرط و شروط نیز می‌گذاشتند.
به گزارش جهان، ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارات اخیر محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان که در آن ضمن توهین به رئیس جمهور، رأی او را محصول شهر به شهر و ده به ده گشتن خود دانسته است، گفت: به نظر می‌رسد این عبارات ناشی از سهم خواهی از دولت مطرح شده است.

وی با یادآوری اینکه اینگونه سهم‌خواهی‌ها در همه ادوار دولت‌ها سابقه داشته و پس از این نیز ادامه خواهد داشت، افزود: گویا این اشخاص که در پیش از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شهر به شهر و ده به ده دوندگی کرده‌اند، امروز می‌خواهند عکس این روند را طی کرده و دوباره شهر به شهر و ده به ده گشته تا رأی خود را از رئیس جمهور پس بگیرند.

نکو با تأکید بر اینکه خط و مشی رئیس‌جمهور از ابتدای مبارزات انتخاباتی او مشخص بوده و تصریح کرده بود کاندیدای همه کسانی است که معتقد به مرام اعتدال هستند، گفت: در آن زمان، همه آنها که از آقای روحانی اعلام حمایت کردند، خود را اعتدالی می‌خواندند، اما صحبت‌های امروز بعضی از این افراد نشان از افراط دارد و بی‌شک در قالب اعتدال جای نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: این افراد بهتر بود از ابتدا اصلاً شعار و شیوه آقای روحانی را نمی‌پذیرفتند و به‌جای او به‌دنبال نامزد مورد نظر خود رفته و برایش شرط و شروط نیز می‌گذاشتند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: جریاناتی که مدعی حمایت از آقای روحانی بوده‌اند، باید امروز نیز باید ضمن حفظ مرام فکری و حزبی خود به مشی اعتدالی او وفادار باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، این گونه اظهارنظرها را زمینه‌چینی برای تصاحب مجلس دهم برشمرد و با تأکید بر اینکه عباراتی که در سخنان رهامی به کار رفته است برازنده فعالان حزبی و سیاسی نیست، اظهار داشت: همه فعالان حزبی و گروه‌ها می‌بایست در ضمن فعالیت‌ها و اظهارنظرهای خود از هرگونه فحاشی و ناسزاگویی خودداری کنند، چرا که احزاب علاوه بر رسالت مبارزاتی و رقابتی و مقاصد سیاسی باید ضمن پرهیز از بدآموزی، بکوشند ادب و اخلاق سیاسی را به نسل جوان منتقل کنند.

گزارش فارس حاکی است حجت الاسلام محسن رهامی، رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان در جلسه پرسش و پاسخ که در سالن اجتماعات فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد، گفته است: به عنوان افرادی که با ایجاد ائتلاف در به روی کار آوردن آقای روحانی موثر بودیم با سفر به استان های مختلف علاوه بر شنیدن سخنان مردم به انتقال تجربیاتمان به مدیران شورای اصلاح طلبی در شهرستان ها می پردازیم.

رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان تصریح کرده است: یک شخص با رای احزاب، اشخاص و انجمن ها بالا می آید و رئیس جمهور می شود، اینکه آن آقا بگوید من به هیچ حزبی وابسته نیستم نشان از بی (...) اوست، از کجا آوردید؟ ما ده به ده و شهر به شهر گشتیم و آراء را به حساب جاری شما حواله کردیم، مگر ما مرض داشتیم که هزینه دادیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شرکت سهامی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح‌طلبان ، تمامیت خواه هستند
سهم من کو ؟ !
دولت شرکت سهامی ۰۰۰!