جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آذری: به پاکی قهرمانی ایمان داریم

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 437671
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اگر از داورش حمایت نکند عجیب است.
به گزارش جهان، سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، درمورد شکست مقابل سپاهان در دربی اصفهان گفت: بازیکنان ما جوانمردانه جنگیدند اما جمعه روز ذوب‌آهن نبود و با وجود تلاش بازیکنان کادر فنی شکست نسبتاً تلخی به ما تحمیل شد. شکست هم جزیی از فوتبال است. من در رختکن به بازیکنان گفتم باید در بازی‌های آینده هوشمندتر و محکم‌تر بازی‌ کنند تا بتوانیم نتایج مورد نظر را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درمورد این که مسعود عنایت اعلام کرده مدافع سپاهان مرتکب خطای پنالتی نشده است گفت: ما بر روی دو صحنه نسبت به تصمیمات داور معترض هستیم در یک صحنه که هادی عقیلی بازیکن ما نژاد مهدی را زد و در صحنه‌ای دیگر که کرمی زیرکانه توپ را با دست دفع کرد و پنالتی بود به نظر مسعود عنایت هم احترام می‌گذارم اگر ایشان که رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال است از داورش حمایت نکند عجیب است اما به نظر من بهتر است که شکل حمایت عنایت از داوران زیباتر باشد.

آذری تصریح کرد: هنوز هم به شرافت و وجدان پاک محسن قهرمانی ایمان داریم اما می‌گویم بعد از اینکه ایشان مدت‌ها از داوری دور بوده است بهتر بود که با یک بازی سبک‌تر کارش را آغاز می‌کرد تا در این بازی سنگین که قهرمانان با کیفیتی در آن حضور داشتند سرعت این مسابقه بالا بود و نیاز به آمادگی جسمانی ایده‌آل داور داشت اگر او قضاوتش را از یک بازی سبک‌تر آغاز می‌کرد و با جار و جنجال همراه نمی‌شد برای خودش بهتر بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درمورد دیدار با استقلال در هفته سوم لیگ گفت: نبردهای ذوب‌آهن و استقلال همواره بازی‌های تماشاگر پسند خوبی از کار درآمده است بازیکنان ما می‌توانند روی چمن خوب ورزشگاه آزادی بازی خوبی را ارائه کنند. استقلال هم در بهترین شرایطش قرار دارد و از ۲ بازی ۶ امتیاز گرفته و این مسابقه می‌تواند مثل همه رویارویی‌‌های ما با استقلال زیبا باشد.

آذری در مورد اینکه بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل دو شکست اخیر جریمه خواهند شد یا نه گفت: بابت شکست مقابل ملوان که یک بازی خارج از خانه بود جریمه‌ای برای کادر فنی و بازیکنان در نظر نگرفتیم اما در بازی با سپاهان چون یک بازی خانگی محسوب می‌شد بازیکنان و کادر فنی جریمه خواهند شد. سیستم پاداش و جریمه باید به گونه‌ای باشد که انرژی‌دهی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *