پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سمیه حیدری: اجازه رقابت در رشته جودو را نداشتم؛ آلیش را انتخاب کردم

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 437606
سمیه حیدری نایب قهرمان مسابقات کشتی آلیش بانوان آسیا گفت: رقابت در رشته جودو و کوراش را دوست دارم، اما مسئولان فدراسیون حتی اجازه رقابت در مسابقات قهرمانی کشور را ندادند.
به گزارش جهان، سمیه حیدری، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی کمربند بانوان کشورمان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا به «نسیم» گفت: از فدراسیون کشتی به دلیل سرمایه گذاری در بخش بانوان تشکر می کنم. آنها با برنامه‌ریزی منظم باعث شدند من عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کرده و تیم ملی نیز قهرمان شود.

حیدری با اعلام این مطلب که هدفم گرفتن مدال طلا بود، افزود: به قوانین داوری آشنا نبودیم و فکر می کنم دلیل باختم همین مساله بود. من فکر می کردم عقب هستم و حمله می کردم، درحالیکه همین امر باعث شکستم شد.

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی کمربند بانوان اظهار داشت: کشتی و کوراش شبیه هم هستند، اما قوانین متفاوتی دارند. من یکسال و نیم از میادین دور بودم و تقریبا دو ماه است که فعالیت می کنم. بنابراین طبیعی است که با قوانین کاملا آشنا نباشم.

وی ادامه داد: برای کسب عنوان قهرمانی خیلی تمرین کرده بودم، اما نتوانستم به این هدفم دست یابم.

حیدری هدفش را قهرمانی مسابقات جهانی دانست و گفت: هدفم در مسابقات جهانی کسب مدال طلا است و برای رسیدن به این هدفم تلاش زیادی خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به رشته جودو برمی گردد، گفت: رقابت در رشته جودو و کوراش را دوست دارم، اما مسئولان فدراسیون حتی اجازه رقابت در مسابقات قهرمانی کشور را ندادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *