جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

استنکاف‌هواپیمایی‌آسمان ازپرداخت خسارت

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 437542
باوجودی که پرواز یزد ـ تهران شب گذشته هواپیمایی آسمان با تاخیر ۷ ساعته انجام شد اما مسئولان این ایرلاین حاضر به پرداخت غرامت به مسافران نشدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که براساس آئین نامه حقوق مسافر، شرکت‌‌های هواپیمایی در قبال تاخیرهای بالای ۴ ساعت باید به مسافران غرامت پرداخت کنند، اما برخی شرکت‌های هواپیمایی این آئین نامه را اجرایی نکرده و پاسخ روشنی هم به مسافران نمی‌دهند.

براین اساس، پرواز شب گذشته هواپیمایی آسمان در مسیر یزد - تهران با تاخیر ۷ ساعته انجام شد و مسافران به جای ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه در ساعت ۵ و ۳۰ صبح پرواز کردند اما در این بین، مسافرانی که برای پیگیری علت تاخیر و همین طور دریافت غرامت به مسئولان این شرکت هواپیمایی مراجعه کردند، پاسخ روشنی را از این مسئولان نگرفتند.

یکی از مسافران این پرواز به مهر می‌گوید: یکی از مسئولان این ایرلاین در فرودگاه در مقابل اعتراض مسافران به عدم پرداخت غرامت، عنوان کرد که سایر شرکت‌‌های هواپیمایی هم این موضوع را اجرا نمی‌کنند، بنابراین شرکت آسمان هم پرداخت غرامت بابت تاخیر را اجرا نخواهد کرد. همچنین یکی دیگر از مسئولان این ایرلاین نسبت به وجود چنین آئین نامه‌ای ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که چنین آئین نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *