کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات پرش با اسب مختلط در نقش جهان!+تصاویر

17 مرداد 1394 ساعت 11:48

گویا قرار نیست برخی حاشیه های ورزشی که مروج بی فرهنگی است تمام شود و باید هر روز منتظر اقدامات ضد فرهنگی دیگری باشیم!


به گزارش جهان به نقل از انقلاب نیوز؛ برگزاری مسابقه سواری کاری مختلط برای چندمین بار پیاپی است که متاسفانه در اصفهان برگزار میشود البته در برخی نقاط دیگر کشور هم این اتفاق ضد فرهنگی رخ داده است.

سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان با حضور بیش از ۲۳۰ سوارکار از استان های اصفهان، تهران، فارس، قم، تبریز، زنجان و کرمان در حالی برگزار شده و به کارش پایان داده است که این مسابقات بصورت مختلط برگزار شده است و آن هم با مجوز رسمی از سوی نهادهای مربوطه متولی!

برگزاری مختلط مسابقات به این سبک برای چندمین بار پیاپی است که در استان اصفهان برگزار شده است که بسیار جای تاسف است که در پوشش فرهنگ و ورزش جوانان را به سمت بی بندوباری و اختلاط زن و مرد برای مسابقه سوق میدهند.

دادن مجوز برای برگزاری این مسابقه بصورت مختلط از سوی مسئولانی است که خودشان را به خواب زده اند و تیشه به ریشه فرهنگ ایرانی و اسلامی می زنند.

حضرت امام خمینی(ره) در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب ا الگو برداری کنیم ، و پس از حضرت امام هم رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) هم در طول سالهای رهبری شان بارها به مسئولان در مورد توجه به فرهنگ تذکرات جدی داده اند و از مسئولان مطالبات جدی را در باب فرهنگ داشته اند اما متاسفانه در برخی از نهاد ها برخی افراد مسئولیت هایی به دست گرفته اند که بصورت علنی دارند به فرهنگ اسلام و انقلاب خیانت میکنند و آب در آسیاب دشمن میریزند که میطلبد بشدت با این افراد برخورد جدی صورت بگیرد.

 

































کد مطلب: 437523

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/437523/مسابقات-پرش-اسب-مختلط-نقش-جهان-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com