جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۶

شهادت‌مدافع حرم حضرت زینب(س)+عکس

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 437508
یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون که در نبرد با تروریست های تکفیری جانباز شده بود، روز گذشته به فیض شهادت نائل آمد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «سید محمد حسینی» با نام جهادی «حشمت» که در عملیات درعا مجروح شده بود، روز گذشته ـ پنج شنبه ۱۵ مردادماه ـ بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید دلاور تیپ فاطمیون هفته آینده تشییع خواهد شد.

یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون در خصوص نحوه مجروحیت شهید حسینی به خبرنگار ابنا گفت: در بهمن ماه ۱۳۹۳ عملیات پاکسازی ریف درعا تدبیر شده بود که قرار نبود سیدمحمد در آن شرکت کند و در حال برگشتن به پشت جبهه بود.

وی با تاکید بر اینکه شهادت نیازمند لیاقت است خاطرنشان ساخت: ایشان در نهایت، پس از برخورد با یکی از نیروهای جوان فاطمیون جای خود را با او عوض کرده و در عملیات پاکسازی شرکت نمود.

این مدافع حرم حضرت زینب(س) افزود: سیدمحمد حسینی در آن عملیات با مین ضد نفر برخورد کرده که منجر به منقطع شدن پای راستش و پای چپش هم سیبل ترکش‌های متعدد می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: سیدمحمد از بهمن ماه سال گذشته تاکنون به دلیل مجروحیت‌هایش در بستر بود تا در نهایت آسمانی شد.

گفتنی است،‌ پس از شروع ناآرامی ها در سوریه و تهدید تکفیری ها به تخریب حرم حضرت زینب(س)، هزاران نفر از محبان اهل بیت(س) با عزیمت به قلمروی حرم حضرت زینب(س)، از حرم آل الله در مقابل تکفیری ها دفاع کردند.

لشکر فاطمیون هم یکی از گروه‌های مدافع حرم است که از شیعیان افغانستانی تشکیل شده است.

نیروهای این لشکر در نبردهای مختلف با گروه‌های تکفیری آسیب‌های سنگینی را به آنان وارد کرده و تاکنون بیش از ۴۰۰ تن از این مدافعان حریم آل الله به فیض شهادت نائل آمدند.
 









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بی پایان حضرت حق باد براین مجاهد مظلوم شهید راه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و همه شهدای مظلوم لشگر قهرمان و مظلوم فاطمیون زنده باد غیرت این شیرمردان و خاک بر سر ما دنیا پرستان
امیر
United States
کجایید ای شهیدان خدایی.....
درود بر شرف وغیرت شما
سلام بر شهیدان
[
خداوندا شهادت را نصیب ما نیز بفرما امین.
علی از اراک
آقا سید خوشا به سعادتت,برای ما هم دعا کن.