جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴۷
۱۴۸
پس از دلقک نامیدن خانم بازیگر توسط روزنامه اصلاح طلب

سکوت بهنوش بختیاری شکست/ این قیاس بوی پستی و رذالت می‌دهد!

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 437497
توضیحی دارم برای کسانی که صحبتهای منو در مورد توافق هسته ای نه با گوش خود شنیدن ونه جایی مکتوب دیدن..خبرنگاری که نمیدونم با چه رویی میخواد زندگی کنه(هرچند که وجدان کیلویی چند وقتی پای فروش روزنامس.. ابروی مثقال مثقال جمع شده ادمها چه ارزشی داره.. انگ بزن وبفروش.)
سکوت بهنوش بختیاری شکست/ این قیاس بوی پستی و رذالت می‌دهد!
به گزارش جهان، پس از آنکه چند روز قبل روزنامه آفتاب یزد در واکنش به اظهارات بهنوش بختیاری درباره توافق هسته‌ای، او را دلقک نامید و اظهارنظر او را با بقال و سلمانی یکسان دانست، این هنرپیشه سینما پس از گذشت چند روز در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:



من اولین ادمی نیستم که در معرض قضاوتهای نادرست و بی اخلاقی های رسانه ای..سیاسی..انگ زدن های ناجوانمردانه قرار میگیرم اخریشم نیستم..توضیحی دارم برای کسانی که صحبتهای منو در مورد توافق هسته ای نه با گوش خود شنیدن ونه جایی مکتوب دیدن..

خبرنگاری که نمیدونم با چه رویی میخواد زندگی کنه(هرچند که وجدان کیلویی چند وقتی پای فروش روزنامس.. ابروی مثقال مثقال جمع شده ادمها چه ارزشی داره.. انگ بزن وبفروش.) درموردم نوشت که من توافق را با عهدنامه ای قدیمی مقایسه کردم که این از بیخ و بن بوی پستی و رذالت می‌دهد. برداشت غلط از حرفم...

مثل همه مردم از این که ممکنه با برداشتن تحریم دردها کمتر شود خوشحال شدم..اما واقعا نمیدونم این خوشحالی در مرور زمان چه میشود؟؟نه گفتم دلواپسم ونه گفتم همه چیز درست پیش رفته..حالا این وسط عده ای هر انتقادیو در دسته بندی های سیاسی قرار میدن..و من واقعا نفهمیدم پس تکلیف ازادی بیان که انقدر ازش دم میزنن چیست؟؟مگه همه کسانی که رای دادن ویا نظرشونو گفتن دکترای علوم سیاسی دارن..که به من گفتن شما که دلقکی نظرت اندازه بقال وسلمونی(که این عزیزان هم جزو شریف ترین اقشار این کشورن)ارزش داره نظر نده..چطور ممکنه شادی مردم برای منی که راهم روتو شادیشون انتخاب کردم برام مهم نباشه..نون به نرخ روز خور واژه سنگینیه دوستان..من با مفهومش به خدا قسم اشنا نیستم..که اگر بلد بودم وارد این بحث نمیشدم و با محافظه کاری سکوت میکردم..امامن عادت دارم حرف حق بزنم..

گفتن این که ارزویم جامعه شناسی خوندنه که با آگاهی تصمیم بگیرم..ایا توهین است؟؟یا گفتن جملاتی وقیحانه با ادبیاتی دلقک وار و سخیف..دلم شکست که سخن پاک منو با بی رحمی وبی ادبی به سمت خودشون برگردوندن..وشناس وناشناس شدن منتقدوهتاک و فحاش..با اخلاق وارد شوید تو رو به مقدساتتون..امثال من که سالها برای خندیدن مردم کار کردیم نیازی به محکم کردن جای پامون تو صداوسیما نداریم..جای پای ما محکمه..چون با صبر وآبرو و و شرافت و تلاش و سختی های زیاد کار کردیم و زندگی و جای پامونو خدا محکم میکنه..

و جالبه که موقع خیریه ها..انجمنها..سفیر تعیین کردنها..رضایت از خانواده مقتول گرفتنها...به بیمارستانها رفتنها..ما فرهیخته ایم واینجور وقتا که من میگویم مطالعه و اگاهی برای تصمیم درست میشم دلقک..

من به نوبه خودم از بقالها. سلمونی ها..و سایر اقشارزحمتکش این مملکت عذرخواهی میکنم که لفظ دلقک بهشون نسبت داده شد..روز خبرنگار بر کسانی مبارک که جانشون رو برای مردمشون دادن..نه اون هایی که از فرط دریوزگی به تهمت زدن میپردازن که نون بهشون برسه و تیراژ روزنامشون بره بالا..یاعلی
منبع: گرداب
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد امین
Latvia
والا برخورد بعضی ها با اظهار نظر در مورد توافق مثل برخورد آمریکا با هولوکاست و 11 سپتامبر شده.
این افسادطلبا همون سینه چاکان بانیان خرافه هلوکاست و ... هستند و چیزی جز دیکتاتوری بلد نیستن
محسن
این ارازل و اوباش فضای مجازی، و حتی مطبوعات، آزادی بیان رو فقط برای فحاشی و دهن دریدگی دوست دارند.
ج
Iran, Islamic Republic of
محسن جان خودت هم مصداق حرف های خودت نباش !
Romania
تو خودت از همه معلومه بدتری.
نواب
بله جواب یک شیر زن لر بختیاری همیشه دندان شکن است
سیاح
Iran, Islamic Republic of
شنیده بودم خانم بختیاری کارهای ارزشمندی انجام می دهند و الان فهمیدم که منطق قوی در مسائل اجتماعی دارند ۰۰۰
درود بر بانوی ارزشی بختیاریها ۰۰۰
و درود بر الهام چرخنده
ج س همدانی
Iran, Islamic Republic of
کلا کسی حرف دولت را چشم بسته قبول نکنه ، بی سواد! و بقالی ! و لبو فروش ! است
مواظب باشید از توافقات انتقاد نکنید ها ۰۰۰!!
Iran, Islamic Republic of
در جامعه که مردان بی غیرت شوند، باید زنان جای آنها پر کنند تا امنیت کشور پایدار باشد.
انتقاد در دولت اعتدال
محمد
Kuwait
سلام
باور کنید تحلیل مردم عادی ازسیاست از خیلی از این روزنامه چی ها دقیق تر بهتر وکمتر بوی خیانت میده اکثر روزنامه چی ها برای حزب خودشون سینه میزنند نه برای اسلام و ایران مردم. وسلام
لطفا به ...نامه ها نگید روزنامه
درست می فرمایید
وقتی مطلب شما رو خوندم تازه عمق آیه قران رو متوجه شدم که به همه احزاب نسبت حزب شیطان میده و فقط با شاخصه های خاصی یک حزب رو تایید می کنه و اسمش رو میزاره حزب الله

یعنی اگه این شاخصه ها رو داشتی حزب اللهی هستی
اگه نداشتی حزب اللهی نیستی و حزب شیطانی
میدونی چرا؟ به نظر من یک دلیل مهمش اینه که مردم مثل بعضی روزی نامه چی ها وامدار اربابان بیگانه پرست و قدرت طلب نیستن چشمشون برای دیدن حقیقت کور بشه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
خانم بختیاری دست مولا علی (ع) مددکارتان و پشت و پناهتان باشد از هرزگی هرزه گویی و بی عفتی این جماعت اصلاح طلب افسادطلب که جز خودشان و هدف و انگیزه شومشان یه هیچ چیز دیگری ارزش وبها قایل نیستند(البته در عمل و نه وادی حرف که قطعا ادعای های پوچ زنده باد مخالف من!!! وشعار آزادی بیان و آزادی اظهار نظر و آزادی انتقاد و.... شان مشتی حرف مفت و شعار توخالی است ) نترسید که خدا را دارید و اوست برترین و بهترین و تنها پشتیان.
.
چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور
یوسف حسنی نیا
سرکار خانم بهنوش بختیاری
سلام علیکم
درود بر شما
درود بر آزادی بیان
متاسفم برای عده ای که هر جا منافعشان باشد دم از آزادی بیان و دموکراسی میزنند.
Finland
البته اینطرفی ها هم همینطور رفتار می کنن!
احسنت
آفرین
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
اگر دلقک اینجوری می نویسه و اینجوری فکر می کنه، بنده آرزو می کنم که یک دلقک باشم.
سلام
صد آفرین به دختر گلمون بارک الله به تیز هوشیش که جواب این شانتاژارو روز خبرنگار داد این یعنی بصیرت
ارش
Iran, Islamic Republic of
هی واسه هم ... باز کنین افرین افرین
محمد
سلام خانم بختیاری. پاسختون خیلی خوب بود. فقط دو تا نکته عرض کنم. نکته اول اینکه دلواپس و نگران آینده بودن خوب، هم خوب است هم لازم است. لذا اگر کسی راجع به موضوعی دلواپسی داشت، با افتخار بگه. کاش زمان قاجار و عهدنامه های ترکمنجای و گلستان، دلواپس بیشتر داشتیم.
نکته دوم هم اینکه این روزنامه افساد طلب که به شما و همه منتقدان توهین کرده، هدفش افزایش تیراژ و فروش نیست. این ها مامور نگارش خطوط ضد انقلاب و اصلاح طلب هستند و بدیهیست جبهه برانداز، از روزنامه های بلندگوی خودش کم نگذارد. این ها هدفشان ایجاد خفقان و فضای شبه پهلوی است تا دولت بتواند چراغ خاموش جلو برود. آن نشریات ضعیف از نظر مالی را سمت اصلاحات پیدا نمیکنید.
البته شما فرهیخته اید و مشخص است مطالعه دارید و همین حالا از خیلی از درس خوانده های جامعه شناسی جلوترید.
دمت گرم . انصافا اگه ذره ای فهم و درک و شعور نزد اونها باشه خبرنگاریو باید ببوسن بزارن کنار. آفرین
Iran, Islamic Republic of
در این دعوای هسته ای یا باید دلواپس باشی و یا از خوشحالی غش کرده. راه سومی نیست. به قول بوش که می گفت دنیا یا با ما است یا علیه ما. در این کشور بقیه منافق اند؟ دولت محترم که حرف رفراندم را پیش کشیدی حالا بیا رفراندوم بزار ببینیم چی می شود؟ فکر کنم مردم پای نتیجه آن می ایستند چه موافق باشند چه مخالف.
تو پای آرمانهایت ایستاده ای و اینها از... برای حرفهای سیاسی ان ارتزاق می کنند تو عاقلانه گفته ای از شادی مردمی که معلوم نیست در آینده ای نزدیک شاید برای شادیشان گریه کنند و اینان جهل مردم را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
ای ول
Iran, Islamic Republic of
احسنت
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
باریکلا به این بانوی فرهیخته.تا کور بشه چشم اون ژورنالیستی که نمیتونه آزادی بیان را ببینه و بفهمه!
Iran, Islamic Republic of
احسنت
شیدا
Turkey
خیلی بیجا کرده اون خبرنگاری که نام خبرنگار رو به گند کشیده. خانم بختیاری من به عنوان یک خبرنگار می گویم: اینها یک عده خبرنگار نما هستند که به زور یک مدرک پیزوری با تقلب و پاس کردن (اگر درس خونده باشن) وارد این عرصه شدند. خیلی های اونها وقتی میان همکار ما می شن با اولین گزارش یا مصاحبه ای که تحویل میدن شاخ های ما درمیاد که اینها کدوم قبرستونی درس خوندن که اینقدر بی سوادند
احسنت عالی
Iran, Islamic Republic of
با این کلمات جمله بسازید:
آفتاب یزد
جنبش سبز
فتنه 88
خ...
م...
مجتبی واحدی
جاسوسی
انگلیس
زنده باد مخالف من
ازادی بیان
تدبیر و اعتدال
بنفش
توافق هسته ای
ظریف
امیرکبیر
فحش و ناسزا
هرزگی مطبوعاتی
بهنوش بختیاری
علی
Iran, Islamic Republic of
آزادی اندیشه با فتنه و...........میشه
مصطفی
United States
سرکارخانم بختیاری دلنوشته سرکارجالب بود
قلم به مزدهاهمیشه هستنداین مردم هستندکه سره ازناسره راتشخیص میدهند گوشتان به این هوچی هانباشد موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم بهنوش بختیاری
سلام
درود بر شما و همه هنرپیشگان مؤمن ، متدین و روستایی زاده به معنای واقعی کلمه
هم روستایی بودن شما که نشان از صداقت و متانت دارد مورد احترام ماست و هم منش ، حیا و حجاب شما
از کسانی که دلواپس بودن را جرم می دانند این تهمت ها بعید نیست .
هر فرد ایرانی حتی به یک رییس جمهور هم رأی نداده باشد ، دوست دارد که رئیس جمهور زمان وقت در مقابل تهدیدات سربلند باشد ؛ در جببه دیلماسی در مقابل گرگ های استکباری بهترین نتیجه را بگیرد و در نهایت سربلندی را برای تمام ملّت ایران به ارمغان آورد .....
و این هیچ منافاتی با دلواپسی نتیجه مذاکرات و ... ندارد .
مگر می شود انسان دلواپس عزیزان خود نباشد. چرا اصرار داریم منتقد را معند جلوه دهیم و دوستان را با ناجوانمردی از خود برانیم .....؟؟؟
قضاوت با خواننده گرامی
نيما
اين اصلاح طلبان فقط براي خود آزادي بيان قايلند.

اين ها پيرو حقوق بشر آمريكايي هستند.
خانم بختياري! اين ها كساني هستن كه اگه رقيبشون با 11ميليون راي بيشتر از اون ها راي بياره مردم بي خرد ميشن و تقلب شده و بايد يه عده بيان سطل آشغال آتيش بزنن و اگه رفيقشون با چند راي بيشتر از طيف مقابل به مسند بنشيند مي شود انتخابات سالم و نماد حق طبي مردم و...
اما معتقدند وقتی خودشون با تفاضل 200 هزار تا رأی بیان بالا مو لای درز سلامت انتخابات نرفته!
آفرین
بقال ها و روستایی ها شریف ترین مردم اند......

اشرافی‌گری مرام انقلاب اسلامی نیست
یوسفی
خانم بهنوش بختیاری
با عرض سلام و ادب
بنده از طرف مقاله نویس بی ادب و بی فرهنگ روزنامه آفتاب یزد، از شما معذرت خواهی می کنم،ناراحت نباشید این جماعت فقط شعار آزادی سر می دهند ولی هیچ اعتقادی به آزادی بیان ندارند.
امیر
آفرین بانوی محترم و ایران دوست
دلواپسی بسیار خوب است بنابراین نگران این برچسب نباش. احمق ترین آدمها کسانی اند که هیچ دلواپسی ندارند نه دلواپس مردمند و نه دین و قیامتشان.
موندم چرا وزارت ارشاد با این روزنامه های زنجیره ای که اینهمه توهین و فحش و توهین به مقدسات دارند چیزی نمیگه ولی روزنامه های انقلابی رو دونه دونه توقیف میکنه
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا بهنوش بختیاری جزء مقدسات شما ها شده
ایشون جزء مقدسات ما نیست هموطن ماست که فکر کرده شعارهای دولت تدبیر واقعیت داره اما مثل بقیه رای دهندگان داره به این نتیجه میرسه فریبه و تو خالی !
حرمت مؤمن از کعبه بالاتره جناب
افتاد؟
سلام
خانم بختیاری یا هرکس دیگر جز مقدسات ما نیستند از معارف و مقدسات دین ما نگرانی برای آینده اسلام و مسلمین و دفاع از ارزشهاست افکار و رفتار آگاهانه و با بصیرت سرکار خانم بختیاری برای ما مقدس و قابل دفاع است نه خود ایشان
Iran, Islamic Republic of
بهنوش جون دوست داریم
مهدی ازپیشوا
Iran, Islamic Republic of
دم همه ی اونایی که نون به نرخ روز نمیخورن گرم
حسن
روزنامه افتاب يزد.در قاموس خبرنگاري توهين و اترائ نيست.شما لطفا از مردم ايران عذر خواهي كنيد.خانم بختياري نيز يك خدمتگذار وخادم مردم ايراني است.يا علي
Iran, Islamic Republic of
دریوزگیو خوب اومدی.


احسنت
پس کسانی که ایشون رو به دلقکی متهم کردند دیدند که با صدمن مدرک و سابقه مدیریت در برابر نه ایشون که همون بقال و راننده تاکسی رقم معنی داری نیستند!!!!
معروف شد تموم!
Iran, Islamic Republic of
اینم یکی از حرفهای روشنفکران ما!
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دیگه، باید بگه لال از دنیا نره.
معروف شد؟!!! خدا وکیلی تو قبل از این بهنوش بختیاری رو نمیشناختی؟!!!
باید بگی
محبوب شد تموم
شهرام
سلام
سرکارمحترم خانم بهنوش بختیاری. آفرین به پاسخ مودبانه و در عین حال کوبنده شما. موفق باشید. همیشه بدانید انساهای آزاده مورد تهمت ناجوانمردانه قرار میگیرند. یاحق.
Iran, Islamic Republic of
این جملات آخر را باید با طلا نوشت:
روز خبرنگار بر کسانی مبارک که جانشون رو برای مردمشون دادن..نه اون هایی که از فرط دریوزگی به تهمت زدن میپردازن که نون بهشون برسه و تیراژ روزنامشون بره بالا...
Finland
خب این جمله ایشون هم نوعی تهمته دیگه!!
ali
آفرین به این بازیگر فهمیده
Iran, Islamic Republic of
هر شخصي كه يكهويي راجع به مسايلي كه در مملكت روي آن حساسيت است ، بدون حساب و كتاب نظر ميدهد و بدون تحليل درست آنرا به تركمانچاي وصل ميكند ، بايستي انتظار اينچنين عكس العملي را هم داشته باشد
چرا كه ديگران هر چقدر هم كه بخواهند منصف باشند ، مثل خود ايشان بدون حساب و كتاب عكس العمل نشان خواهند داد ، لذا موضوعات سياسي و بخصوص هسته اي مصداق موارد طنز نيستند كه يكهويي بشود روي انها نظر داد، بايستي روي انها با دقت و تخصص نظر داد .
افشین
اقا یا خانم روشن فکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دم خروس از زیر لاحاف زده بیرون .
United Kingdom
خوبي افتاب يزدي ؟
ناشناس
Romania
حالا بهنوش عزیز شده دیگه؟؟؟ خوب جناب نگفتی الان حجابش مشکل نداره؟؟اگر شهامت دارید خودتون حرف بزنید نه اینکه پشت سر چند تا هنرپیشه درجه سه پنهان بشید
Iran, Islamic Republic of
شما بنشینید سرنوشتتان را دیگری رقم بزند.
دلقک
Iran, Islamic Republic of
آینده و امنیت ما در گروه این برجام است عزیز، چرا نباید اظهار نظر کنیم.
خودت چیکاره ای که اظهار نظر کرده ای
علي
متخصصصصصصصصصصصصصص
پس لطفا بدون گارد نظر متخصصین دلواپس رو هم بشنوید شاید زبون اوباما لال حرفشون درست باشه
ای متخصص شما هم نظر بده
جاویدان
روزنامه های هتاک تا چیزی را بر ضرر خود می بینند حمله میکنند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام.لطفاکم این بازیگران را بزرگ کنید.
Iran, Islamic Republic of
این بازیگران آنقدر بزرگ هستند که با توهین های شما کوچک نمی شوند.
خانم بختیاری بازیگر است اما بزرگ است نه بخاطر بازیگری بلکه بخاطر آزادگی و ارزشمداری که چه بسا بازیگرانی که برخلاف ایشان مایه ننگند
محمدرضا پاکدل
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سرکارخان بختیاری
ما طرفدار و ارادتمند شما بوده و هستیم. موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
دلقک
افساد طلب بی ادب !
خوب بیچاره خواسته خودشو معرفی کنه بگه پای سیستم نشیته لقب خودشو نوشته!
ببخشید اشتباهی مثبت زدم
طاهره صالح
Iran, Islamic Republic of
سعدی علیه الرحمه جواب چون تویی رااین گونه می فرماید:
تربیت نااهل را چون گردکان برگنبد است.
مهتاب شیراز
Iran, Islamic Republic of
ویزای آمریکا پرید نگی نگفتما!
محسن
این حد اقل پاسخی بود که خانم بختیاری شیر زن ایران زمین به مدیر این روزنامه و سایر هتاکان و پشتیبان فتنه گران دادند
Russian Federation
آفرين بر خانم بختياري
راي هم كه بهشون داديم ابزار هستيم بايد بي چون و چرا از كارهاشون اطاعت كنيم
علی
غیرازان بازیچه هم هستید.
اگر از فتنه گران و مهدی هاشمی و دولت اعتماد و امید و مهاجرانی مزدور انگلیس و ال سعود و امریکا و ............. جمایت کرده بود : ان موقع خوب بود و مورد اعتماد شما .
Netherlands
خواهرم شما سد شکنان جبهه فرهنگی حزب الله هستید و طبیعی است که بیش از دیگران در معرض تیر بلایید
این حق ما وهمه هموطنان است که نسبت به توافق هسته ای انتقاد داشته باشیم توهین کار انسانهای حقیر است اما تعبیری که به کار بردی ((سد شکنان جبهه ........))خیلی افراطی است تند نرو
Iran, Islamic Republic of
شما حق اظهار نظر دارید بقیه هم همینطور
اظهار نظر، نه هتاکی و ایجاد خفقان!
ثریا
Latvia
آفرین به این زن که حجابش رو کاملتر کرد چون یه خانم ایرانی به نوع پوشش نقد مودبانه و منصفانه وارد کرده بود
حسین
خانم بختیاری خداوند نگهدار شما باشد بدونید افرادی که این گونه نسبت های ناروا را به شما دادند خودشان استحقاق کمتر از این و هم ندارند . خداوند پشت وپناه شما باشد .
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله شیرزن بختیاری جواب این خبرنگارنماهارو خووووووب دادی خووووووب.....شیرزن ایل بختیاری دست مریزاد
حقته اخه عقده ای تو رو چه به مسایل هسته ای
راست میگه مسائل هسته ای به مردم ربط نداره فقط رای مردم بقال و سلمونی و راننده تاکسی به اونها ربط داره!
شهاب
به همه توهین شده نه فقط شما ... چون همه مردم دارند نظر میدن پس همه دلقکند و نباید نظرشون رو بگن !!! فقط رای ما برای رسیدن به هدفشون ارزش داره و بعد باید خفه بشیم !
آهان
موقع کف و دست و هورا کشیدن برای جو دادن واسه توافق همه ی ملت ایران صاحب حق میشن چون آقایون انتظار پررنگ شدن دارند منتها موقع نقد و انتقاد هیچکس حق اظهار نظر نداره.
احزاب چپ اوایل انقلاب نیز همین طور برخورد می کردند تا وقتی به مردم نیاز داشتند خطاب می کردند((ملت قهرمان ایران ...)) وقتی مردم راهپیمائی می کردند و آنها را محکوم می کردند از مردم به (توده نا آگاه )) تعبیرمی کردند
بی ادب! دوووووغته بنوووووش >:- (
س
Iran, Islamic Republic of
بالا غيرتأ يا علي خواهر خدا نگهدارت كه عجب جوابي دادي من كه خوشحال شدم درد دل مارو گفتي هم شيره . اين هم باري شما
منت از خلقي براي لقمه ناني مي كشيم ديگري نان مي دهد ما ناز اينان مي كشيم چون توكل نيست كار ما بدست مردم است خاجه ما را منتظر ما ناز دربان مي كشيم
اون خبرنگار .خبر نگار نیست قلم به مزد است برای پول قلم زنی میکند بنابرین خدا و وجدان و شرف او فقط پول است
از تفكرات منحوس اصلاح طلبي چيزي جز اين تراوش نميكند
بایدبه این روزنامه زرد عرض کنم همه مردم ایران از نظر شما دلقک هستند چون همه مردم در کوچه و بازار دارند در باره توافق هسته ای که به آینده کشور ربط داره بحث میکنند !!!
در دولت تدبیر و امید هر کسی حق اظهار نظر نداره فقط و فقط متملقان و موافقان حق دارند
Iran, Islamic Republic of
اقای بهنوش بختیاری من فیلمهای شما رو دوست دارم.اماسعی کن خیلی وارد سیاست نشی
Iran, Islamic Republic of
الفاتحه!!!با کیا شدیم 80میلیون.اقای بهنوش بختیاری!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
United States
از سیاست حرف نزنه تا کسی بهش نپره؟؟؟

سیاست عین دیانته و بالعکس
مومن باید سیاسی باشه
Iran, Islamic Republic of
آقای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گوله نمک
بالاخره آقا یا خانم؟!
فیلماشو دوست داره ولی هنوز نمی دونه لیلی زن بود یا مرد...اااااا
بهنوش خانم ارزش هر کس نزد خداوند است بنده خدا چیکاره است ناراحت نشو زیادی غره شدندن کاری که درهسته ای شده رشادت احمدی روشن وشهریاری محمدی می باشد حالا این. ها درو می کنند
دمت گرم.حرف دل ما رو هم زدی.واقعا متچکریم.
جهان مواظب باش از چه کسی حمایت می‌کنی! اینها حزب بادند.
United Kingdom
خوب‌ذپس از این به بعد‌راش بدین استادیوم :))
حسین
سلام خانم بختیاری
از خداوند برای شما ارزوی توفیق دارم.
از قدیم گفته اند کافر همه را به کیش خود پندارد! افرادی که خود را به هر رنگی در می اورند بیشتر شبیه دلقک بوده ولذا فکر می کنند همه مثل انها دلقک هستند ومی گویند مؤمن مثل آیینه است. آنها تصویر واقعی خویش را در چهره شما دیده اند و حال انکه خداوند آشکار کننده حقیقت است. موفق باشید
حامد
آزادی مد نظر این اصلاح طلبان مانند ادعای حقوق بشر آمریکایی ها می مونه. پوچ و توخالی . شعار زیبا برای فریب دادن مردم و جمع کردن رای. مگه یادتون نیست همین ها چه بلایی سر خانم راستگو عضو اصلاح طلب شورای شهر -به خاطر رای دادن به ماندن قالیباف در شهرداری -آوردند. داشتن به خاطر این رای از هستی ساقطش می کردن. همین سردار به اصطلاح سازندگی رو نگاه کنین .موقعی که در قدرت بود می گفت ایرادی نداره قشر ضعیف زیر چرخ توسعه له بشن ولی حالا که از قدرت اندکی فاصله گرفته شده غمخوار مردم.
مگه بقال و سلمونی سر کوچه چشه که خانم بختیاری ناراحت شده؟؟ یعنی انقد بالا دیده خودشو؟؟
Romania
باید دهان بهنوش را پر از گل محمدی کرد
شیر مادرت حلال

والله مردی
ولی اونا وقت ظاهرشان شبیه مرده
ولی از خوک پست ترند
Canada
به هنرمنده گیر ندهید تاریخ نشان داده رئیس جمهور هم شده اند نمونه اش ریگان
شباهت عاشقان صهیونیسم با صهیونیسم در هولوکاست ساختن است...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم از کسانیکه شخصیت شما را مورد توهین قرار دادند انتظار نداشته باش که با الفاظ درست با شما صحبت کنند اینان با خانواده هایشان هم اینگونه و وقیحانه صحبت می کنند. شما برای ملت کشورت عزیز هستی و همیشه عزیز خواهی بود. ادب مرد به زدولت اوست عزیزم فکر نکن اینان چون مدارک بالا دارند مطمئن باش با دقل بازی و پارتی توانستند خودشان را بکشند تا این حد مدرک پولی بگیرند. هزاران روستایی عزیز بیسواد حرمتانشان برای ملت بالاتر از این تازه به دوران رسیده ها است موفق باشی منتظر کارها و بازیهای زیبایتان هستیم.
صابر
شب پره چشم دیدن آفتاب را ندارد .
تو هم بوی الهام چرخنده میدهی
ناهید
Iran, Islamic Republic of
شما و کیهان جونتون ودارو دسته یتان که از اساس مخالف آزادی بیان هستید .ازاین نمد خوب کلا هی درست کردید.رطب خورده منع .....نتوان کرد زنده باد آزادی بیان
رضا
روحانی مچکریم
اين خانم در حد و اندازه اي نيست كه بتواند چنين سخاني بگويد. لعنت و نفرين بر خدا برباعث و باني اين بداخلاقي در جامعه كه با بگم و بگم اساس اخلاق را زير سئوال برد.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره ...
خدا تو رو لعنت کنه که بی حساب حرف می زنی
Iran, Islamic Republic of
کسی که حرف زدن بلد نیست سریع دست به توهین او بیشتر می شود.
همون بگم بگم ها بود که باعث شد آقا زاده دیروز رفت زندان اوین معلوم شد چتونه
Romania
متأسفم که در مورد موضوعی مهم و فنی همچون موضوع هسته ای همه اظهار نظر میکنن!
خانم بختیاری شما لطفأ به کار تخصصی خودتون برسید... با تشکر
آره فقط موافقا متخصص محسوب میشن و اجازه اظهار نظر دارن!
Norway
هیچ خبر نگاری موارد رو انچنان که هست هیچ گاه گزارش نمی ده به خاطر مخاطب رنگ و اب دار می کنن که موجب توهین به اقشار میشه .
اقای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب رو بده اگه حقی داری؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان عزیز شما مواظب خودتون باشید کاری به کار دیگران نداشته باشید .مردم هنوز فتنه 88 رو فراموش نکردن .و البته با این توافق ننگین باید از الان منتظر دخالت های زیاد شیطان کثیف و بزرگ و البته دوست عزیز شما افساد طلبان امریکای جنایت کار باشیم.
تا الان طنز زیباتو میدیدم ولی از این به بعد طنز را در قامت یک انسان فرهیخته و فهیم خواهم دید.
آفرین به تو
حق بگو
آزاد باش
سرافراز باش
تو بانوی نمونه ایرانی هنرمندی
در کنار همفکرانت مانند الهام چرخنده کمپین هنرمندان ارزشی را بنیان بگذارید.
دوستت داریم./
ارش
Iran, Islamic Republic of
پی فقط خانم چرخنده و خانم بختیاری ارزشین بقیه هنرمندا ...... کشک چون از توافق حمایت میکنن عجیبه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
همه این بحثا از یه حا آب می خوره. آخه چرا همه باید در مورد همه چی نظر بدن. درست آزادی بیان وجود داره ولی تخصصی حرف زدن هم مهمه
رضا
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر بهنوش بختیاری احسنت.
آفرین بر آزاد اندیشی تو
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در حوزه هاي ديني و فني ؛تخصص لازم است.ليكن در حوزه هاي اجتماعي وسياسي فقط حرف زدن بلد باشي كافي است.
خانم باغیرت لر بختیاری درود بر شما شیر زنان که ثابت کردید انسانهای با غیرت و با شرف در هر شغلی که باشند به درستی از حیثیت خود و جامعه و اصول مملکت خویش دفاع می کنند با شغل بازیگری که داری و در سریالهای مختلفی که بازی کردی فکر نمیکردیم در خصوص مسائل کلی مملکت اینقد با هوش و با بصیرت باشی و این بصیرت را به شما تبریک می گویم دفاعی که شما کردی روسیاه کردید کسانی که یک جو غیرت برای حفظ مملکت خود ندارند فقط به فکر پر کردن جیب خود یا رسیدن به اهداف خود با هر دوز و کلکی هستند درد و بلایت بخورد بر سر این آدمهای بی خاصیتی که به هر طریقی میخواهند به اهداف خود برسند و به شرعی و غیر شرعی اش هم کاری ندارند شما و خانم چرخند دل دوستاران انقلاب را شاد کردید خداوند دل شما را هم در این دنیا و هم در آخرت شاد بگرداند
شهروند ايراني
حقا خانم بختياري با نجابت و ادب پاسخ مسولين به ظاهر انقلابي و نامسلمان را بخوبي داد ، خانم بختياري مگر شما نميدانيد هركس بقدرت ميرسه فكر ميكنه ديگه علامه دهر و صاحب مملكته ، اينها نميدونن كه به واسطه همين اقشار ي كه دلقك مينامند صاحب اين قدرت شده اند و توسط همين دلقكها پست و مقامشون پس گرفته خواهد شد ، نمونه اش را كه ديروز به زندان اوين رفت را ببينند .
آريو برزن
خانم ! موقعي كه شما حرف گنده تر از دهنت مي زني ودر جايگاهي نيستي كه بتوني انتقاد رسانه اي بكني بايد منتظر همه چيز باشي حالا بيا و هي شعر و اتل متل بنويس تا خودت آرام كني ....
قاسمیان
Iran, Islamic Republic of
بهنوش جان یا علی رو خووب اومدی
امیدوارم حجابت هم زهرایی شه
محمد صادق
با سلام خدمت جامعه هنری بویژه خانمها وشادی آوران به جان و روح ما خانم بختیاری با توکل بخدا پیش بسوی شادی روحی جامعه
اصلاح طلبان اهل تولرانس!!اين گونه اند
ممقلی
هرکس از جناح موسوم به چپ واصلاح طلب انتقاد کند یا بیسواد است یا تندرو ،یا دلقک ویا روستایی آبجی خانم بختیاری ما روستاییان نباید از حرف شهر ها ناراحت بشویم
ارش
Iran, Islamic Republic of
به نظ حقیر ین کارایی که این خانم تنجام داده و اینجا هی از اونا دم زده(رضایت از خانواده مقتولو...) هم بخاطره شهرت بوده اخه علوم سیاسی چه ربطی به جامعه شناسی داره دوما خانوم شما توفقی رو ازش اسم بردین و مقایسه کردین که ازش بعنوان خیانت به ایران وایرانی همیشه ازش یاد میکنن حالا هم انتظار دارین مردم ... گرچه توهین از هیچ کی شنیدن شایسته نیست ولی ایا شما به تیم مدذاکره کننده توهین نکردین ایا پسه این حرفا اونارو خائن نشون ندادین