سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۰
۵۱
مسئولان جمهوری اسلامی چگونه مجددا به بی بی سی اعتماد کرده‌اند؟

جولان خبرنگاران اجاره‌ای اسرائیل در ایران! +فیلم و تصاویر

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 437407
هرزه‌گردی و انتشار آزادانه اخبار دروغین توسط خبرنگاران رسانه‌های غربی در ایران اخیراً به معضل فضای رسانه‌ای کشور تبدیل شده است. در جدیدترین مورد، کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی با استفاده از خبرنگاران اجاره‌ای اروپایی و ایرانی اقدام به ساخت مستندی سیاه از تهران کرده است.
جولان خبرنگاران اجاره‌ای اسرائیل در ایران! +فیلم و تصاویر
به گزارش جهان به نقل از مشرق، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی که در خاک فلسطین اشغالی پخش می‌شود به تازگی مستندی با عنوان «نگاهی از داخل ایران» را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. وب‌سایت تهران-تل‌آویو درباره این مستند نوشته است: مستند ویژه کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل با همکاری خبرنگارانی از اروپا و ایران، شرایط اجتماعی و اقتصادی خیابان‌های ایران در روزهای پس از توافق هسته‌ای را به تصویر می‌کشد.

چندی پیش یک خبرنگار زن صهیونیست وابسته به اسرائیل با گذرنامه اروپایی، موفق به ورود به ایران شد و پس از خروجش که همه چیز لو رفته بود، رسانه‌های غربی شروع به شانتاژ کردند و کار تا جایی پیش رفت که مجلس وارد قضیه شد. اکنون اما تلویزیون اسرائیل از پنجره وارد شده و با استفاده از خبرنگاران اجاره‌ای خود اقدام به ساخت این مستند کوتاه از تهران کرده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000437/n00437407-t.jpg

این وب‌سایت در توضیح فضایی که از ایران در این مستند به تصویر کشیده شده، می‌نویسد: جوانانی که رویای تغییر را در سر می پرورانند؛ شکاف و فاصله میان سیاست‌مداران و مردم عادی؛ بازارهایی که دوباره شلوغ و پرهیجان گشته و امید ارتباط دوباره با دنیا در رگ‌های آن جاری شده. فیلم مستندی که بخش اخبار کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل با همکاری ویژه خبرنگارانی از اروپا تهیه دیده است، تصاویری از تغییر و امید در خیابان‌های ایران را به نمایش می‌گذارد.

این گزارش در ادامه آورده است: به دلایل واضح، خبرنگاران اسرائیلی اجازه ورود با ایران و تهیه اخبار در آنجا را ندارند. تلویزیون اسرائیل برای تهیه این فیلم از یک شرکت رسانه‌ای اروپایی که با خبرنگاران ایرانی همکاری دارد استفاده کرده است. این فیلم خبری که در اسرائیل بسیار پربیننده بود، هفته پیش در کانال ۱۰ تلویزیون پخش شد.

در بخشی از این فیلم، رضا یوسفی، داشجوی دانشگاه تهران با اشاره به فرق میان نظریات سیاست‌مداران و دولت با مردم می‌گوید: «من همه مردم دنیا را دوست دارم. همه ما انسان هستیم، همگی امید و آرزوهایی داریم.»

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000437/nf00437407-1.jpg
رضا یوسفی، دانشجویی که مانند همه افراد مصاحبه شونده، ادعا می‌کند ایرانیان با مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی دوست هستند.

جوان دیگری که حاضر به مصاحبه شده خاطر نشان می‌کند: "زندگی جوانان در ایران غیر قابل تحمل است. بسیاری از جوانان تحصیل کرده بیکارند.»

دختر جوانی عقیده دارد: «من با مردم اسرائیل مشکلی ندارم. از آن ها متنفر نیستم.»

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000437/nf00437407-2.jpg
مصاحبه‌شوندگان این مستند ضمن شکایت از وضعیتی که در ایران دارند، صلح‌دوستی مردم ایران را به صهیونیست‌های ساکن در سرزمین اشغالی هم تعمیم داده و حساب دولت‌ها از مردم را جدا می‌کنند.

جوانان دیگر نیز تاکید می‌کنند که هیچ تنفری از مردم و کشور آمریکا ندارند. ما ایرانی‌ها صلح دوست هستیم و حس ما در مورد مردم اسرائیل شبیه حس ما به مردم دیگر کشورهای دنیاست. هرفردی جدا از سیاست‌های دولتش قابل احترام است.

«تصوی یخزکلی» خبرنگار صهیونیستی که مسئول پردازش و تهیه این فیلم است می‌گوید: این فیلم به خوبی نشان می‌دهد که مردم عادی با سیاست‌های دولت موافق نیستند. جوانان ایران دیگر اظهارات تنفرآمیز دولت خود را باور نمی‌کنند و قاطعانه خواستار اصلاحات و تغییر می‌باشند. واضح است که سخنان دولت‌مردان ایران، هیچ نشانی از دیدگاه‌های واقعی مردم ایران ندارد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000437/nf00437407-3.jpg
یکی از مصاحبه‌شوندگان که ادعا می‌کند برای ادامه تحصیل در حال خروج از کشور و سفر به آمریکا است، می‌گوید ساکنین رژیم صهیونیستی برایش فرقی با مردم دیگر کشورها ندارد.

وی در پایان خاطرنشان می‌سازد: «با اینکه مردم ایران تشنه تغییر هستند، دولت اسلامی در ایران حاضر به عقب نشینی نبوده و نخواهد بود و رویای تبدیل نمودن جمهوری اسلامی ایران به ابرقدرت منطقه را رها نخواهد کرد. ولی جوانان ایران نیز عشق و علاقه خود به آینده‌ای دیگر را ادامه خواهند داد».

این مستند به طور واضح در تلاش است تا میان مردم و حکومت جمهوری اسلامی فاصله انداخته و با استفاده از تعدادی مصاحبه، جوانان ایرانی را در مقابل حکومت‌شان قرار دهد. ضمن آنکه در این مصاحبه‌ها سیاه‌نمایی از وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور به نهایت رسیده است. اما نکته‌ای که فراتر از این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد، آزادی عمل بیش از حد این رسانه‌ها در ارائه تصویر مخدوش از ایران است.


طی سال‌های اخیر بارها و بارها در گزارشات مختلف نسبت به ضعف دیپلماسی عمومی و عدم انجام کار رسانه‌ای قوی توسط تلویزیون و سینمای ایران هشدار داده و متذکر شده‌ایم در فضایی که دشمن از تمام ابزارآلات خود برای اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و اشاعه تصویر غلط و هدف‌دار از ایران ادامه می‌دهد و ما در پاسخ تقریبا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم، نمی‌توانیم توقع بهبود چهره ایران اسلامی در جهان را داشته باشیم. به علاوه اینکه به دلیل قدمت و تجربه‌ای که دشمنان ما در کار رسانه‌ای دارند، هرگاه تصمیم به خلق بحران سیاسی، اقتصادی و یا رسانه‌ای می‌گیرند، از تمام توان خود علیه ما مانند آنچه که در سال ۸۸ اتفاق افتاد استفاده می‌کنند.

چندی قبل در گزارشی با عنوان «توهین به ایرانیان در قالب خاطرات وقیحانه خبرنگار گاردین از تهران» به مسئله‌ای پرداختیم که این روزها در حال تبدیل شدن به یک معضل دائمی است. معضلی به نام هرزه‌گردی و انتشار آزادانه اخبار دروغین توسط خبرنگاران غربی در ایران. همانطور که در همین گزارش اشاره شده بود، همه این آزادی‌های بی‌حد و حصری که این افراد معلوم‌الحال به نام خبرنگار و تهیه خبر در ایران به دست آورده‌اند در نسبت با آزادی خبرنگاران ما در کشورهای غربی به جهت فشار فراوان سرویس‌های جاسوسی روی آنان، غیرقابل مقایسه است. غیر از گزارش هم‌جنس‌بازی خبرنگار گاردین در تهران، بررسی وضعیت خبرنگاران جاسوس، رابطه خبرنگار نیویورک تایمز با یک زن ایرانی، دختربازی خبرنگار آمریکایی در ایران، گزارش الجزیره درباره تک‌خوانی زنان در ایران، گزارش خبرنگار شبکه فرانسوی از رقص و پارتی و مشروب در بیابان‌های ایران، گزارش شبکه آمریکایی از رشد فشن و مدلینگ در ایران، ورود مکارانه خبرنگار زن صهیونیست به ایران و مسخره کردن جمهوری اسلامی در رسانه‌ها به خاطر تشخیص ندادن هویت وی، و ده‌ها مورد مشابه دیگر طی سال‌های اخیر در مشرق مورد بررسی قرار گرفته است و همگی نشان از آن دارد که رسانه‌های غربی تنها به دنبال نیات شرخواهانه خود در ایران هستند.

با این همه، قصه در اینجا به پایان نمی‌رسد و مثنوی هفتاد من رنج کشیدن از خروجی‌های دروغین و ایران‌هراسانه این رسانه‌ها زمانی دردناک‌تر از پیش می‌شود که به یاد می‌آوریم چند روز قبل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقدامی عجیب، مجوز فعالیت مجدد سرویس جهانی بی‌بی‌سی در ایران را صادر کرده است. هرچند سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه دفتر بی‌بی‌سی همچنان تعلیق است گفت: bbc در زمان فعالیت یک‌هفته‌ای خود و در گزارش مورد نظرش از مسائل هسته‌ای باید از سیاه نمایی پرهیز کند و شئونات خبرنگاری را رعایت کند؛ تحت نظارت اماکن و نیروی انتظامی در مکان‌هایی که قبلا گزارش داده‌اند باید کارشان انجام شود.

باید در واکنش به این مقام محترم پرسید که مگر بی‌بی‌سی در دوره‌های قبلی چنین تعهداتی نداده بود؟ و اگر داده جایگاهش در فتنه ۸۸ چگونه قابل پذیرش است؟ و با چنین کارنامه‌ای، مسئولان جمهوری اسلامی چگونه مجددا به آنان اعتماد کرده‌اند؟ آیا این بوق دروغ‌گوی انگلیسی نیامده است که بماند؟

در انتهای این لیست باید مستند «نگاهی از داخل ایران» را هم اضافه کنیم؛ چرا که این مستند به زعم کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی توسط این رژیم و به سادگی و توسط همکاری با چند خبرنگار اروپایی و ایرانی تهیه شده است. حال اینکه نیروهای امنیتی و وزارت ارشاد کجا بودند و چطور اجازه دادند که چنین مستند جهت‌داری در روز روشن و در تهران تهیه و در تلویزیون اسرائیل پخش شود، سوالی است بی‌جواب و البته قصه‌ی تکراری این سال‌ها.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


[
اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسراییل در ایران هستند!
شاید قضیه عمدی باشه!
از بعضی ها بعید نیست
امیر
اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ایران عزیز و رهبر فرزانه مان هستند .
ناشناس
چی می گی؟!!!
طوبی
Iran, Islamic Republic of
پس این کار ها که در دولتشان سر میزند چیست اصلاح طلبان اگر دین ندارند حداقل آزاده باشند این مملکت مملکت آنها هم هست اگر با حمایت آنها استکبار دوباره بر ایران حاکم شود اول کسانی را که به آنها خدمت کردند و به ملتشان پشت کردند گردن میزنند.
Iran, Islamic Republic of
ایول خیلی خوب اومدی.
این عین جمله نتانیاهو هست که هنوز همکه هنوزه بزرگانشون یه کلمه در عتاب به نتانیاهو که چرا این حرف رو زده نگفتند
ج ج
چقدر خوب راحت میان و می روند انگار نه انگار !!!
اراکی
Latvia
وادادگی و ضعف بینش و ایمان بعضی مصاحبه شوندگان تاسف انگیز و البته برازنده یک ایرانی نیست .
سیدحسنی
Norway
دقیقا، منم برام جالبه هیچکس از وطن فروشی این مصاحبه شونده ها هیچی نمیگه. حتی اگه اخبار 20:30 هم ازشون این چیزا رو بپرسه باید انقدری وطنشون براشون مهم باشه و دشمنای وطن رو بشناسن که به راحتی نگن ما میخوایم بریم و اینجا بده و ما با اسراییل مشکلی نداریم. من نمیگم مملکت ما مشکلی نداره، همه مردم و خصوصا جوانها در فشارن اما نباید زیر این فشارا خم بشیم و وطن فروشی کنیم.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مصاحبه شونده ها حالا تو این فضای آزادی ورافت اسلامی در ایران چه بلایی سرشون میاد خدا می دونه
بنده ی خدا
در این که بعضی ها در ایران با اسرائیل موافقند و مشکلی ندارند شکی نیست، این ها هم دقیقاً رفتن سراغ همینها ، چرا نظر بقیه رو نمی پرسند، این جور افراد جامعه گزارششون رو خودشون انتخاب میکنند و اتفاقی نیست،
به همین خیال باشن چه آرزوهایی دارند اون روز بسیار نزدیک است که تمام غاصبان کودک کش وحشی صهیونیست ساکن در فلسطین اشغالی را تکه پاره کنیم و به دریا بریزیم
مهدی
واقعا این ارشاد داره چی کار میکنه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
از علی حنتی انتظار دارید!!!!!!!زهی خیال باطل
مزدک
جنتی یکی از بهترین وزیرای دولته که بسیار هم محبوب اکثریت مردم واقعی ایرانه
سورنا
Iran, Islamic Republic of
البته ببینید این چه دولتیه که این یکی از بهترینهاشونه به به به
اولا-این چندنفرقلیلی که مصاحبه شده اندجزومردم ایران هستندولی همه مردم ایران که نیستند.
دوما-این بنده خداهاکه چیزی نگفته اند.همه مردم دنیاکه ازهمدیگرمتنفرنیستند.وماهم ازمردم عادی دنیامتنفرنیستیم .یهودی ومسیحی و....ساکن ایران بادیگریهودیان ومسیحیان و....چه فرقی میکنندکه ماباآنهادرداخل ایران درهمزیستی مسالمت آمیززندگی میکنیم .مردم ورهبران بزرگوارایران اسلامی بارژیمهای جعلی وآدمکش وسوزاننده انسانهاوبچه های مردم جهان مخالف هستندوباآنهاسرستیزدارند.
حالااگراداره کنندگان این رژیمهای جنایتکاریهودی (اسراییل )باشندیامسیحی(آمریکاوکشورهایی که سران آنهامسیحی هستند) یاحتی بنام اسلام مثل عربستان باشند.ماازاین مصاحبه های کذایی تردیدی درحقانیت حکومت مان به خودراه نمی دهیم .
مسعود دیپلمات
ظاهرا" زعمای قوم هنوز به این ادراک نرسیده اند که مشکل ما با غرب، فقط یک اختلاف سلیقه جزئی و سطحی در خصوص حقوق بشر و آزادی های نامحدود و امثالهم نیست. در واقع اختلاف بین ما بسیار بنیادین و عمیق تر از این حرف ها و از نوع عقیدتی - مذهبی است که اساسا" این اختلاف تا ابد قابل حل نیست: به تعبیر قرآن مجید : لایزالون مختلفون.
در حالیکه خصومت طرف مقابل با عقاید ما بروشنی محسوس است و هر از گاه به نحوی از انحاء توسط سلمان رشدی ها و سایر نهاد های مدنی غرب به سخره گرفته می شود، ما را عقیده بر آن است که : ان الحیاه العقیده و الجهاد ، پس چگونه هنوز عهده ای در فکر معامله و مصالحه با آنها هستند؟!
آنچه همه می دانیم اینست که دنیای اسلام با گذشت صد ها سال نتوانسته است که اختلاف بین دو فرقه شیعه و سنی هم دین خود را به نحوی حل و فصل نماید ، پس اکنون چگونه است که به فکر تعامل سازنده با متخاصم ، آنهم متخاصم غیر مسلمان مدعی کدخدایی بر می آید؟!
ali
بابا راست میگن این جونا /تا کی شعار بدیم سی وو چند سال سر مردم و با این چیزا گرم کردن..مردم هزار و یک مشکل دارن بیکاری تو جامعه بیداد میکنه.
amir
Iran, Islamic Republic of
این که دلیل نشد هیچ جایی نیس که مردم مشکل نداشته باشن حتی همین بیکاری ورکودهم بخار شرایط تحریمی که اونا برکشوربه دلایل بیهوده تحمیل کردن ب
محمد
دوست عزیز حرف شما قبول ولی به نظرت کسانی که در یک جنگ نابرابر بچه ها را می کشند لایق چه هستند
وزارت ارشاد دولتی که قایل به خودی و غیر خودی نیست . باید فکر اساسی برای دجال رسانه و رسانه دجال کرد . در حالیکه انان بفکر شکاف بین مردم و نظام ما هستند چرا ما بیکار نشسته ایم و مشکلات انهارا منعکس نمی کنیم .
چرا ارگانی در مملکت با دیدگاه امنیت و ملیت مسایل رسانه ای را پی نمی گیرد . اگر دولت مقصر است باید به مردم گفت و عده ای باید فدا شوند و هزینه این راه . اقدام بسیار خطرناکی انجام میدهند و مردم غافل ما کلید ماهواره خود را میزنند تا شرافتشان را بباد دهد ولی خود غافلند و حیران و بایستی اقدامی فوری کرد و اقدامی اساسی کرد و اقدامی ملی کرد .
لعنت بر ... که قصد فروختن شرافت ما را دارد . لعنت بر اعوان وانصار فتنه ۸۸. لعنت بر غرب پرستان از خدا گریز . خدا ما را از شر ...نگهدارد .
Romania
منتظر اون روزی باشند که تلاویو رو با خاک یکسان کنیم و از صهیونیسم کوهی از اجساد درست کنیم
علی
جون من بی ایندفعه رو بی خیال شو
مرد مومنه اين حرفو جاي ديگه نزن ، دقيقا داعش هم داره همين كار رو انجام ميده و شيعه ها را ميكشه ، پس فرق ما با داعش چيه ميشه اون وقت ، دولت قبل هم همين حرفا زده شد كه گفتند ايراني ها تروريستند ، حضرت علي(ع) هم اگه ميخواست با اين طرز فكرها حكومت كنه تمام جهان را ميگرفت چون قدرتش رو هم داشت
United Kingdom
قشنگترین کامنتی که تو اینا خوندم همین بود، میخامت داداش
محمد
لازم نیست همه را بکشیم ان هایی که دستور کشتن بیگناه رو مدن باید کشته بشن
مرگ بر اسرائیل
کورش
United States
ما مردمی هستیم که میگیم بنی آدم اعضای یکدیگرند...
در مورد سیاست دولت ها واقعا از اسراییل متنفریم....
ما انسانیم وبه همه ی انسان ها احترام می گزاریم
Iran, Islamic Republic of
حتی به کسی که پدر و مادرت را بکشد و به ناموست تجاوز کند؟ خودت را یک لحظه بگذارجای فلسطینی ها ببینم بازم به همه انسانها احترام میگذاری؟ مگه میشه به قاتل و مقتول به همه احترام گذاشت؟
خودشونو گول میزنن با این کارا
ایمان
مرگ بر اسراییل
داريوش
Iran, Islamic Republic of
مگر خبرنگاران ما نمي روند داخل كشورهاي اروپائي و آمريكائي و بر عليه آنها فيلم و خبر تهيه مي كنند پس چطور ما تحمل يك فيلم مستند كوتاه را نداريم.يك كشوري كه ادعاي بزرگي و قدرت دارد كه نبايد از اين چيزها بترسد،رابطه مردم با نظام اگر آنقدر سست باشد كه با يك خبر و يك فيلم به هم بريزد كه همان بريزد بهتر است آخر اين چه منطقي است كه شما داريد. كشوري بزرگ است كه واقعا بزرگ انديش باشد نه آنكه از هر چيز كوچكي بترسد و دست و پايش را گم كند.
امیرحسین
آفرین خیلی زیبا گفتی
Iran, Islamic Republic of
کشور ما بزرگ و بزرگ اندیش است اگر نبود تحمل صدها کانال ماهواره ای بر ضد خود را نمیکرد آنهایی کوچک هستند که تحمل پرس تی وی و العالم را نکردند این گله ها از بی عرضگی مقامات مسئول است.
حامد
حقیقت تلخ است
دانیال
نکنه واقعا ما با نژاد و مردم یهودی و آمریکایی مشکل داریم؟
شما اگر راست میگید وضعیت پیمانکاران و برده داری نوینتونو جم کنید... درسته که دولت و حکومت های اسرائیل و آمریکا نجس و بی شرف هستن اما واقعا معضل ها و مشکلات بزرگی در مملکت خودمون داریم که واقعا جای تفکر داره که چرا مدیران و مسئولان در حیطه کاری خود کاری برای رفع مشکلات مردم نمی کنند؟
مجید حسنی
فیلمو دیدم خیلی هوشمندانس ولی از اسراییل بعید نبود چون فتنه ی بشریت بوده و هست من قول میدم فردا پس فردا یکی دو تا از این مصاحبه شونده ها توسط همین رژیم اسراییل کشته میشه(خدایی نکرده) بعدش میندازن گردن دولت ایران. همین آقای سیبیل قشنگ هم خودش داوطلب شد
ایرانی
همه انسانهای روی زمین برابرند اما منافع ملی ایران بر همه چیز ارجحیت دارد و این منافع را ما باید با تکیه بر تعامل دوستانه و رابطه گسترده همه جانبه با جهان تامین نمائیم و تنها زمانی دست به اسلحه ببریم که منافع ملی و تمامیت ارضی کشورمان به خطر می افتد بزرگترین خطری که ایران را تهدید می کند خطر اعراب است که همراه با ترکیه (هم مذهب سنی هم پانترکیسم ) وهمراه با پاکستان می تواند در آینده برای ما خطر ساز باشد اسرائیل اصلا در حدی نیست که برای ما خطر داشته باشد بلکه این کشور در خاور میانه می تواند توازن بین ایرانیان و عربها را به نفع ایران برقرار نماید
افرین
رضا
احسنت به واقع بینی شما.درسته همونطورکه بعضی اعراب معتقدند ایران برای اعراب از اسراییل خطرناک تراست من هم معتقدم اعراب به ویزه سعودیها و قطر و اماراتی ها و...میتوانند برایما خطر افرین باشند.درسته که رژیم صهیونیستی دارای ارتشی مجهز هست ولی دارای ضعفهای بنیادی در منطقه ازلحاظ امنیت مرزی بالبنانو...هست.اسراییل اهرم فشار ایران درمقابل امریکاست.
رضا
دوستان این روهم درنظر بگیرید که یهود به دلیل ترسی که قلبااز ایران وایرانی دارد اقدام به ارعاب وبزرگ نمایی بعضی وقایع میکند ازجمله همین گزارش وتلاش هالیوود در ایران هراسی...ازجمله تلاشهای هالیوود سریال میهن یاhomlandکه در 40کشور در دنیا پخش شد وموجی از ایران هراسی نه اسلام هراسی رابهراه انداخت.ولی باید قبول کنیم رسانه ابزاری بس قدرتمند است.
مهدي
آنهايي كه مردم اسرائيل رو دوست دارند آيا با كشته شدن اعضاي خونوادشون مثلا سوختن خواهر نوزادشون خداي نكرده مشكلي ندارند؟! يا با كشتن ديگران موافقند؟! روايتي هست كه اگر كسي از عمل قومي راضي باشد خودش هم در آن عمل شريك است. يعني كسي به عمل شمر در كربلا راضي باشد خودش هم در آن عمل با شمر شريك است. به عمل اسرائبل راضي باشد با اسرائيل در اعمال و جناياتش عليه زنان و كودكان شريك است. بنابراين در كشور خودمان هم همچون جنايتكاراني داريم. جاي تاسف دارد كه همچون انسانهايي در جامعه اسلامي تربيت ميشوند و ما بي تفاوتيم به مسئله تربيت. والدين، معلمين و مسئولين چه جوابي دارند؟!
والدين محترم هرچه ميتوانيد مسئله ازدواج فرزندانتان را سختتر كنيد تا ياران اسرائيل زيادتر شوند!
آرمان
سلام
خواهشا لطفا التماسا
بیایید تنبل نباشید گزارشی ، مستندی ، از پیشرفت های علمی ما که خیلی هم زیادن نشون بدید ، بنویسید ، اطلاع رسانی کنید ، به صورت سریالی و قطعه بندی شده
بیشتر این مطالب به خاطر اینه که من ایرانی از پیشرفت های کشورم خبر ندارم امیدوارم یه رسانه این کار رو بکنه
ولی همیشه من ایرانی یاد گرفتم که هیچی ندارم و بهتره تلاش هم نکم
میدونم اینکار رو میکنید ول یسریعتر
ممنونم
Latvia
پس وزارت اطلاعات کجاست ؟ آقای وزیر اینطوری امنیت تولید میکنید ؟!!!!!!!!!!!!!
سیروس رضایی
United States
سلام. من 12 سال در هلند باملیتهای زیادی از جمله یهودیها زندگی کردم. آنها معتقدند که همه ی انسانها لخت به دنیا آمده اند تا قابلیتهای خود را برای خدا نشان دهند. هر چه در این دنیا بتوانند پس انداز کنند ( از جمله: پول.قدرت.مبل.فرش.تخت وفرش.امارت و ....) جزو لیاقتهای فرد محسوب میشود.و متقابلا خداوند در آخرت به لیاقتهای شخس نگریسته و همانها را به او عطاء خواهد کرد. پس چگونگییه بدست آوردن آنها مهم نیست. یعنی به لگدمال کردن حق دیگران اشاره ای نشده است.حال اینکه شما بعنوان یک ایرانی یا بهتر بگویم بعنوان یک انسان آزاد اندیش با این فلسفه میشود با اسراییل تعامل کرد....!؟؟؟؟ مرگ بر اسراییل یعنی همین....!
A
Iran, Islamic Republic of
این واقعا احمقانه است که یک مستند ساز با مصاحبه با تعداد کمی از جوانان در مکانی خاص به نتیجه ای عام رسیده است.
آن جوانان نظرشان را بیان کردند ولی طبق کدام منطق می شود نظر آنها را به همه ی مردم ایران تعمیم داد؟ بدون هیچ آمار گیری و نظر سنجی. البته همیشه در نظرسنجی ها هم سوالات و نتایج کاملا هدایت کننده است و چیزی که اعلام می شود، خواسته ی اولیه طراحان است .
negin
شماها از چی می ترسید؟ هر خبرنگاری موظفه انچه می بینه تصویر کنه ، اگه همه تصویرها سیاه هستن پس کار ما در داخل می لنگه. بعد از اینکه رسانه های خودمون رو مجبور به سکوت و سانسور کردیم حالا نوبت خارجی هاست که با ترس و تهدید و ارعاب مجبور به سفید نمایی ایران بکنیمشون.
Iran, Islamic Republic of
در اين مقاله به بسياري از واقعيتها اشاره شده است.به فاصله بين مسولين مملكتي با مردم عامه.به شعارهاي دروغين ضد غربي مسئولين .به استفاده خانواده مسئولين از بيت المال توسط مسئولين و فشار و تورم موجود در جامعه .به بيكاري قشر عظيمي از تحصيلكرده ها و.......آيا اين موارد دروغ است؟بيكاري وجود ندارد؟ مهاجرت جوانان وجود ندارد؟ گراني و بي توجهي مسئولين به مردم وجود ندارد؟ همه اينها در كشور وجود دارد و نميتوان منكر اين موارد شد.
سعید گل محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
البته که ما با هیچ ملتی مشکل نداریم مشکل ما و همه دنیا حکومت دولت اسرائیل و آمریکاست که دنیارو به هم ریختن چون میخوان تو دنیا قلدری کنن این بگم که با وطن فروشی مشکل مملکت حل نمیشه هر مشکلی هم که باشه باید با گذشت زمان و صبر تو داخل حل بشه چه بخوان چه نخوان ایران قدرت منطقه است خیال هم نیست