کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامه جهادگران خدمت رسان به روستاها خطاب به آقای هاشمی:

در دکترین شما، روستا جایی ندارد/ به جای کیش به روستاها سربزنید

در دولت جنابعالی بیشترین آسیب به روستاییان رسید

16 مرداد 1394 ساعت 13:04

آنچه حشر و نشر و زندگی شبانه روزی با روستاییان عزیز از زن و مرد تا پیر و جوان، همگان به آن اذعان دارند این است كه در دولت سرمایه داری جنابعالی كه شكاف های فاحش طبقاتی و سوء استفاده و رانت خواری اطرافیانتان بودیم، بیشترین آسیب ها به روستاییان و روستاها رسید.


به گزارش جهان، در پی اظهار نظر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در خصوص روستاییان؛ جبهه جهادی منتظران خورشید نامه ای سرگشاده خطاب به وی صادر نمود. متناین نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین علی اكبر هاشمی بهرمانی (رفسنجانی)

سلام علیكم

اگرچه رزمندگان این مجموعه جهادی را جمعی از متخصصین نسل سومی و چهارمی تشكیل می دهند كه در دولت سانسور رسانه ای جنابعالی دوران كودكی و نوجوانی خود را سپری می نمودند لیك از سال ۱۳۸۱ تاكنون ۱۴ سال است كه اساتید و پزشكان و فارغ التحصیلان و دانشجویان جوان این جبهه برای برگزاری اردوی جهادی و خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب به اقصی نقاط كشور پهناورمان سفر نموده و در روستاهای دور و نزدیك كه حتی گاهی پای بخشدار نیز به آنجا نرسیده است خدمات متعددی را انجام می دهند.

آنچه حشر و نشر و زندگی شبانه روزی با روستاییان عزیز از زن و مرد تا پیر و جوان، همگان به آن اذعان دارند این است كه در دولت سرمایه داری جنابعالی كه شكاف های فاحش طبقاتی و سوء استفاده و رانت خواری اطرافیانتان بودیم، بیشترین آسیب ها به روستاییان و روستاها رسید.

و چه نیكو آن پیرمرد بلوچ به ما می گفت: «شما (گروه های جهادی) اهل سازندگی هستید نه آن آقا كه توهم داشته كه دولت خود را برای فریب مردم دولت سازندگی می نامید.»

جناب آقای هاشمی ما كه خاطرات انقلاب را از منابع موثق و افراد ثابت قدم انقلاب خوانده و می خوانیم، به شایستگی می دانیم كه در دكترین فكری جنابعالی و مانیفست اجرایی « كارگزاران » روستاها جایگاهی نداشته و روستاییان ارزش و اهمیتی ندارند. و گرنه با مشاهده ی بیش از ۲ هزار روستا در سراسر كشور به چشمان خود دیده ایم كه در دوران ریاست جمهوری جنابعالی چه بر سر روستاها و اقتصاد و كشاورزی آنها آمد.

راستی شما و اطرافیانتان كه همواره رفیق شفیق دولت خونخوار سعودی بوده و رفت و آمد فرزندانتان به جزیره جاسوسی بریتانیا توقف ندارد؛ چند سال است یا شاید هم چند دهه كه توفیق هم نشینی با روستاییان عزیز را از دست داده اید؟!

ای كاش یك بار و فقط یك بار به جای سفرهای تشریفاتی و تفریحی به كیش و ویلا نشینی به شمال، به روستاهای محروم سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان جنوبی، و یا حداقل به روستاهای كرمان قهرمان سری بزنید تا یادمان بیاید كه ما و شما هستیم كه فقیریم و این روستاییانند كه در اوج ثروت هستند. ثروت روستاییان، صداقت و غیرت و شجاعت و عزت و قناعت و صمیمیت است كه ما شهرنشینان و شما بالای شهر نشینان بسیار بسیار به آن محتاج و نیازمندیم. یادمان بیاید قصه آن فقیری كه در مسجد رسول خدا از سوی آن به ظاهر ثروتمند مورد بی مهری قرار گرفت و در نتیجه ناراحتی پیامبر رحمت را متوجه خود نمود.

در پایان، شما را به مطالعه تاریخ این انقلاب و به ویژه وصیت نامه سیاسی- الهی امام خمینی رحمه الله علیه فرا می خوانیم كه به یاد بیاورید علما و صلحا و شهدای این انقلاب از جماعت آسمانی روستاها بوده و نه اهل قدم زدن كه همواره برای استقلال و آزادی این كشور در سایه اسلام ناب، حركت مجاهدانه داشته اند. پیروزی این انقلاب نیز مدیون و مرهون همت كوخ نشینان بوده و به كوری چشم منحرفان داخلی و دشمنان خارجی، حكومت موعود مهدوی نیز از آنِ مستضعفین عالم خواهد بود كه این وعده تخلف ناپذیر الهی است.

رزمندگان جبهه جهادی منتظران خورشید
۱۶/۵/۹۴


کد مطلب: 437406

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/437406/دکترین-روستا-جایی-ندارد-جای-کیش-روستاها-سربزنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com