پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

امیدوارم امشب قهرمان آسیا شویم

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 437379
ایران شش سال است که به عنوان قهرمانی آسیا مرسیده است و حالا باید دوباره شایستگی فوتسال ایران به آسیا ثابت شود.
به گزارش جهان به نقل از سایت ورزش بانوان؛ امیر شمسایی جزو اولین بازیکنان حرفه‌ای ورزش فوتسال در دوره جدید فوتسال ایران پس از جام جهانی۱۹۹۲ بوده است. وی برادر بزرگ‌تر وحید شمسایی است که نقش بسیار زیادی در حضور وحید شمسایی در ورزش فوتسال دارد. شمسایی در دوران بازیگری در تیم‌های انتظام تهران، استقلال تهران، پیمان تهران، راه آهن تهران و .. بازی کرده است.

در ضمن وی در دروان مربیگری در تیم‌هایی چون باشگاه فوتسال شن‌سا ساوه، باشگاه فوتسال کیش ایر قم، باشگاه فوتسال صبای قم، فولاد ماهان اصفهان، دبیری تبریز به عنوان سرمربی یا مدیر فنی فعالیت داشته است. شمسایی در لیگ برتر سال ۹۲ فوتسال ایران توانست به عنوان مدیر فنی به عنوان قهرمانی برسد. وی در حال حاضر سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی است که امشب در بازی فینال قهرمانی آسیا به مصاف تیم القادسیه برود .

شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزش بانوان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به بازی فینال تاسیسات دریایی مقابل تیم القادسیه کویت ، این بازی را چگونه ارزیابی می کنید، توضیح داد:


واقعا خوشحالم که به دیدار نهایی ششمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا رسیدیم و در در دیدار نهایی هدفمان این است که بتوانیم با شکست تیم القادسیه کویت قهرمان آسیا شویم و دل هموطنان عزیز را شاد کنیم البته پیروزی پرگل در این دیدار اولویت تیم ما نیست.


وی ادامه داد: البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و بازی فینال با حساسیت خاص خود انجام می شود ولی به هر روی بالا بردن جام قهرمانی هدف اصلی ماست. فراموش نکنیم که ایران شش سال است که به عنوان قهرمانی آسیا مرسیده است و حالا باید دوباره شایستگی فوتسال ایران به آسیا ثابت شود.



شمسایی تیم فینالست آسیا یعنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران از تیم القادسیه کویت به عنوان تیمی برخوردار از قدرت فنی و جسمانی بالا یاد کرد و افزود: به یقین در دیدار نهایی مقابل این تیم بازی سختی پیش رو داریم ولی با شناختی از این تیم داریم و نفرات باتجربه ای که در تیم تاسیسات حضور دارند با تمام توان برای قهرمانی به میدان خواهیم رفت.



وی همچنین در ادامه پیرامون دیدار تیمش با تیم نفت الوسط عراق در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: در آن بازی تجربه زیاد ما باعث شد با وجود خستگی پیروز شویم و به فینال راه یابیم.



شمسایی با تمجید از بازی نماینده عراق در این دیدار ادامه داد: معتقدم مرحله نیمه نهایی سخت ترین مرحله بازی هاست و ما خوشبختانه توانستیم با سربلندی این مرحله را پشت سربگذاریم.



سرمربی تیم تاسیسات دریایی ایران در مورد اخراج مصطفی نظری دروازه بان تیمش گفت: از این بابت نگرانی چندانی نداریم چون خوشبختانه تیم یکپارچه و با انگیزه ای داریم و همه بازیکنان مان مانند یک دروازبان از دروازه نماینده ایران دفاع کردند و وحید سیفیان دروازه بان دوم تیم ما نیز از آمادگی خوبی برخوردار بود.



گفتنی ست یدار نهایی و رده بندی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا امشب جمعه در سالن ۲۵ آبان اصفهان برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *