چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۲

آسانسور ساحلی پادشاه عربستان+عکس

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب: 437368
ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی یک تفریح سه هفته‌ای در منطقه ساحلی «ریویرا» فرانسه را برنامه‌ریزی کرده بود ولی در روزهای پایانی، با گسترش اعتراضات ساکنان این منطقه، سفرش را ناتمام گذاشت و به مراکش رفت.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، حدود ۱۵۰ هزار نفر از ساکنان ریویرا با امضای طوماری بلندبالا به ادامه سفر «سلمان بن عبدالعزیز» و همراهانش که بالغ بر هزار نفر می‌شوند، اعتراض خود را به دولت فرانسه اعلام کردند.

البته یک مقام سعودی نزدیک به سلمان مدعی شده است ناتمام ماندن سفر پادشاه عربستان به فرانسه به دلیل تصمیم شخصی وی به گذراندن مابقی ایام سفر در مراکش بوده است، نه به سبب اعتراضات مردمی.

در ادامه این روند، ساکنان منطقه ریویرا به نصب آسانسور اختصاصی برای پادشاه سعودی و همراهانش به هزینه دولت فرانسه اعتراض کردند.

شهردار منطقه ساحلی ریویرا نیز به ساخت این آسانسور انتقاد کرده و گفته است سازه‌های بتنی این آسانسور روی شن‌های ساحلی ریخته شده که این امر می‌تواند در میان‌مدت و بلندمدت، آثار تخریبی بر محیط زیست ساحلی داشته باشد.
 



÷





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طفلک شاه سلمان !خسته از کشتار مردم یمن نیاز به کمی عیاشی دارد! اما اجازه نمیدهند. تازه اخبار کشتار مجدد مردم غزه وطفل معصومی که در آتش کین صهیونیستها سوخت خواب آشفته شاه را آشفته تر کرده (آخه ایشان برای کشتار مسلمانان منطقه طوفان براه انداخته چگونه اسراییل جرات کرده مسلمان بکشد؟)بهتره برای ادامه عیاشی به سواحل مراکش برود!مرد اینقدر برای اسلام ومسلمین دل سوزاند وطوفان براه انداخت!
علی
این فرانسوی ها چقدر رو دارن، اینهمه از قراردادهاتون با این عربستانیها دارین نون می خورین، رضایت نمیدین یه آسانسور برای شاهشون بزنن،...