شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

حذف خودروی چینی اسما بله اما رسما نه

پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 437261
یک کارشناس خودرو گفت: حذف خودروهای چینی در حد حرف است و هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نشده است.
به گزارش جهان،‌ رضا رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حذف خودروهای چینی اظهار داشت: بعد از برداشتن تحریم‌ها، مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت و دست اندرکاران برای آماده سازی شرایط و شروع همکاری با دنیا در تلاش هستند.

وی با قبول این مطلب که خودروهای چینی بی کیفیت و ارزان قیمت هستند، افزود: شرکت‌هایی که تمایل به همکاری با ما در این رابطه دارند باید با هدف انتقال صنعت روز، تکنولوژی و بالا بردن سطح متخصصین ما باشد نه اینکه تنها هدف آنها کسب سود باشد.

رضایی در پایان اظهار داشت: قیمت بالای خودروهای چینی نسب به خودروهای داخلی با وجود کیفیت پایین آنها به این جهت است که خودروهای چینی با طراحی و ویژگی‌های روز ساخته شده‌اند اما خودروهای ما قدیمی هستند ولی با این وجود از لحاط کیفی بسیار بهتر از خودروهای چینی هستند متاسفانه حذف خودروهای چینی در حد حرف است و هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همانطور که تاکنون هیچگونه اقدامی در آمدن خودروهای روز غربی به ایران نشده هیچ اقدامی هم برای حذف چینیها نشده است. کمی صبر کنید
Iran, Islamic Republic of
بنده یکی از اقوامم در نمایندگی mvm کار میکنه میگفت شرکت میخواست قیمت خودرو پایین بیاره دولت نگذاشت چون نمیخواد قیمتهای خودروی داخلی کاهش پیدا کنه