پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۳

از "تشیع انگلیسی" رونمایی شد

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 437167
نشست نقد و بررسی مبانی فکری، اقدامات و اهداف پیدا و پنهان جریان موسوم به «تشیع انگلیسی» و تهدیدات معطوف به آن برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در این نشست حجت‌الاسلام کاشانی و سیدافقهی به بیان دیدگاه‌های خود در مورد جریان شیرازی می‌پردازند.

موضوعاتی مانند نقد تحجر شیعی، پیشینه جریان شیرازی و روند زاویه‌دار شدن آن از تشیع اصیل، بررسی مبانی فکری این جریان و تهدیدات ناشی از تشیع انگلیسی، تبیین وحدت در نگاه اهل بیت و زعمای طراز اول شیعه، نقد اقدامات جریانات منحرف شیعه در خصوص سب و لعن و همچنین عزاداری‌های وهن آلود و... در این نشست مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

در حاشیه این نشست نیز از کتاب «تشیع انگلیسی» که با آثار و گفتاری از آیت‌الله اراکی، حجت‌الاسلام مسائلی، حجت‌الاسلام کاشانی، کچوئیان، سیدافقهی و... تدوین شده است، رونمایی خواهد شد.

این نشست به همت مرکز توزیع پیام دیدار روز یکشنبه ساعت ۱۱ در محل اندیشکده راهبردی تبیین واقع در میدان هفت تیر، ضلع شمالی خیابان کریم‌خان، نرسیده به خیابان سنایی، پلاک ۱۰۱، طبقه پنجم برگزار می‌شود، همچنین شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
جنگ داخلی شیعه کلید خورد!
آرزو ییست که به گور خواهید برد
مرحوم مطهری می فرمود که اسلام را دو دسته اسلام انقلابی و اسلام غیر انقلابی نکنید که برای اصل اسلام مضر است . حالا شما دنبال شیعه آمده اید و آنرا دو دسته انگلیسی و غیر انگلیسی کرده اید