جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

بازداشت سرکرده اسرائیلی داعش+تصاویر

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 437107
پلیس رژیم صهیونیستی دیروزنوه خاخام صهیونیست مائیر کاهانا مؤسس گروه یهودی تندرو موسوم به «کاخ» را بازداشت کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پلیس رژیم صهیونیستی، «مائیر ایتنگر» نوه خاخام صهیونیست «مائیر کاهانا» را که به سرکرده اسرائیلی داعش معروف است، بازداشت کرد.

این صهیونیست داعشی پس از سوزانده شدن طفل یک و نیم ساله فلسطینی و اعضای خانواده‌اش و همچنین یک زن یهودی، به اتهام دست داشتن در طرح «تمرد» علیه کابینه رژیم صهیونیستی بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد است تا بین جنایت به آتش کشیدن خانواده فلسطینی دوابشه که به قربانی شدن طفل یک و نیم ساله آنها منجر شد و حمله به خودرو یک زن یهودی با بمب دست ساز (کوکتل مولوتف) در منطقه بیت حنینا در قدس اشغالی، ارتباط برقرار کند و آنها را یکی بخواند.

در جنایات حمله به خانواده دوابشه، مادر، پدر و برادر چهار ساله طفل مظلوم فلسطینی هم به ترتیب دچار ۹۰، ۸۰ و ۶۰ درصد سوختگی شده و وضعیت جسمی آنان خطرناک گزارش شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی دیروز(سه شنبه) ایتنگر نوه خاخام صهیونیست مائیر کاهانا مؤسس گروه یهودی تندرو موسوم به «کاخ» را بازداشت کرد.

بر اساس اطلاعیه دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، ایتنگر از عوامل اصلی عملیات ضد فلسطینی‌ها در پشت طرحی موسوم به تمرد علیه کابینه این رژیم هم با هدف تشکیل «خلافت یهودی» قرار دارد.


نوه خاخام تندرو صهیونیست، درصدر فهرست شاباک برای بازداشت قرار داشته است.

بر اساس طرح تمرد، برای سرنگونی رژیم کنونی صهیونیستی و تشکیل خلافت یهودی در فلسطین اشغالی باید با حملات وحشتناک علیه فلسطینی‌ها خشم آنها برانگیخته شود تا زمینه ایجاد هرج و مرج در سرزمین‌های اشغالی فراهم شود.

دادگاهی در سرزمین‌های اشغالی مدت بازداشت ایتنگر را تا یکشنبه آینده تمدید و همزمان انتشار هرگونه جزئیات تحقیقات از او را ممنوع کرده است.

جزئیات تازه از جنایت نوزاد‌سوزی صهیونیست‌ها

مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری جزئیات تازه‌ای از جنایت نوزاد سوزی شهرک نشینان تندرو صهیونیست در شهرک دوما واقع در جنوب شهر نابلس را فاش کرد.

برخی ساکنان شهرک دوما گفته‌اند که منزل خانواده دوابشه در نتیجه پرتاب کوکتول مولوتوف دچار آتش سوزی نشده است، بلکه شهرک‌نشینان صهیونیست به طور عمد و مستقیماً اقدام به آتش زدن این منزل کرده‌اند.


اظهارات شاهدان حاکی از آن است که شهرک نشینان تندرو یهودی پس از خروج «سعد دوابشه» و همسرش «ریهام» اقدام به آتش زدن آنها کرده‌اند سپس در اطراف آن‌ها که در آتش می‌سوختند، شروع به رقصیدن و پایکوبی کرده‌اند.

آنها همچنین قصد ربودن یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی در این شهرک را داشتند که این نوجوان اولین کسی بوده که در پی شنیدن صدای فریاد و ناله این دو شهروند فلسطینی خود را به محل حادثه رسانده است اما او در نهایت توانسته از دست صهیونیست‌ها گریخته و همسایه های را از این حادثه باخبر سازد.

بر اساس اظهارات شاهدان، کاملا پیداست که شهرک نشینان تندرو از قبل هدف خود را مشخص کرده و با برنامه ریزی قبلی اقدام به آتش زدن این منزل که در نزدیکی خیابان قرار داشته کرده‌اند.

«غسان دغلس» مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری در ادامه تصریح کرد که سپس شهرک نشینان از داخل یکی از پنجره‌های منزل خانواده دوابشه یک عدد کوکتول مولوتوف به داخل آن پرتاب کردند و زمانی که خانه در آتش می‌سوخت والدین «علی» نوزاد ۱۸ ماهه قصد نجات او و برادرش را داشتند و مادر بلافاصله خود را به نوزادش رسانده و او را برمی‌دارد اما در میانه راه بدون اینکه متوجه شود، نوزاد از داخل پتویی که مادر او را در آن قرار داده بود، به زمین می‌افتد و زنده زنده در آتش می‌سوزد.

دغلس می‌گوید که شهرک نشینان هنوز بیرون از منزل منتظر خروج اعضای این خانواده بودند و زمانی که خارج شدند، آنها را بر زمین انداخته و بر روی آنها ماده‌ای قابل اشتعال ریخته و آنها را آتش زدند سپس شروع به رقص و پایکوبی کردند.

وی اشاره کرد که احمد دیگر فرزند این خانواده که دچار سوختگی ۶۰ درصد شده، پس از فرار شهرک نشینان و رسیدن همسایه ها از خانه بیرون آمده و و همین مساله موجب شده تا زنده بماند و دچار سوختگی بیشتر نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نانجیب
گرگ صفت هم اضافه کن
س
Iran, Islamic Republic of
پست و رذل هم
Iran, Islamic Republic of
بد ترکیب