جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

زندگی‌ درمیان‌ کابل‌های‌ برق‌‌+عکس

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 437071
ساکنان دهلی نو در میان کابل‌های در هم تنیده که اغلب تا نزدیکی زمین کشیده شده است، زندگی می‌کنند.
به‌گزارش جهان به نقل از دیلی میل، تصاویری که جدیدا از پایتخت هند و یک منطقه شلوغ و پررفت و آمد دهلی نو منتشر شده بسیار در نوع خود بسیار تعجب آور است و به همان اندازه خطرناک بودن شرایط را نشان می‌دهد.

در این تصاویر ساکنان این منطقه از دهلی نو در انبوهی از کابل‌های برق با ولتاژ بالا زندگی و رفت و آمد می‌کنند؛ کابل‌هایی که گاها تا نزدیکی زمین کشیده شده و در واقع به کلاف‌هایی در هم تنیده شبیه‌اند.

به نوشته دیلی میل، بسیاری از این کابل‌های انتقال برق غیرقانونی هستند و سرقت برق در دهلی نو امری شایع است و باعث خاموشی‌های پی در پی می‌شود.

نکته جالب اینکه مردم ساکن این مناطق بدون توجه به خطرات این کابل‌های برق به آسانی رفت و آمد می‌کنند اما هنگامیکه باران‌های موسمی شدید شروع می‌شود و به‌دنبال آن طوفان رخ می‌دهد دیگر اوضاع به این آسانی نیست چرا که همین کابل های برق کنده می‌شوند و در آب‌های جاری روی زمین می‌افتند.

تصاویر زیر گویاتر از هر توصیفی است.
 




















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
اگه به عراق سفر کرده باشین اوضاع از دهلی بدتره سیم های برق مثل تار عنکبوته جوری که کوچه ها و خیابونای اونجا را به زیر سایه خودش برده