جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴۹
۲۲۴

توهین اصلاح‌طلبان به بازیگر منتقد توافق/ دلقک اندازه خودش می‌فهمد!

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 436684
موافقان توافق هسته‌ای از ابتدای شروع مذاکرات، تمامی منتقدان خود را با الفاظی مانند بی‌سواد و عوام مخاطب قرار داده تا از این طریق مانع انتقادات آنها نسبت به مذاکرات هسته‌ای شوند.
توهین اصلاح‌طلبان به بازیگر منتقد توافق/ دلقک اندازه خودش می‌فهمد!
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، چندی پیش بهنوش بختیاری در یک برنامه رادیویی گفته بود:"دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!".

این انتقاد از سوی بازیگر سینما و تلویزیون مانند سایر انتقادات از توافق هسته ای به شدت از سوی موافقان توافق به ویژه رسانه‌های زنجیره ای مورد هجمه قرار گرفت.

روزنامه آفتاب یزد که در هر جا که صلاح بداند از دولت دفاع کرده و هرجا منافع آن به خطر بیفتد از منتقدان صریح دولت می شود، با مقایسه این بازیگر با بقال و سلمان، سعی در تخریب و پایین آوردن اظهار نظرهای این بازیگر داشته است.

آفتاب یزد با تیتر واسه نونه واسه نونه به انتقاد و تمسخر بهنوش بختیاری پرداخت و نوشت: "این استفاده از چهره یک «زن» بازیگر طنز آن هم بهنوش بختیاری، بسیار هوشمندانه بود، تبریک به دلواپسان هسته ای.

این روزنامه در جایی دیگر نوشته است: هر کسی حرفش به اندازه‌ خودش ارزش دارد، دلقک به اندازه‌ خودش!

در ادامه این مطلب توهین آمیز نوشته شده است: اشتباه اشتباه است. اما این که دلواپسان به جای کفن پوشی برای این چیزی که خیانت می‌خوانند، به سراغ امثال بهنوش بختیاری می‌روند هم مسخره است و هم قابل تحسین و نشان از پیشرفت دارد البته توهین کلا غلط است، اما او یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس، ضمن این که چون نیازمند حضور در صداوسیماست و چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه‌ افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد، فقط نشانه‌ سوءاستفاده‌ دلواپسان از چهره‌هاست. سوءاستفاده کلا غلط است، چه گدایی که از بچه‌اش برای مظلوم نمایی سوءاستفاده می‌کند، چه دلواپسی که از چهره‌ یک زن بازیگر طنز سوءاستفاده می‌کند. اما اگر واقعا در فضای آزاد نظر مزخرفی اینچنینی می‌داد، خب می‌گفتیم که بی‌سواد است و از توافقی در این سطح اهمیت، فهمی ندارد و این طبیعی می‌توانست باشد. یکی گفت که اصلا نظر ‫بهنوش‌بختیاری‬ به اندازه‌ بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد! گفتم: به آن اندازه هم ارزش ندارد، حتی اگر کاملا مستقل باشد. چون حداکثر این است که نظر بهنوش بختیاری از منافعش در صداوسیما نمی‌کاهد اما نظر امثال بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد در حمایت از جریان اصلاحات حتما برایشان هزینه‌هایی دارد.

موافقان توافق هسته‌ای از ابتدای شروع مذاکرات، تمامی منتقدان خود را با الفاظی مانند بی‌سواد و عوام مخاطب قرار داده تا از این طریق مانع انتقادات آنها نسبت به مذاکرات هسته‌ای شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
سریال توهین به حق گویان ادامه دارد!
این است معنای اصلاح طلبی و اعتدال!
دیشب هم رییس جمهور مخالفان توافق را دو گروه جنگ طلب و صهونیست نام برد

جنگ طلب ها یعنی همان مخالفان داخلی
این یک توهین بزرگ است به افرادی که همه چیز را خوب می فهمند و زیر بار دروغ های بزرگ نمی روند
Iran, Islamic Republic of
نمود عینی و عملی شعار و حرف مفت زنده باد مخالف من! در مرام و رفتار اصلاح طلبان افساد طلب!
خدا کنه آدم جلو جان کری و اوباما دلقک نباشه و گاف نده و گلهای نخوره که بیگانه به شعورش بخندد

والا خنداندن مردم شریف ایران یک افتخار است و ثواب زیادی هم داره
جالبه که در خفه کردن صدای منتقدیت کم نمیارن و برای هر قشری ابزاری در دست دارن!
به یک عده که دستشون به جایی بند نیست توهین میکنن و از انواع برچسبها برای هر کس استفاده میکنن به یه عده برچسب افراطی گری به یه عده بی سوادی به یه عده جنگ طلبی ووو در جای دیگه که ابزار قانون به دستشون افتاده هم با سوء استفاده از اون که البته خیلی شیک تره! مثل همین آخری که هفته نامه ۹ دی رو توقیف کردن و به روزنامه کیهان و سایت رجانیوز اخطاریه دادن صدای مخالف رو خفه میکنن و بعد دم از اعتدال و تدبیر و امید میزنن و اسم خودشون رو هم میذارن راستگویان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مخالفان مردم .کاسبان تحریم خاموش.
Iran, Islamic Republic of
چطور حرفهای یک شومن تمام عیار مثل رشیدپور در حمایت از دولت، نشان از عقلانیت و درک وشعور بالای وی دارد و همینطور برخی خود شیرینها و جوزده های سینما و تلویزیون ... اما در مورد شخص سرکار خانم بهنوش بختیاری دیگه کلا قضیه فرق می کند ..... متاسفم برای جریان اصلاح طلبی و اصلاح طلبان ....
.
امیرالمومنین حضرت علی(ع):"در تشخیص حق وباطل، حق را بشناس آن وقت اهلش را می توانی بشناسی و باطل را بشناس تا اهل باطل را بشناسی"
این که چیزی نیست اگر همین فردا خانم بختیاری موضعشون رو به فرض محال عوض کنن ببینید این مدعیان آزادی بیان و سرکوبگر چطور با چرخش ۱۸۰ درجه از صحبتها و هنرمندی ایشون میگن!
ای عزیز گل گفتی اخلاق این مدعیان آزادی اصولا اینگونه است
رحمت بر اون شیری که خوردی فقط مواظب باش فحش خورت نکنن
اونجايي که امثال ...و فلان بازيگر از فتنه سبز حمايت و نظر مي دادند ... اونجا نظرها خيلي قشنگ و زيباست ولي اينجا ..... واقعا ... طرز فکرتون که هميشه تحجري است ... حداقل اينقدر مرد نيستيد که نظر ديگران رو اينطوري بهش نگاه نکنيد ... اصلاح طلبهاي فتنه گر هميشه همينطوري بوده اند و خواهند بود .... فقط نوکري امريکا و اجنبي براشون اهميت داره و لاغير
رای بقال و سلمانی براتون مهمه که برای بدست اوردن رای اونها هر دروغی را به خلق میدید اما حق اظهار نظر ندارند چون نمیفهمند!!!
احسنت
حسین
Romania
پیامت خوب بود ولی کاش مینوشتی" حق اظهار نظر ندارند چون وقتی برای فکر کردن این موضوعات ندارند زیرا همش دنبال یه لقمه نونند در این دنیای شیب ملایم" . متشکر
Iran, Islamic Republic of
هيچ عهد نامه گلستان و تركمانچايي به 8 سال تاراج ملي توسط اصولگرايان! نميرسه
چغوک
United States
خدا توراهم عقلی سلیم عطا بفرماید!
آمین
با سواداتون که اونن از توی بیسواد هم بیشتر از این توقعی نیست
شما ها که به اندازه دلقک هم نمیفهمید
عواقب این توافق فقط برای دلواپسین و باشعورها نیست مطمئنا...هم تاوان پس میدن
این هشت سال عمدتا کشور توسط آقازاده های حامی اصلاحات به تاراج رفت تا اصولگرها....
هیچ عهدنامه ای به پای خیانت های اصلاحات نمی رسد!
اگر چشمانت را درست باز میکردی اگه همین کسانیکه نام بردی نبودند اصلاح طلبان تندرو کشور را در سال ۸۸ دو دستی تقدیم امریکاییان جنایتکار کرده بودند و اگر دوباره چشمان مبارک را درست در روز ۹دی باز میکردی ملت همیشه در صحنه جواب این اصلاح طلبان تندرو و بی نزاکت را دادند و اگر دوباره لازم باشند ملت ۹ دی دیگری بر پا میکنند ملت فقط منتظر دستور از رهبر عزیزشان هستند تا به تندروها جواب دندانشکن دیگری بدهند یا علی
علی
شما اصلاح طلب ها فقط با داد و فریاد کردن کارهاتون رو چلو می برید و بعد که گندش در اومد با یک (ببخشید پیش میاد دیگه ) ماست مالی می کنید میره نمونه آخر آن روزنامه شرق و جناب زیباکلام و بیلبوردی که اصلا وجود خارجی نداشته .
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
و هر سه موردی که نام بردید روی هم به پای یک صدم خیانت ها و جنایت های اصلاح طلبان نمیرسه
اصلاح طلبا .... هر چی که شما میگین اما چرا تو سال 92 رای همه نامزدهای اصولگراها به رای یک اصلاح طلب (روحانی) هم نرسید؟ پس نتیجه میگیریم که ملت اصلاح طلبهای ... رو بیشتر از شماها قبول دارن حالا برین حالشو ببرین زدم برجکتون رو یا نه ؟؟
مسعود
جماعت طرفدار مدعيان افتضاح طلب كه هنوز بعد از گذشته سالها از اعلام موجوديتشون نه خودشون فهيمدن دنبال اصلاح چي بوده و هستن و نه ملت, سنگ پاي قزوين را شرمنده خودشون كردن !!!
بعد از به بار آوردن اون هم افتضاح و نكبت و سرافكندگي در طول 4 سال گندكاريهاشون در مجلس ششم و 8سال يكه تازي خ... و حاميانش در رأس امور اجرايي كشور و فتنه انگيزيها و به پا كردن آشوب و غبار آلود كردن فضاي سياسي و اجتماعي كشور در سالهاي 78 و 88 كه رسما" و صراحتا" بر ضد اصل ولايت فقيه شعار دادند , با اسلحه گرم به پايگاههاي بسيج حمله كردند, در روز عاشورا نشانه هاي عزاداري ملت را به آتش كشيده و عزاداران حسيني را مورد هتك حرمت و اذيت و آزار قرار دادند و تصاوير بنيانگذار نهضت اسلامي ايران حضرت روح الله رحمة الله عليه و خلف صالحش سيد علي مظلوم را پاره كردند, كه به پاس همين خدمات ارزنده شون به دشمنان اسلام و ايران بود رسما" از سوي نخست وزير كودك كش رژيم اشغالگر قدس مفتخر به دريافت نشان پياده نظام صهيونيستها در ايران نائل آمدند , باز هم دست از رجز خواني و متهم كردن مردم حزب اللهي و شهيد داه برنمي دارند و منتقدان دولت اعتدال و تدبير و اميد و قس عليهذا !! را به همراهي و همفكري با دشمنان اسلام و صهيونيستها در مخالفت با مذاكرات هسته اي و نتايج بسيار درخشان !! آن متهم مي كنند!!
پررويي هم حدي داره !!!!
United States
من موندم کسانی که به این نظر منفی دادن چطوری فکر میکنن!!!!!!
آره لابد تو راست میگه اون 8 سال از عهدنامه های ...و ...هم بدتر بود واسه خاطر همین بود که از صدقه سری پیشرفتهای هسته ای اون 8 سال چیزی برای مذاکره بود وگرنه مستقیم باید سر موشکها مذاکره میکردیم
بنزین در داخل تولید شد تا شوهر کسی وارد کننده نباشه و...
هادی
همه منتقدها مثل خانم بختیاری هستن....
بقالی سر کوچه...
سرور
شما هم که هنوز مثل رییس جمهور در فضای انتخاباتی بسر می برید.بیدار شوید سه سال شد.
به شما باشد مملکت را می دهید دم تیغ امثال فابیوس و چاپیوس بعد هم می گویید 8 سال 8 سال 8 سال . . .
ایرانی
آدم بقالی سرکوچه باشه بهتر از اینه که نوکر اجنبی باشه... . افتاد؟؟؟؟؟
حسن
درود برشما و بهنوش بختیاری
خانم بختیاری رو دوست داشتم اما الان هم بیشتر دوستش دارم هم احترامم نسبت به ایشون بیشتر شده
این افساد طلبان اونقدر ...که نمیدونند به هر کی حمله کنند عزیزتر میشه
آزادگی خانم بختیاری تحسین برانگیزه اتفاقا ایشون ثابت کرد که یک هنرمند ارزشی و فهمیده است نه مثل بعضیها سیب زمینی
مهران
هموطنان عزیز اشتباهی + دادم
ببخشید
عدالتی
اگه کسی مثل بهاره رهنما از جنبش سبز حمایت کنه هنرمنده فرهیخته هستش اما اگه از همون قشر اونم کار طنز ازشون انتقاد کنه بهش میگن دلقک ....
United States
خب راست میگن دیگه
United States
طرز حرف زدن احمدی نژادتون با منتقدین یادتون نره
مجتبی
احمدی نژاد هر چی بود ادبیات تندش با دشمنان بود که تایید اعتقادی هم داره ولی شما چی که با هموطنانتان شمشیر از رو بستین
اینکه شما هنوز به خس و خاشاک بودنت اعتقاد داری به خودت مربوطه ولی مخاطب الفاظ تند احمدی نژاد همیشه دشمن خارجی یا افراد معلوم الحال بودند نه منتقدانش!گرچه منتقدانش هم خوب فتنه گری و پیاده نظام بودنشون رو برای اسرائیل به اثبات رسوندند!
حسین
Romania
البته منظور از خس وخاشاک همان فتنه گرانی بودند که به زور در کف خیابون میخواستند رای ملت را عوض کنند.
به من ثابت شده هر کس مورد توهین غربزدگان قرار و غیظ بی دینان قرار گیرد بر عزت و محبوبیتش افزوده میشود بنابراین خانم بهنوش بختیاری به شما تبریک میگویم
مهدی اکبری
درود بر خانم بهنوش بختیاری...
آراد اندیشی ایشان ستودنی است
آره دیگه:
بی سواد/ راننده ناکسی و.....
حالا هم بقال/ سلمانی و ....
کلا مردم به کنار/ کل مشاغل نفهم
اینا بفهم.....
اینا یه کنار.........
تا کاسبان تحریم کور شوند.
همین هنرمندان که اینها به دلقک از آنها تعبیر می کنند، در صورتی که از آنها و افکار فتنه گرانه آنها دفاع کنند آنوقت آن هنرمند می شود تحلیل گر نامبر وان عرصه سیاست!!!
دوران فتنه و شجریان و پگاه اهنگرانی و .... را فراموش نکرده ایم
از یک روزی نامه بیش از این توقع نیست!
مردم
درود بر طرز فکر خانم بختیاری، امیدوار آنانی که منتقد این حرف ایشان می باشند کمی فکر کنند.
توفیقی از قزوین
منتقد کدام است ؟ انان منطقی ندارند هی ژست روشنفکری می گیرند و برای اینمنظور خودشان را به هنرمندان و دانشگاهیان و اساتید می چسبانند و در این تعامل قسم حضرت عباس می خورند ولی رفتارهای لمینی این عده مثلا در برخورد با دانشجویان منتقد سفر وزیر امورخارجه فرانسه یا هنرمندان مثل الهام چرخنده ، بهنوش بختیاری و... ونیز فشار بر اساتید متعهد دانشگاه تا بازنشستگی زوری غیر قابل توجیه و مثل دم خروس بیرون زده
امیر
چقدر جلبند این جماعت.
... و ... واسه نون و جایزه در خدمت منافع دیکتاتوری بین المللی نیستند اما بهنوش بختیاری هست!
کلا جوهره ی استبداد رضاخانی وابسته به آمریکا در این است که اگر هنرمند، شاعر، ورزشکار، بقال و... حامی افکارش باشد روی سر جا دارد و روشن اندیش و فهیم و مستقل است...
اما اگر از آنها انتقاد کند باید لجن مالش کرد. بله یکی به خاطر انتقاد دلقک می شود یکی به خاطر چاپلوسی و تمجید سفیهانه کمدین فهمیده.
مهدی
آواز خوان بی بی سی رو هم خیلی دوست دارن این اصلاح طلبها ...
عجب
عجبـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از نظر اینا مخالف بی سواده، دلقکه و ...
Serbia
دردلقك بودن اين بازيگر كه قطعا شكى نيست. اما نكته اين است كه ظاهرا ايشان هم از شادى مردم ناراحت هست و راحتى و رفاه مردم را نميخواهد ببيند.
واقعا پاسخی کاملا روشنفکری بود که بیان نمودید. ایشان هم حق دارند نظر خود را اعلام کنند. انصافا ایشان از بازیگران مردمی به شمار می آیند.
خیلی بی شخصیتی.
و بی تربیت .
اینا از عالیجناب باتربیتشون یاد گرفتن که منتقدان رو بیسواد میدونه و باید همه برن جهنم تا ایشون دلش حال بیاد.
شمس
Iran, Islamic Republic of
خِیِِییییییییییییییییییییییییییییییییلی بی ادبی . دلقک هم خودتی و هم ارباب و پایه گذاران این تفکر
Iran, Islamic Republic of
شادی اون عده که که شما اسمش رو مردم گذاشتید... من رو یاد شادی طرفداران تراکتور در تبریز می‌اندازه!!!!! که بهشون گفته بودن قهرمان شدینن در حالی که....
بی ادب
دلقک امثال شماهاست که نمیدونید سر چی توافق شده و مثل دلقک توی خیابون میریزید !
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
قربون دهنت بعد ازمدتها خندیدم اصرار برای بیدار کردن کسانی که خودشون رو زدن به خواب نتیجه ای نداره مشکل اینجاست که همه ی دستاوردهای انقلاب وحیثیت و عزت وغرور و...مملکت رو گذاشتن به حراج ورفتن شمال سیزده بدر همیشه هم یه چیزیطلبکارند....
اینکه مثلا توافق چه شد اول و آخرش حرف دشمنان نظام سبز شد عزیز من امریکا هما شیطان بزرگ است و جایی نمیخوابد که به صهیونیست بد بگذرد در تمام توافق امریکای جانی اسراییل کودک کش مد نظر بود و تا رضایتاسراییل را جلب نمیکرد موافق نبود اول تحقیق کن بعد حرف از رفله ملت بگو در ضمن ملت زبان دارد و نیاز به سخنگو ندارد
اشکال نداره این هم اندازه شعور توست
تا مرد سخن نگفته باشد
عیب و هنرش نهفته باشد
دلفک خودتی بی ادب
خدا کنه آدم جلو جان کری و اوباما دلقک نباشه
خنداندن مردم شریف ایران یک افتخار است
چغوک
United States
نه که طرفداران اعتدال الان شادن و دارن بشکن میندازن!!!!!!!!!!!!!
Germany
دلقک اون کسی هست که وظیفه ی تربیت تو رو داشت اما کوتاهی کرد.
عجب!!! هر کس مخالف ذلت باشه از دایره مردم خارج میشه؟! خانم بختیاری یکی از مردم این کشور نیستند؟! میشه بفرمایید مردم از نظر شما کیا هستند؟؟؟
علی
لااقل خودت رو معرفی می کردی تا بشناسیمت پروفسور .
ایرانی
شما اصلاح طلب ها 90 درصدتون بی شخصیت هستید. و شما یکی جزو اون نود درصد.
طعنه مترسکهای رقصنده پیش پای فابیوس به منتقدان واقعا مضحک و مسخرست!
19
سلام علیکم
ببخشید این پرچم کدام کشور است؟
روسيه
رحیم
شمایی که دم از ازادی بیان میزنید همیشه در عمل ثابت کردید که به هیچ وجه تحمل حرف منتقدین رو ندارید و اونها رو از روی ناچاری ونداشتن جواب حسابی به تمسخر می گیرید این هم نشان ماهیت وطن فروشی شماست
Norway
اقایان پروفسور های دهر و دبش ایا شما به اندازه خودتان می فهمید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من شک ندارم که یقین دارم شما خیلی کمتر از انچه که می نمایی می فهمی؟؟
میگی نه بیا مذاکره ؟
دیده بان
United States
بله اینم از فرهنگ غیر دلواپسان و دوستداران روابط خارجی ( بخوانید جو گیران دوستی با غرب ) اگر قرار باشد نظر هر شخص ایرانی بی اهمیت باشد حتی بقال و کارگر و تنظز پرداز صرفا به جهت موقعیت شغلی و اجتماعی دیگر چرا برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و ... رای گیری میکنید و دم از مردم میزنید دورهمی با چند تن از اقوام به مسند نشین و دست در کاسه مسئولین مورد نظر را انتخاب کنید خودتان حکومت کنید خودتان بکارید خودتان بخورید نام جمهوری اسلامی را هم دیگر از ایران برداشته یک شبه سند مملکت و انقلاب و جان و مال و ناموس مردم را به نام خود و فامیل بزنید مردم ( دور از جون ) گوسفندان گله خانوادگی شما
خلاصه به ارزوی اربابیتان میرسید نه؟!
نادان خوش باور هم به اندازه خودش می فهمه .
me
این بازیگر به عنوان یک ایرانی نظرخودشو گفته...حقش بوده هر نوع نظری که میخاد داشته باشه...
این روشنفکرای ... که حتی صفحه اول برجام و توافق رو نخوندن تو جمود فکری که حاصل نئولیبرالیسمه گیر کردن...
یکی به اینا بگه تو رو به هر بتی که میپرستین یکم فکر کنید...بد نیست عقلتون رو از حالت پلمپ دربیارید...
United States
این توافق هرچه که بد باشد مثل ترکمانچای نخواهدشد اولا بخاطر وجود رهبری فرزانه ثانیا موضوع قرارداد ترکمانچا خاک بود نه حقوق.
Iran, Islamic Republic of
زیاد مطمئن نباش... مگر ماجرای تحمیل صلح بر امام حسن را یادت نیست؟
مگر ماجرای تحمیل حکمیت بر امیرالمومنین را به یاد نداری؟!!!!
فقط شما طرفداران خوش باور دولت خوبین بقیه اخن
کسی که خوابیده رو میشه بیدارکرد امان از اونی که خودش رو زده به خواب نه
آقای جان کری خیلی روشن و واضح برای اینکه تردیدها و نگرانی های نمایندگان کنگره رو کم کنند چندین بار توضیح صریح دادن که پیش از این توافق بر سر گزینه حمله نظامی اجماع جهانی وجودنداشته ولی بعد این توافق این اجماع وجود خواهد داشت
مرتضی
در هر دوره های زمانی تاریخ ملتها همیشه انسانهای ساده لوح و خائن و همچنین انسان های وطن پرست وجان فشان بودند

...
Iran, Islamic Republic of
شما از یک مشت.... چه انتظاری دارید... این جانداران برای اهداف کثیف سیاسی خود حتی... چه رسد به خانم بختیاری!!!
منظورتون جانورانه !
رضا
ايشون بايد از اين روزنامه به خاطر اين توهين و تحقير و بي حرمتي شكايت كنند...............
Iran, Islamic Republic of
اینطور هجمه فقط از طرف یک عده تمامیت خواه بر می آید تا منتقدان دیگر جرات اظهار نظر نداشته باشند .
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خانم بختياري بهتر است در حوزه هنري و ان هم از جنس سينما نظريه پردازي نمايد.ومتخصصين هم در اين حوزه نظريه پردازي نمايند.انشاء الله ايشان مباحث شرعي را رعايت نمايند.
مباحث شرعی؟! این دغدغه امروزتونه یا دیروز هم بوده؟!
مشکل اینجاست که نظر متخصصین رو هم قبول ندارید!!!!!!!!!!!!!!انشا الله خدا همه را به راه راست هدایت فرمایند
عین سین
Iran, Islamic Republic of
متخصص تر از امثال دکتر فریدون عباسی؟! اما شما فقط افراد موافق می خواهید!!بهترین مخالف ، مخالف مرده است!!
بشین سرجات کج فهم متحجر !!! مسئولین ما خودشون نمیدونند توی توافق چی نوشته با دستپاچگی میان و به ملت تبریک میگن !!! آیا برای یک توافق که کشور مجبور به اجرای آن است فقط باید دولت تصمیم بگیره ؟آیا بقیه نهادها نخودی هستند که دولت کار را تمام شده میدونه؟
جناب! حفظ عزت و امنیت و قدرت در برابر بیگانگان از مباحث شرعی نیست؟! شما احیانا از آن دسته افراد فرافکن نیستید که در فرافکنی به شریعت هم رحم نمیکنند؟ شما خودتان چقدر به شریعت پایبندید که از آن دم میزنید؟
حسین
Romania
پس " واعدو لهم مستطعتم من قوه " و یا " هیهات من الذله" و یا " واستقم کما امرت" دارن چی میگن. آیا فرافکنی است؟ لطفا با اطلاع صحبت کنید
بچه جان داری با یه مسلمون حرف میزنی نه یه مسیحی!
ساست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست
هر ایرانی تاکید می کنم هر ایرانی ،چه کارگر چه نونوا چه..... حق داره درباره توافق نظر بده، اما بعضی روشنفکر نما ها می خوان مردم از این حقشون بگذرند و ساکت بشن!!!!!! تا اونها رسما گند بزنن به همه چیز،مگر روحانی نیومد گفت تا 100 روز دیگه ال می کنم وبل می کنم،چی شد؟!!! بعد از 2سال همه چیز رو حتی آب خودن رو وصل کرد به تحریمها تا از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنه،حالا که توافق شده هر روز 18 قلم،16قلم،..... داره همه چیز گرون میشه و خاطر مبارک ...مکدر نشده!!!!!! عجبا !!!!!!!! ما رئیس جمهور انتخاب کردیم یا شاه ؟!!! که آستانه انتقاد پذیری و تحملش ،حتی از شاهان کمتره!!!
خانم بختیاری یک هموطن است و حق دارد نظر بدهد چه مخالف و چه موافق این تندروهای بی نزاکت وقتی تحمل انتقاد را ندارند از سیاست کنار بکشند خانم بختیاری عزیز همیشه جواب ابلهان خاموشی است اگر باب دلشان حرف میزدی چه به به و چه چه بشما مینمودند
United Kingdom
تو خودت کی هستی که در باره خانم بختیاری نظر می دهی
فکر نمیکردم اینقدر بسوزند
اما من تقریبا مطمئن بودم
Iran, Islamic Republic of
این روزنامه در جایی دیگر نوشته است: هر کسی حرفش به اندازه‌ خودش ارزش دارد، دقلک به اندازه‌ خودش!
لطفا دقیقا مشخص کنید که آیا روزنامه این مطلب را نوشته یا نظرات خوانندگان بوده. و بعد هم نتیجه را اعلام کنید.
Iran, Islamic Republic of
اگه موافق نظر اينها حرف زده بود تاحالا صد بار تتير كرده بودند . اف بر اين منطق و اعتدال
مرتضی عوه
Iran, Islamic Republic of
چطور اون موقع که مرضیه برومند از استیضاح فرجی دانا شاکی بود خوش به حالشون بود
حالا که بهنوش بختیاری انتقاد کرده اخ اخ و پیف پیف میکنن!!
نویسنده ی این مطلب در "آفتاب یزد" واقعا راجع به خودش چی فکر کرده که این جوری به این بازیگر توهین کرده. نکنه فکر کرده که ادیب و فیلسوف بزرگ و همه چی دانه و نظرش مورد احترام و مورد قبول همه مردم ایرانه. یعنی چققققققققققدر بعضیا بی ادب و بی شعوراند!!!!؟؟؟؟؟؟.
زمان به همه نشان خواهد داد که چه کسانی خود را دلقک و مترسک امریکا و ابرقدرتها کرده اند و چه خیانتهایی به ملت ما می کنند
از روستای سار کاشان
یک ذره به هنرمندان اعتقاد ندارید اما اگر یکجا اقتضا کند حمایت گر می شوند
نه به سینما آتش زدنتان نه به این حمایتتان
اگر ایشان دوست دارد جامعه شناسی بخواند من خودم خوانده ام و هیچ نگرانی هم ندارم چون این توافق توسط نخبگان یک ملت و با نظارت رهبری بوده است
جامعه شناسی خوانده ای و علم بدست آورده ای، اما به دلیل تردد در جمعه اصلاح طلبان یا مریدان اصلاح طلبان، عقلت را از دست دادی. و عقل از علم و سواد بهتر است.
بیخود پای رهبری را میان نکشید ... ایشون خودشون هر جا لازم بوده تذکرات لازم را داده و گفته باید روال قانونی طی بشه
ببین چقدر بدبختن و کارشون به گجا رسیده که تو کامنتها و . . . از رهبری مایه میذارن! اینا همونایی هستن که می خواستن 18 تیر 78 بساط نظام و رهبری رو جمع کنن !
نخبگان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما هم هرجا اقتضا کنه
از رهبر مايه ميذارين
و اسمشو اول و آخر بيانيه هاتون مي آرين
هر جا هم که لازم شد
ذره اي به حرفاش محل نميدين
دلقک اونه که برای خوش آمد کدخدا ، به هر سازش برقصه
كاظمي
باسلام
اصلاح طلبها در عمل ثابت كردند تحمل چند چيز را به هيچوجه ندارند:
1- انتقاد( با هر مصداقي)
2- پيروزي رقيب( در هر شرايطي مدعي هستند از همه برترند!)
3- حرف حق خصوصاً از طرف كساني كه انتظارش را نداشته باشند (‌شروع مي كنند به بي ادبي و گستاخي و خود برتر بيني و...)
4- بصيرت پيدا كردن مردم ( يا به قول خودشان عوام!!)
United States
دمت گرم، قشنگ گفتی
ali
حسین شریعتمدای تو یه سخنرانی گفته بود اصلاح طلبها و طالبان دو لب یک شمشیرند، با این تفکرات و با این دیکتاتوری ای که این ها راه انداختن و اجازه نفس کشیدن هم به منتقدان نمی دن حالا میفهمم که منظورش چی بوده.
اينا از هر ديکتاتوري ديکتاتور ترن
شعار "فضاي باز سياسي" و "آزادي بيان" و ... مال وقتيه که قدرت دستشون نيست
همچين که به قدرت رسيدن
اون روشون را نشون ميدن و نفس همه را مي بُرن!
درست مثل دوران اصلاحات خ...!
United Kingdom
مسولان آفتاب يزد به اندازه همان دلقك هم چيزي نمي فهمند
واقعا بی ادب هستند
این روزنامه های زنجیره ایی ، خیلی گستاخ و لجام گسیخته شدن
الهام چرخنده رو هنوز از یاد نبردیم
Iran, Islamic Republic of
بذارید این روزنامه حداقل برای چندوقت واسه خودش خوش باشه.
اگه نظر خانم بخیاری با موافق خواست خودشون بود الاچه فرش قرمزهایی که برایش پهن مکی کردن !هیچ انتظاری از این ادمها نداشته باشید از کوزه همون برون تراود که درآن است.
Iran, Islamic Republic of
دققيققاً . اينا تا اين حد نامردن.
واقعا که ادب مرد به ز دولت اوست
واقعا حال آدمو بهم میزنن این مدعیان فرهنگ و آزادی بیان و اصلاحات
متاسفانه اینها هیچ کدوم رو ندارند نه ادب نه دولت داری !
مهدی ازپیشوا
Iran, Islamic Republic of
ادم دلقک باشه ولی وطن فروش نباشه
امیر
آفرین آفرین!
بخدا!!
اعتدال
قال مدعیان اصلاح طلبی:
زنده باد مخالف من.........
Iran, Islamic Republic of
هميشه چرت گفتن.
Iran, Islamic Republic of
آخه تو برو دنبال .... زنیکه ، تو چه ربطی داری به ....
Iran, Islamic Republic of
بي تربيت بي ....
دهن نیست که آشغالدونیه که هر بی تربیتی و بیحرمتی از توش میاد بیرون!
خانم بختیاری غصه نخورید این جماعت دیکتاتور در طول تاریخ تهمتها و اهانتهای بسیار بدتر از این را نثار مخالفانشان کرده اند مهم این است که زمستان می رود و روسیاهی به ذغال خواهد ماند
دل تاریخ را نگاهی بیندازید و ببینید خائنین و نامردان گرچه قدرت داشته اند الان کجایند و پایمردان جوانمرد کجا اگرچه به ظاهر قدرت نداشته اند
ببینید رضاخان کجاست و مدرس کجا
محمدرضا پهلوی کجا و خمینی کجا
ریزه خواران سفره غرب کجا و فرزندان انقلابی خمینی کجا
امروز هم ما داریم جای خودمان را در تاریخ انتخاب می کنیم
وای بر تو که لیاقتت گذاشتن غدا توی دهن سگ بازرسان آزانسه ...
مردم وقتی خوبند که براشون کف و سوت و هورا بکشند و تو خیابونها دنبالشون بدوند !!! اگر منتقد باشی به جهنم حواله ات میکنند و بدترین الفاظی که خودشان لایقشون هستندرا نثارت میکنند
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز فکر نمیکنید این نظر حاوی الفاظ رکیک باشد؟؟؟؟؟
خیلی بی ادبی ، ادب مرد به زدولت اوست
به فرض تصویب توافق اگر ایران گرفتار فلاکت و جنگ شداون موقع فقط اثرات توافق به مردم مربوطه؟!؟نظر دادن و ممانعت از توافق ننگین وظیفه همه مردمه!
علی
یک بازیگر و یا دلقک شرف دارد به وطن فروش!

دلقک ها خودشان را خراب می کنند تا مردم بخندند.!

ولی سیاست بازان ، مردم را نخریب می کنند تا خودشان بخندند.!


اینه فرق بین شما و دلقک های صادق.
هموطن
من این خانم رو قبول ندارم ولی به عنوان یه ایرانی خق نظر داره تا جایی که من یادمه زمان احمدی نژاد همه حق نظر داشتن سعی کنید منطقی و منصفانه نقد کنید و البته در آرامش
بازنشسته
این آقایان فعلا منافع خود را در حمایت کورکورانه از عملکرد صاحب منصبانی می بینند که خودشان رامغز متفکر ایران و ایرانی هامی دانند وبقيه را بیسواد و دلقک و. ..وگرنه جرات ابراز اینگونه اراجیف را نداشتند. امیدوارم روزی برسد که همه تحمل حرف همدیگر را داشته باشند وبفهمند سهم هرکسی از این کشور به اندازه ای است که در آن ایستاده اند و تمامیت ارضی ایران با وجود تمامی ملت معنی و مفهوم پیدا می کند.
Iran, Islamic Republic of
اينا همونائي هستن كه دست شون به جايي بند نيست به قيافه و شخصيت و كار و بار افراد توهين مي كنند. ...! كم به قيافه ي احمدي نژاد گير دادن؟!! از بس بي منطق و ... اند.
این برخورد کاملا قابل پیش بینی بود و اتفاقا میخواستم خانم بختیاری رو توصیه کنم که منتظر توهینهای ناجوانمردانه این انحصارطلبان دیکتاتور باشند و. شکیبایی پیشه کنند
Germany
اگر حرفش مهم نیست اینا چرا دارن خودشونو اینقدراذیت میکنن؟
همیشه حرف حق تلخ است
ایرانی
تنها تو مانده بودی که در سیاست دخالت کند عادت کردید در دولت نهم ودهم هر کاری کردی اجازه داشتی
ایرانی ادب حکم میکند مودب صحبت کنی امام بزرگوارمان با اینکه امریکا را یک جنایتکار میدانست ولی او را با نا آقای خطاب میکرد ادب مرد به زدولت اویت
پیشوایی
کیا سال88 منکر رای 24 میلیونی مردم شدند؟شماانحصار طلب نیستید؟
نسل اول
این آقایانی که درظاهرسنگ ملت را به سینه می زنند آنقدرفهم و شعور ندارند که به بقال و سلمانی توهین می کنند؟
آیا بقال ها و سلمانی ها و .... شهروند درجه چندم هستند که حق اظهارنظرنداشته باشند و باید توسط این باصطلاح فرهیختگان و روشنفکران تحقیرشوند؟!
اتفاقا بسیاری ازهمین افراد ازنظرشما پایین اجتماع سیاست و اقتصاد را بهترازشما شبه روشنفکران میفهمند و مسایل را بهترتحلیل می کنند
یارب مباد آنگه گدا معتبرشود....!
مهدی
بابا اینها همونهایی هستند که تو دولت اصلاحات میگفتند که اگه مرگ موش رایگان بشه این مردم صف میبندند یا مردم رو جماعت قابلمه به دست خطاب میکردند
امان از این جماعت که باشلوغ بازی و هیاهو صدای مخالف رو خفه میکنن و بعد شعار میدن زندهباد مخالف من!
مخافان توافق همگی ...بی شرف هستند شکی در آن نیست که یک مشت...هستند
خودتی
ویژگی های .... را به خوبان نسبت نده
بابا شماها ديگه از کجا اومدين؟!
چقدر بي ادب آخه!!!
وقتی دولت تحمل انتقاد را ندارد از خرده ریزه ها نباید انتظاری بیش از این داشت بعضی ها هم که هر چه مدرک تحصیلی شان بالا میرود از لحاظ پایین هستند و مانند چاله میدونی صحبت میکنند هر کس که تحمل انتقاد رو نداره هر کسی که باشه برود ور دل ننه جونش بشینه هر دولتی که راس کار میآید موافق و مخالفی دارد قرار نیست چون تحمل انتقاد رو آن دولت ویا پاچه خوارانش ندارد لب به توهین باز کنند اصولا کسی که تحمل انتقاد رو نداره چون بلد نیست از حرف خودش دفاع کنه دهانش به هرزه گویی سریع باز میشود
دقیقا عمینطوره به چون به قول قدیمیا حرف حق جواب نداره خب این بدبختای بیچاره فحش ندن چه کنن؟
برادر
Iran, Islamic Republic of
الگوی اصلاح طلب ها کشورهایی مثل عربستان مصر و.. نظایر انها اهسته برو اهسته بیا که گربه شاخت نزنه حالتی را برای کشور بوجود خواهند اورد که همیشه خنجر تهدید وارعاب شیطان بزرگ روی گلوی ملت سنگینی نماید
درووووود بر بهنوووش بختياري
...
محسن
در فضای مجازی یک سری ارازل و اوباش مجازی راحت طلب عیاش دهن دریده وقیح وجود دارند که هدفی جز فحاشی و لجن پراکنی و توهین ندارند.
اخه بازيگر حمايت كردن داره با اين وضع حجاب بيخود تشويقش نكنيد شما حرف حق خودتونو بزنيد
حرف حق قابل دفاعه از زبان هر کس که باشه ثانیا ایشون در جشن حافظ تلاش کرده بودند که حجاب کامل اسلامی رو رعایت کنند که واقعا شایان تحسینه ثالثا کسی از درون آدمها و کارهای دیگه اونا که در ظاهرشون دیده نمیشه خبر نداره . چه بسا ایشون فردا حجابشون مثل خانم چرخنده باشه و الگوی خیلیها در این زمینه بشوند . اون موقع که ایشون تو برنامه تلویزیونی گفت من عاشق امام رضام حرفش خیلی به دلم نشست و گفتم همین عشق باعث پیشرفت معنویش میشه و فکر میکنم درست تشخیص دادم.
إن شاء الله خداوند به همراهش باشه
عزیزم او یک ایرانی است چه با حجاب چه بی حجاب او یک ایرانی است و حق دارد در مورد کشور خود نظر بدهد بدحجاب و بی حجاب دلیل ندارد که به شخصیت او توهین شود که این شخص باب دل این تندروها حرف زده بود همه جا به نیکی از او یاد میشد بعدش هم او حرف نزد او حق یک نظر دادن را داشت بعنوان یک ایرانی نظر داد
هموطن
اگر به نفع توافق کنندگان حرف میزد احتمالا عده ای بودن که بگن:بانوی دوست داشتنی سینمای ایران یا هنرمند محبوب مردمی چنین گفت ……
اشتباه منفي دادم
Iran, Islamic Republic of
حد این قوم بنفش همین است، انتظار عقلا را از ایشان نداشته باشید.
حمید
Australia
واقعا این جمله که خانم بهنوش بختیاری گفته خیلی
کلیدی است واسه همین هم خیلی داغ شده اند
وکنترول خودشان را ازدست داده اند توجه
چندی پیش بهنوش بختیاری در یک برنامه رادیویی گفته بود:"دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!". دورد بر خانم بهنوش بختیاری که
واقعاً زدی بخال
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم خوب حرفي زده خانم بختياري چه ككي تو پاچه اينها انداخته كه اينطور جلز و ولز مي كنند و بالا و پايين مي پرند گويي دستشان رو شده وبيم آن دارند كه مردم بفهمند چه گندي زده اند به مملكت تازه دو قورت و نيم شون هم باقيه و از ملت طلبكار هم هستند . دروازه هاي سري كشور را بر روي اسب تراواي دشمن باز كرده اند و اجازه حضور دائم جاسوسان امريكايي را تحت عنوان بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي داده اند تازه افتخار هم مي كنند !!!
كيه كه ندونه تمام اين سازمانهاي به اصطلاح بين المللي ابزار سلطه امريكا و چند كشور اروپايي بر ديگر كشور ها هستند . هركس به دشمن اعتماد كند و يا به قول دلخوش شود سرانجامي جز ندامت و پشيماني نخواهد داشت .
چرا دولت به نظرات و توصيه هاي رهبري و نگراني ها بي توجه هست ؟؟؟
گذارشان به ايام انتخابات خواهد افتاد !!!!!!
حرف حقيقت تلخ است
آقايان بدانند عوام فريبي ديگر دراين جامعه آكاه وروشن جايگاهي ندارد
با وعده هاي توخالي نمي توان مردم رافريب داد
با عوامفریبی میشه رو کار اومد ولی نمیشه موندگار شد
به جای بختیاری بودم از این روزنامه ی ...شکایت میکردم
بوسجین
ای اف بر شما موقع رای گیری یا جنگ بقال سلمانی و..... ملت قهرمان و اگاه به حساب می ایند و در موقع دیگر نظر انان ارزش ندارد
اقایان همپالگی های شما با رای همین بقال و سلمانی به حکومت رسیدند و توافقات را که از نظر شما ایراد ندارد را انجام دادند
کی شما مخصوصا" روشنفکرنمایانی که در عصر مدرنیسیم می خواهند نظام ارباب رعیتی را ایجاد کنند دست از این کار سخیف خود بر خواهید داشت
و اگاه شده به دامن ملت همانانی که جامعه ایرانی به قول شما بقال و سلمانی و لبو فروش و راننده و.... حفظ کردند بر خواهید گشت
و با دیده احترام به انان نگاه خواهید کرد حکومت ها هنگام حمله کجا هستند تاریخ را نگاه کنید اما این ایران ومردم ان بودند که شما انان را قبول ندارید ان را حفظ کردند
موقع پلو خوری یاد مردم نمی افتید انان را از خود دور می کنید اما موقع خطر شماها به سوراخ موش هایی می خزید و ان موقع این مردم را با هزاران مشکل ایجاد شده توسط شما تنها می گذارید ادب هم چیز خوبی است اعتقاد به حقوق طبیعی افراد و حق شهروندی نه شعاری بلکه عملی چیز خوبی است که برخی نمی فهمند
آفرین عالی بود
Iran, Islamic Republic of
نه این توافق ترکمانچایست و نه کسی ذوق می کند...ما خوشحالیم این با ذوق زدگی فرق می کند .
خوشحالیمان را هم جار می زنیم تا کور شود هر انکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
این نقد نبود ایشان توهین کرد و توهین شنید
معلومه بدون اطلاع از متن توافق بیرون زدی رقصیدی!
هموطن
شما فکر میکنیدکسانی که بعداز توافق به خیابان امدند وشادی کردند خیلی فهم ودرکشان بالاتر از منتقدان بود هرگز
استادشون حاج حسنه
دلقکی برای مردم اوج افتخار است اما برای بیگانه دلقکی کردن و برای دلخوشی انان قاه قاه خندیدن ننگ دنیا و اخرت دارد
امیر عباس
United States
اگر این افراد مرعوب به غرب زمان حسنعلی منصور بودند بخاطر بردن طرح کاپیتالاسیون به مجلس از ان عنوان پیروزی بزرگ نام میبردند و منصور را قهرمان دیپلماسی می خواهندند .اما شیرمردانی چون نواب بود و این خائن را بسزائی اعمالش رساتد باید گفت زنده باد بصرت با شناسنامه و بی شناسنامه با سواد و بی سواد گدا یا پولدار
1900
باید به روشنفکری این بازیگر احسنت گفت ، کاش همه بدور از تعصب و با دید باز متن برجام رو مطالعه و نظرات کارشناسان رو پیگیری کنند.
این جماعت افسادطلب خیلی بی تربیت و بی ادب هستن و اصلا جنبه انتقاد را ندارند
یه اصلاح طلب واقعی
حالا مثلا تو روشنفکری این گونه صحبت کردن شخصیت و دیدگاه فکری ات را بر ملا کرد

توهین به سلمنی و بقال و بازیگر و راننده تاکسی توهین به مردم هست
لطفا مردم را تعریف کن
به نظر من مردم یا همان جامعه متشکل از قشر های مختلفی هست که به صورت مسالمت امیز کنار هم احتیاجات یکدیگر را بر طرف و زندگی می گذرانند
افتاب محترم اینکه به بقال و سلمونی و راننده تاکسی و ... توهین میکنی از کم خردی و بی خردی توست نه روشنفکری اتفاقا ادای روشنفکر ها را هم نمی تونی در بیاری
تاریخ نشان خواهد داد که ...هسته ای چه بوده.
من مرده و شما زنده
ولی مرد باش برای ایندگان حقیقت را بگو
چه ادبیات سخیف و بی ادبانه ای. نویسنده ش رو از چاله میدون پیدا کردن واسه روزنامه شون؟! البته که کلا روزنامه شون همین اندازه هم نمی ارزه
سلام
بسیاری از اصلاح طلبان این چنین اند و به آنان که هم نظر با ایشان نیستند، نگاهی عاقل اندر سفیه دارند.
یا علی ع
درود بر شجاعت بهنوش بختیاری
علی
این عادت اصلاح طلبان است و هر جا لازم باشد از این بی اخلاقی ها می کنند و فقط جهت اطلاع آنها بگویم کم نبودند سیاستمداران تحصیل کرده اروپا و آمریکا که جاسوس آنها در آمدند . به سواد نیست به شخصیت آدم است گاهی اوقات یه بقال بیشتر از یه به اصطلاح روزنامه نگار تحصیل کرده می فهمد .
خانم بختیاری عزیز همیشه این مثل را فراموش نکن که : کافر همه را به کیش خود پندارد، چون خودشان در فتنه ۸۸ دلقک امریکا و اسراییل بودند و هستند برای همین به شما رابا این الفاظ زشت خودشان بیان نمودند
کاظمی
کاربران اینترنت پس از درج نظر این هنرمند پیش بینی کرده بودند که روزنامه های زنجیره ای مدعی ازادی بیان با توجه به سابقه متعددهتاکی انان به منتقدین این اتتقاد را تحمل نخواهند کرد و دیر یا زود در برابر این انتقاد به ایشان توهین خواهند کرد . حتما خود ایشان هم اخلاق مستبدانه این جماعت را می شناخت ولیکن حرف دلش را باصراحت زد .
این جماعت که تحمل انتقاد هیچ کس را ندارند همان جماعتی هستند که به انتخابات 40میلیونی و افتخار افرین ملت ایران تهمت تقلب در انتخابات زدند و کشور را در ورطه خطر و نابودی قرار دادند . حالا در پشت این دولت پناه گرفته اند تا در زمان مناسب به ارکان نظام مسلط شوند . اگر خدای نکرده روزی به قدرت برسند خدا می داند با این ملت و انقلاب اسلامی چه خواهند کرد .
Romania
چرا آفتاب یزد فکر میکنه که اصلاح طلب بودن هزینه داره. اما اصول گرا بودن هزینه نداره.

الآن همین روزنامه های اصلاح طلب برای خانم بختیاری هزینه درست میکنند.
محمد
با سلام
بنده يك اصول گرا با مفهومي كه خود از آن استنباط كرده ام هستم . آنچه مي فهمم اين است كه پيروزي جريان اصلاح طلبي در اين كشور بر مي گردد به عملكرد كساني كه 8 سال ادعا مي كردند اصول گرايند (و نبودند) بايد آنقدر جنبه ي سياسي داشته باشيم كه آراء مردم را محترم بشماريم . اگر اين جريان اصلاح طلبان به آنچه وعده داده است عمل نكند همچون اصول گرايان بايد غزل خداحافظي را بخواند ولي با بي نزاكتي سياسي مخالفم . حالا اينكه يك حرف در خصوص يك هنرپيشه ي محترم را بزرگ كنيم و ادعا بنمائيم كه اي واي اسلام از دست رفت چيز قشنگي نيست . خدا كند كه هر جرياني در اين كشور با راي مردم حاكم مي شود با عملكرد خود باعث شادي قلب رهبر عزيز و ملت شريف بشود . از هر طيفي كه باشد خادم اسلام براي همه عزيز و نور چشم است .
همینه
France
کی گفته یا باید اصولگرا باشی یا اصلاح طلب دولت باید خادم مردمش باشه و در برابر دشمنان بایستد و درست کار کند
موسوی
متاسفانه تو دولتی که ادعا انتقاش پذیرش مثل دولت اصلاحات گوش همه رو کر کرده به خاطر انتقاد ازیه توافق که بعد از 12سال فشارهای که روی مردم بوده و آبروی که از دولت قبل به خاطر ایستادن در مقابل خواسته غربی ها رفت. حالا خیال میکنند فقط با 2سال جلسه 6ماه یکبار 18روز حرف زدن 6تا دولت گرگ رو گول زده و هیچ امتیازی رو نداده الان هم هفته نامه 9دی که من موافق با مواضعش نیستم به خاطر انتقاد توقیفش میکنه.
Iran, Islamic Republic of
اگه واسه نون بود که میومد تعریف میکرد از توافق هسته ای مثل خیلی از سیاست مدارا
سهراب
احسنت خانم بختیاری ، شما به نظرات درست خودت ادامه بده . برخی از اصلاح طلبان جاهل به برچسب زنی خود علیه منتقدان عادت دارن و می خواهند منتقد دل سوز را تحقیر کنند . اما به لطف خدا نمی توانند.
کاظم
... این اقا میخواست صد روزه مشکلاتو حل کنه الان گفته مردم توقع معجزه نداشته باشند
شهروند
همیشه دولت تدبیر و امید و ابزار های تبلیغاتی در دستش بجای پاسخ صحیح از دو راه یا تخریب شخصیتی و یا جو سازی و غوغا سالاری با افکار عمومی بازی کرده است اگر نگاهی به شبکه های اجتماعی بیندازید می بینید در آن مقطع چه هیا هو و تخریب شخصیتی در خصوص رئیس دولت قبل راه انداخته اند.
چرا یکی از این جراید اصلاح طلب و حامی دولت این چند سوال را از دولت نمی پرسد :
1. چرا در دو سال گذشته 47 هزار خانم به علت مرخصی پس از زایمان اخراج شدند؟
2.به چه علت دولت هر روز مجوز گرانی کالاهای اساسی را صادر می کند؟
3. دولت به چه میزان ایجاد اشتغال کرده است؟
4. دولت چه کار عملی و اساسی در خصوص ازدواج جوانان انجام داده است؟
5. واقعا کدام طرح در این دولت شروع و به نتیجه رسیده و از طرح های گذشته نبوده است؟
6. بجای مسکن مهر چه طرح مناسب دیگری ارائه کرده است و ...
پيام
United Kingdom
يه دلقك ساده ، حتما" از يه جلبك دلقك بيشتر ميفهمه
جاوید
حرف حق جواب نداره و این که اصلاح طلب ها و زنجیره ای ها توهین کردند معنی نداره ذوق زده نباید شد.
امید
Iran, Islamic Republic of
خانم بختیاری در اظهار نظر خود گاف بزرگی دادند ،ایشان برای فهمیدن متن برجام باید حداقل کارشناسی ارشد روابط بین الملل خوانده باشند تا ذوق زده نشوند نه رشته جامعه شناسی!
اظهار نظر ایشان ناشی ار بی اطلاعی ایشان است.در ضمن با دلقک خواندن ایشان کاملا مخالفم.
یک دلیل بر بی سوادی ایشان و حقانیت آفتاب یزد کافی است و آن اینکه برای دانستن عواقب ترکمنچای و ذوق زده نشدن از توافق باید علوم سیاسی خواند و نه جامعه شناسی.
واقعا که خانم بختیاری در همین حد می داند
از كي تا حالا فقط هركي علوم سياسي خوند , باسواده؟؟!!
يكي از اين باسوادهاي شماجماعت همين صادق زيباكلامه كه ناسلامتي مثلا" استاد علوم سياسيه!!!
...
كسي كه به قلدر ديكتاتور بي سوادي همچون رضاخان ميرپنج افتخار مي كنه و او را آدم حسابي مي دونه!!
كسي كه نظرات سياسي گاه و بيگاهش سوژه و مضحكه مناسبي براي رسانه ها فراهم مي كند!!
راستي اين روزنامه زنجيره اي آفتاب يزد همون روزنامه زنجيره اي نيست كه سردبير سابقش شخصي به نام مجتبي واحدي كه مشاور كروبي ورئيس ستاد انتخاباتي اين شيخ فتنه گردر انتخابات سالهاي 84 و88 بوددر ديماه 88 از دست قانون فرار كرده و به دامان اربابان آمريكاييش پناه برد؟؟!!
آره خود ...خودشه
چقد انحصارطلبند این فسادطلبها تحمل کوچکترین اظهارنظر مخالف را ندارند
تزشان هم این هست دیگی که برامانجوشه میخایم سرسگ توش
این دولت تنبل که ما می بینیم این همه ظرفیت داخلی رو معطل گذاشته با توافق هم گلی به سر مردم نمی زنه .
بوسجین
وقتی تفکر مردمی نباشد از از دیدگاه اسلام بخواهیم ان را تحلیل کنیم و از دید دموکراسی می شود این دیدگاه تفکر رسوب پیدا کرده ارباب و رعیتی که در مغز برخی هنوز مانده و برخی مواقع خودش را نشان می دهد و اینان مردم را وسیله خود محسوب می کنند که هر گاه به انان نیاز داشتند مانند بیگاری حمایت وجنگ و صندوق های رای که قدرت انان را بیشتر کنند در بقیه موارد جایگاهی ندارند به عناوین مختلف با انان برخورد می شود یک روز راننده و لبو فروش و روز دیگر بقال و دلقک و روز دیگر انتخاباتی را کانالیزه می کنند که هنگام برگزاری ان جسد ها در جلوی صندوق های رای بریزد و طوری تئوریزه می کنند که برد این یکی موجی ناراحتی ان و و برد این یکی موجب واکنش ان یکی شود و و به جای تعامل به جان هم بیافتند اینان موقع رای گرفتن فقط به مردم احتیاج دارند بقیه مورد ها به عناوین مختلف به انان توهین و حتی حقوق شهروندی انان را نادیده می گیرند ماهی از سر گنده گردد نی زدم وقتی برخی از سران و روشنفکر نما ها بر اساس این دیدگاه کشور را اداره می کنند خدا به عاقبت و اخر این کشور و مردمش رحم کند
مشکل اصلی اینجاست که این جماعت توهم برداشتند که ارباب مردم ایران هستند و از طرف دیگه به رعیت آمریکا بودن مفتخرند!
feri
Iran, Islamic Republic of
این حضرات آفتاب یزدی ها که معلوم است از آن یزدی های آنچنانی هستند چطور امر برایشان مشتبه افتاده و فکر میکنند نخبه هستند و خیلی سرشان میشود وبقیه هیچی نمی فهند و خودشان را وکیل و وصی این مملکت میدانند ؟؟!! باید یادشان باشد کشور صاحب دارد و آنهم امام زمان ع است.
هموطن
آن احمقی که یک هموطن را به دلیل اظهار نظرش دلقک می نامد اگر ایشان نظرش موافق بود چه می کرد ضمنا بداند که دلقک خود نادانش است که انتظار دارد همه با او همسو باشند
حقشه همین بازیگرا رو می بینین وقتی یکی که بازیگر نیست میاد در مورد سینما نظر میده کلی سر و صدا میدن که چرا نظر دادی تو که تو عمرت فیلم ندیدی حالا هم خانم بختیاری در حوزه ای که بهتون مربوط نیست و هیچی ازش نمیدونی نظر نده خواهشا که ضایع نشی شما برو همون با شاخسینت بازی کن
ف
افتخار میکنیم در کشوری زندگی میکنم که بازیگری مثل با دل جراتی همچون خانم بختیاری داریم کاش دیگر ان هم از او یاد میگرفتند که چگونه به اسم وطن تمجید از ان طرف ابها نکنند
باحال
چه بي ادب
خوبه حالا دولت دست شماست و اينقدر شاخ و شونه ميکشين
تا وقتي دستتون بجايي بند نيست
ميگيد بايد فضا براي حضور همه فراهم بشه
و همه بايد بتونن حرف بزنن و انتقاد کنن
اما همچين که دستتون بجايي ميرسه و خرتون از پل ميگذره
توي دهن مخالف ميزنين
مگه شعار شما "زنده باد مخالف من" نبود؟!!!!
پلدختری
خدا روشکرنمردیم وآزادی بیان روزنامه‌های مثلا روشنفکر درباب استناد به نظرات جامعه بازودموکراسی رادیدیم،همین مردم کوچه بازاری آیات وروایات وقرآن ونهج البلاغه رابهترازنظریات کارل پوپروفرویدمیفهمند
شهبازی
خانم بهنوش:شما برای مر م عزیز بودی عزیزتر شدی ونباید از کوتوله های رسانه معلوم الحال مکدر باشی. ذات آنها این رقمی است
Iran, Islamic Republic of
از روزنامه ای که سردبیرش الآن در لندن و در بی بی سی داره وطن فروشی میکنه جز این برنمیاد
محمد
خواهشا همه رو با یک چوب نرونید همه ی اصلاح طلبا بد نیستن و همه اصولگراها هم گل وبلبل نیستند، اینه معنی وحدت؟؟ تا اینجوری ما شمشیرو واسه هم میکشیم اصلا نیاز به دشمن خارجی نداریم. والسلام
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
نصیحتت می کنم تاریخچه اصلاح طلبی رو بخونی و و بعدش مراجعه کنی به آیات 10 و 12 سوره بقره و آخرتتو فدای این طیف نکنی ...قبول دارم که عده ی کمی هم نادانسته واز روی نیت خوب اصلاح طلبند ولی از همه بیشتر ضرر کرده اند چون نمی دانند شریک چه .... هستند ....
شهروند ايراني
با سلام ، ...خودشان بيش از يك دلقك دلقك ترند چرا كه با سرنوشت يك ملت بازي ميكنند .
اصلا" مملكت مال آنهاست اين ملت چكاره است كه در اين موضوعات وارد ميشود . نه اينكه اينها مذاكرات را براي خودشان انجام ميدهند . ملت فقط سپر بلاي آنها شده . ملت كليويي چنده .
Iran, Islamic Republic of
همه باید مثل اصلاح طلبان فکر کنند، در غیر این صورت همینه.
اصلاحاتچی ها یی که تحت فرمان امریکا میرقصند دلقک نیستند ؟؟؟؟چرا درخصوص ذات خودشان فرا فکنی می کنند
رضا
United States
درود برشما بهنوش بختیاری که حرف خیلی ازمردم رازدید
معلم بازنشسته
Romania
دلقك بودن براي يك هنرمندي كه با گفتار و حركات شاد خود كام مردم بخصوص محرومان جامعه را شيرين ميكند يك افتخار بزرگ است اما اگر اين هنرمند بخواهد سخن حقي را بر زبان اورد كه براي ان كساني كه خودشان را ارباب مردم ميدانند اين سخن حق برايشان تلخ خواهد بود و ان دلقك برايشان تلخك ميشود . خانم بهنوش بختياري يكي از بانمك ترين هنرپيشگان زن ايران است و در دل مردم جاي دارد . من هم او را چون دخترم دوست دارم و براي او و همه هنرمنداني كه صادقانه غم مردم دارند دعا ميكنم و اميدوارم زبان بهنوش براي مردم نوش و براي متكبران نيش باشد
Romania
مطلب واقعأ زشت و توهین آمیزی بود