چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

شناسایی پیکر یک شهید پس از ۳۰ سال

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 436429
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان از شناسایی یکی دیگر از شهدای مفقودالجسد این استان خبر داد و گفت: پیکر شهید امیر مسعود محمد زاده پس از ۳۰ سال شناسایی شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جعفر زمردیان بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهید امیر مسعود محمد زاده از بسیجیان دسته ویژه گردان ۱۵۴ لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) بوده که در عملیات ۲۰ شهریورماه سال ۱۳۶۵ پیکر مطهرش در پد غربی جزیره مجنون باقی ماند تا به فرموده رهبر معظم انقلاب اکنون با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رسانده و پرچم های گران بها و ذخیره معنوی ملت را با شکوهی هر تمام تر در کشور بر افرازد.

زمردیان گفت: شهید امیر مسعود محمد زاده از جمله ۴۶۶ شهید مفقودالجسد استان همدان بوده که با بازگشت پیکر ۲۷۵ شهید تازه تفحص شده به وطن، پیکر این شهید بزرگوار نیز شناسایی شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: این شهید در خانواده ای انقلابی و مذهبی پرورش یافته و پدر وی نیز از جمله افرادی است که در مراسم برائت از مشرکین روز عرفه سال ۶۶ به دست مزدوران سعودی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

وی گفت: جزئیات مراسم حضور، تشییع و تدفین این شهید بزرگوار از سوی کمیته جست و جوی مفقودین اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *