جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون فرهنگیان اعلام شد

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 436308
بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه استخدام آموزش و پرورش، ثبت‌نام برای آزمون فرهنگیان از ۱۵ مردادماه آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه مربوط به آزمون فرهنگیان را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری از افراد واجد شرایط به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می‌کند.

داوطلبان واجد شرایط لازم است پس از مطالعه اطلاعیه اولیه که در ساعت ۱۸:۰۰ عصر امروز و اطلاعیه تکمیلی که همزمان با آغاز ثبت‌نام در روز پنجشنبه ۱۵ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد، درصورت داشتن شرایط و ضوابط اعلام شده نسبت‌ به ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه ۱۵ مرداد تا روز چهارشنبه ۲۱ مرداد اقدام کنند.

تمام اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط استخدامی، رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته‌ها، شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعیه اصلی همزمان با شروع ثبت‌نام در روز ۱۵ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در روز جمعه ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *