پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۵

سوء استفاده مدل برزیلی از حجاب +عکس

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 436223
در کشوری که حتی مسلمانان نیز مجاز به استفاده از پوشیه و برقع در مکان های عمومی نیستند، یک مدل زن که تصاویر برهنه اش تمام اینترنت را پر کرده است به راحتی از این پوشش استفاده کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، گران ترین مدل زن دنیا برای در امان ماندن از دست عکاس ها،با پوشش اسلامی برقع به فرانسه رفت.

بر پایه این گزارش، "جیزل بوندشین" مدل ۳۵ ساله برزیلی که بالاترین دست مزد را در میان همکاران خود دارد برای اینکه عکاسان متوجه حضور او در فرانسه نشوند با حجاب کامل اسلامی و پوشیه به این کشور رفت.

او قصد داشت که جراحی پلاستیک سنگینی انجام دهد و برای اینکه این مساله را از دید دیگران پنهان نگه دارد دست به این اقدام زد.


این کار مدل برزیلی باعث عصبانیت بسیاری از مسلمانان در فرانسه و سایر کشورها شد.

در کشوری که حتی مسلمانان نیز مجاز به استفاده از پوشیه و برقع در مکان های عمومی نیستند، یک مدل زن که تصاویر برهنه اش تمام اینترنت را پر کرده است به راحتی از این پوشش استفاده کرد.

"محمد عبدالله کمال" مسئول مرکز اسلامی نیویورک با بیان اینکه او بخاطر دستورات اسلامی پوشش اسلامی را بر تن نکرده گفت: این خیلی بد است که شخصی یک لباس مقدس را برای یک هدف زشت بر تن کند.

یکی از دلایلی که باعث شده مردم از این رفتار ناراحت شوند زمان آن بوده است.

این مدل بد نام برزیلی در ماه مبارک رمضان از پوشش مقدس مسلمانان برای مقاصد خود استفاده کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توفیق اجباری ان شاالله هدایت بشه
سوء استفاده یعنی کاری که ضرری برای دیگران داشته باشد یا حق کسی را ضایع کند. این کار چه ضرری برای اسلام و مسلمین داشته است؟
پیمان
مگه من و شما که تیشرت و شلوار لی می پوشیم اونا اعتراضی میکنن.....
Iran, Islamic Republic of
با این کارش ثابت کرد که حجاب راه حفظ از نگاههای دزدانه است
این مدل اسم نداشت؟